Six-pack näkyviin!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maxwelll
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mää ittekin haluaisin tietoa noista vatsalihaksista. oon reenannu niintä 3kg paino niskassa ja 3x15 sarjoja. ja nyt ei tunnu enää oikein missään. pitäiskö lisätä painoo tai jotain. ja onko parempi tehä ne vatsat sillein että jättää ittensä ilmaan ettei ihan osu maahan. sillein että just (10cm) jää sillein että ei osu maahan ja sitten ylös takas????

KSENA sanoi:
mää ittekin haluaisin tietoa noista vatsalihaksista. oon reenannu niintä 3kg paino niskassa ja 3x15 sarjoja. ja nyt ei tunnu enää oikein missään. pitäiskö lisätä painoo tai jotain. ja onko parempi tehä ne vatsat sillein että jättää ittensä ilmaan ettei ihan osu maahan. sillein että just (10cm) jää sillein että ei osu maahan ja sitten ylös takas????

Tarkoitat varmaan, että vatsalihakset pysyisi kokoajan jännityksessä ? Kyllä mun mielestä ainakin tuntuu paremmalta.

pollo sanoi:
Jätkät suosittaa 2-3 kertaa viikossa vatsoja. Treenaa kunnolla, niin 2 kertaa puoleentoista viikkoonkin riittää. Katsellaanpa vaikka kuvani, kun saan löysät pois.

Mä teen 2 kertaa 8 päivän kierron aikana, toisella kerralla suoria ja toisella kyljet ja vinot vatsat ja riittää todella hyvin, ei lisää ainakaan kaipaa yhtään. Eli toi mainitsemasi 2 kertaa puoleentoistaviikkoon kuulostaa ihan järkevältä! Ja kunnon lisäpainot käyttöön ja toistot siinä 12-15 niin hyvää tulee ja kun tuntuu kevyeltä niin lisää kiekkoa vaan niskan taakse.

Ennenvanhaan eli viime kesänä tein vatsoja ja selkiä jollain 80-120 toistoilla ja liikkeitä oli jotain 10, ja sixpäkki näky ihan helekutan hyvin, mutta kun taas syksyllä aloin salilla käydä jäi vatsan teko kokonaan pois.
Nyt olen taas alkanut tekemään vatsoja 25 kilon kanssa ja 4 liikettä ja 20 toistoa per kerta, joka on 2 viikossa. Kesto nyt joku varttitunti!?
Ja auttanuthan on tuokin mutta niillä pitemmillä toistoilla palo rasvaakin tietenkin paljon enemmän. Kesto silloin 1-2 tuntia!?

Eli sixäkki näkyviin pitkillä toistoilla jolloin palaa enemmän läskiä tai sitten jos läskiä ei pahemmin ole painon kanssa lyhempää satsia!

Tämä oli taas sitten minun mielipide miten on minulla toiminut!

:thumbs:

Jaymzi sanoi:
Eli sixäkki näkyviin pitkillä toistoilla jolloin palaa enemmän läskiä tai sitten jos läskiä ei pahemmin ole painon kanssa lyhempää satsia!

Ööh.. Eikai vatsalihasliike kuitenkaan ole niitä parhaimpia tapoja kuluttaa kaloreita (lue: polttaa läskiä).. Voisi kai sitä muutakin keksiä, vaikka jotain aerobista, kuin tehdä kahta tuntia vatsoja? :)

No voi :david: sentäs! Rouva on hyvä vaan! Tuttavallisesti Hän!
Siis tarkoitin että pitkillä toistoilla palaa enemmän läskiä kun lyhyillä toistoilla!
Riippuu tietenkin kuinka pitkä se pitempi sarja on ja paljonko on painoa lyhyessä sarjassa!

Onko nyt :arvi: olo?

Jaymzi sanoi:
No voi :david: sentäs! Rouva on hyvä vaan! Tuttavallisesti Hän!
Siis tarkoitin että pitkillä toistoilla palaa enemmän läskiä kun lyhyillä toistoilla!
Riippuu tietenkin kuinka pitkä se pitempi sarja on ja paljonko on painoa lyhyessä sarjassa!

