Six-pack näkyviin!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maxwelll
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käyn 3-kertaa viikossa salilla... mikä olisi paras vatsa-treeni ???

eli ohjelma ylä- ja alavatsalle.

Ps. riittääkö tuo 3-kertaa viikossa vai pitäisikö esim.kotioloissa vielä päivittäin tehdä muutama sarja vatsoja?

Tossa pari threadia vatsatreeniin liittyen:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=74
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=1773
Vatsan treenaamiseen riittä hyvin 2-3 kertaa viikossa. Tuon enempää ei välttämättä kannata tehdä.
Omia suosikkeja erilaiset rutistukset ja tämän jälkeen jalannostot.
Myös taljassa tehtävä "ah-allah anna kameli"-liike (joo en nimeä muista :D )
Jossa ollaan polviltaan, naama taljaa kohden ja rutistetaan vartaloa kohti maata.
Kertokaa joku saman tien tuon liikkeen oikeaoppinen nimi jos tietää.

Anonyymi2 sanoi:
Myös taljassa tehtävä "ah-allah anna kameli"-liike (joo en nimeä muista :D )
Jossa ollaan polviltaan, naama taljaa kohden ja rutistetaan vartaloa kohti maata.
Kertokaa joku saman tien tuon liikkeen oikeaoppinen nimi jos tietää.

Vatsarutistus taljassa :nolo:

No kertokaahan miten poltat vatsan ympärillä olevat liikakilot, onko se vaan pitkiä sarjoja vatsoja vai onko jollain joku hyvä kotikonsti?

maxwelll sanoi:
No kertokaahan miten poltat vatsan ympärillä olevat liikakilot, onko se vaan pitkiä sarjoja vatsoja vai onko jollain joku hyvä kotikonsti?

Uusi mullistava kotikonsti on syödä vähemmän kuin kuluttaa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no onko toi voima pyörä tehokas liike millä saa vatsalihakset näkyviin ku olen tehny parikuukautta tavallisia istuullenousuja jotain 100 kolme kertaa viikos ja vatsa ei muutu mitenkiää???

abine sanoi:
no onko toi voima pyörä tehokas liike millä saa vatsalihakset näkyviin ku olen tehny parikuukautta tavallisia istuullenousuja jotain 100 kolme kertaa viikos ja vatsa ei muutu mitenkiää???

Kuten täällä on erinäisiä kertoja mainittu, vatsalihakset saat näkyviin hävittämällä niiden päältä ylimääräiset rasvat. Toimivin liike tähän on ojentajapunnerrus ruokapöydästä poispäin.
Eli vaikka hinkkaisit vatsalihasliikkeitä joka päivä, et saa sikspäkkiä jos rasvaa on kropassa liian paljon.
Voimapyörä kyllä on erittäin tehokas :thumbs:

mulla on myös operaatio sixpack menossa :) Tarkoitus on treenata 2-3krt viikossa vatsoja salilla ja syödä mahdollisimman terveellisesti (=vähärasvaista kotiruokaa, ei roskaruokaa/makeita, mahd. paljon proteiinia). Aerobiset ovat kumminkin jääneet salilla n. puolentunnin hiihtämiseen ja alkulämmittelyihin + harrastamani budolajin alkulämmittelyihin... taitaapi olla aika vähän. Voiko näin saada tuloksia?

vatsatreenini:
-istumaannousut/rutistukset 3*40 (-> käyn kahdella eri salilla, ja vaan toisessa on istumaannousupenkki, mistä pidän)
-jalkojen nostot selältään 3*20
-vatsalihakset koneessa 3*20

kannattaisikohan tähän lisätä vielä voimapyörä 3*12, vai onko sitten jo ihan liikaa? :confused:

Miks teet noin pitkää sarjaa istumaannousuis ja rutistuksis? Mä saan ainakin parempaa tuntumaa ja tulosta ku teen alta 20. Pidä 20 toistoo sarjassa ylärajana.

abine sanoi:

Ja sitten heitätä romukoppaan tollaset 100 toiston sarjat ja teet vaikkapa 4-6 x 15 ja sopivilla lisäpainoilla niin että sarjat ovat tiukkoja. Ei ne vatsat muista lihaksista poikkea, tuskin teet hauberttiakaan 100 toiston sarjoja, tai toivottavasti et tee!!

Kysytäänpä nyt vielä tällainen: Onko nyt kyse liian korkeasta rasvaprosentista, vai vain liian vähälle treenille jääneistä vatsalihaksista, kun ne eivät tällaisessa normaalielämässä oikeastaan näy, mutta jos satun hiukan jännittämään, niin sieltähän hyökkää melko hyvä päcki näkyviin?

Jätkät suosittaa 2-3 kertaa viikossa vatsoja. Treenaa kunnolla, niin 2 kertaa puoleentoista viikkoonkin riittää. Katsellaanpa vaikka kuvani, kun saan löysät pois.

Mites on, riittääkö kerta viikkoon, jos tekee kunnolla? Ite oon tehnyt vatsat nyt vain jalkapäivisin. Ja treeni on tällainen: ensin jalkojennostoa puolapuissa 2x15, sitten 3x15 istumaannousuja jalat 90 asteen kulmassa ja sitten sellasella kiertolaitteella 2x15 kummallekin puolelle.

pollo sanoi:
Jätkät suosittaa 2-3 kertaa viikossa vatsoja. Treenaa kunnolla, niin 2 kertaa puoleentoista viikkoonkin riittää. Katsellaanpa vaikka kuvani, kun saan löysät pois.

Kyllä ne vatsalihakset saa näkyviin, vaikkei tekisi niitä ollenkaan.

Back
Ylös Bottom