Onko nyt :arvi: olo?

No jopas sytty. :lol2:

ps. Vatsat kolmesti viikossa 3x15 systeemillä ja sieltähän ne tulla jolkottaa, ku on muuten aerobiset kunnossa.

No huhhuh, että vatoja n. 1000 toistoa per treeni niin palaa rasvatkin samalla, pitäskö oikeen kokeilla?? :david: Eiköhän nyt treenailla niitä vatsojakin ihan kuten muitakin lihasryhmiä ja sitten tehdä sitä aerobista rasvanpolttoon. Kyllä sen sikspäkin saa takuuvarmasti niillä lyhkäsemmilläkin sarjoilla ja rasvanpoltolla.

Olenko minä jotenkin vaikeaselkoinen vai oletteko te vain niin helevetin tyhmiä?! Minä vaan kysyn!
Siis se 1000 toistoa oli silloin kesällä se, mutta jotenkin kuitenkin viisastuttua olen alkanut tekemään vatsat kahdesti viikossa (niinkuin muutkin lihasryhmäykin teen eli kroppa x2 viikossa) 10-20 toistoilla!

Että lukekaa se ensimmäinen viestini kunnolla ja :down: vasta sitten!

:piis: :thumbs: :thumbs: :piis:

Mitnick sanoi:
Miks teet noin pitkää sarjaa istumaannousuis ja rutistuksis? Mä saan ainakin parempaa tuntumaa ja tulosta ku teen alta 20. Pidä 20 toistoo sarjassa ylärajana.

no saan sen tuntumaan vasta siinä kolmenkymmenen toiston jälkeen... Kuulostaisi siltä, että pitäisi ottaa joku lisäpaino käyttöön, mutta haluaisin kumminkin hoikan vatsan, jossa on lihasta, muttei niin paljon, että tulee senttejä lisää vyötärön ympärille. Ylävatsasta erottuu tosin jännittäessä ainakin ylimmät vatsalihakset, mutta alavatsaa peittää just sellanen laardikerros, ettei lihakset sieltä näy. Tai sitten en ole treenannut tarpeeksi. Mikähän tähän nyt auttaisi... :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosta voimapyörästä vielä. Koska aivoni ovat yksinkertaiset, niin miten toi voimapyörä ihan kokonaan toimii? Minne asti sitä tankoa pitää oikein pyöritellä? Mistä asennosta koko liike lähtee?

timba79 sanoi:
Ja sitten heitätä romukoppaan tollaset 100 toiston sarjat ja teet vaikkapa 4-6 x 15 ja sopivilla lisäpainoilla niin että sarjat ovat tiukkoja. Ei ne vatsat muista lihaksista poikkea, tuskin teet hauberttiakaan 100 toiston sarjoja, tai toivottavasti et tee!!
aina ku tuntuu et mennöö yli 20- nii lisäkiloja leuan alle!

Jaymzi sanoi:
Olenko minä jotenkin vaikeaselkoinen vai oletteko te vain niin helevetin tyhmiä?! Minä vaan kysyn!
Siis se 1000 toistoa oli silloin kesällä se, mutta jotenkin kuitenkin viisastuttua olen alkanut tekemään vatsat kahdesti viikossa (niinkuin muutkin lihasryhmäykin teen eli kroppa x2 viikossa) 10-20 toistoilla!

Että lukekaa se ensimmäinen viestini kunnolla ja :down: vasta sitten!

No sori sori, ois pitäny lukee KAIKKI viestit vähän tarkemmin...

Ja Mikeä lainatakseni ... :piis: :david: :piis:

siis ei helvetti...

miten kaikki aloittelijat luulee, että pitkät vatsa sarjat polttaa rasvaa (ja vielä luullaan, että se palaa vatsan kohdalta).

ei niitä vatsoja tehdä rasvanpalamisen takia helvetti. Siihen tarkoitukseen on edelleenkin tarkoitettu dietti ja aerobinen. Tehkää nyt vaan niitä lyhyempiä sarjoja tai sitten tehkää pitkiä mutta älkää jankuttako täälllä.

ps. jokaisen siXpäCin näkyviin haluavan pojan ei tarvitse tehdä uutta threadia vaan lukekaan vaan nämä vanhat ja oppikaa.

ZeiZei sanoi:
ps. jokaisen siXpäCin näkyviin haluavan pojan ei tarvitse tehdä uutta threadia vaan lukekaan vaan nämä vanhat ja oppikaa.

Pistäpä yksi roikkumaan yläreunaan, niin ehkä joku huomaa. Tai niin, tuskinpa niitä kukaan huomaa, kun on kiire tehdä tuhat vatsalihasta.

:)

en taida kummiskaan laittaa roikkumaan. Jos joku vielä tekee niin pistän vaa lukkoon ja linkin näihin tämän hetkisiin kahteen "Sixpäk esiin!!" threadiin;)

No sori sori, ois pitäny lukee KAIKKI viestit vähän tarkemmin...

No saatto olla noi minun viestit ihan :hyper: vaikeaselkoisia, mutta koitan parantaa asiaa tällä viestillä!

Eli ennen hinkkasin niitä 100 toistoja ja voin sanoa että auttohan nekin todella paljon, mutta nykyään lisäapainolla teen 10-20 sarjaa joka saattaa auttaa ehkä paremminkin, EHKÄ, en tiedä!?
Ja en omasta mielestä ole kirjoittanut että rasva palaa pelkästää vatsasta jos tekee 1000 toistoo illassa, vaan että se polttaa rasvaa ehkä paremmin kuin 10-20 toistot, EHKÄ, en tiedä!?
Ja tosiaankin läskit saa pois ihan noilla perusliikuntamuodoilla, kuten juoksu, siis tuossa vain esimerkki!

Ja vielä tähän loppuun sanon että sixpäkkiä ei paljoa tästä paremmin voi saada näkyviin kuin mitä minulla on, tai no jos voi niin joku ihmemies :david: sitten kait saa!

:piis: :thumbs:

Jaymzi sanoi:
No saatto olla noi minun viestit ihan :hyper: vaikeaselkoisia, mutta koitan parantaa asiaa tällä viestillä!

Eli ennen hinkkasin niitä 100 toistoja ja voin sanoa että auttohan nekin todella paljon, mutta nykyään lisäapainolla teen 10-20 sarjaa joka saattaa auttaa ehkä paremminkin, EHKÄ, en tiedä!?
Ja en omasta mielestä ole kirjoittanut että rasva palaa pelkästää vatsasta jos tekee 1000 toistoo illassa, vaan että se polttaa rasvaa ehkä paremmin kuin 10-20 toistot, EHKÄ, en tiedä!?
Ja tosiaankin läskit saa pois ihan noilla perusliikuntamuodoilla, kuten juoksu, siis tuossa vain esimerkki!

Ja vielä tähän loppuun sanon että sixpäkkiä ei paljoa tästä paremmin voi saada näkyviin kuin mitä minulla on, tai no jos voi niin joku ihmemies :david: sitten kait saa!

:piis: :thumbs:

Ei ne sun viestit sen vaikeeselkosempia oo kun muidenkaan (minusta puhumattakaan), tässäkin ketjsusa on vähän kommenttiä yhdeltä sun toiselta ja se mun 1000 vatsan juttu ei ollu kohdistettu sen enempää kenellekään, mutta se siitä.

En tiedä johtuuko toi ZeiZeinkin mainitsema aloittelijoiden luulo vatsalihasten älyttömästä määrästä keinona polttaa rasvaa näistä tv-shopin sun muiden ihmevatsalihashärveleistä joilla keinuttelemalla saa mitä ihmeellisemmän sikspäkin vaikka ihraa ois kymmeniä kiloja ylimäärästä.

Jaymzi sanoi:

No jos jaksaa hila vitkutella 1000 toistoa illassa niin onhan siitä rasvan poltto mielessä hyötyä enemmän kuin 10 toistolla. Toisaalta mitä helvetin järkeä on jynkätä niitä vatsoja, kun 30min lenkilläkin saisi monta kerata isomman hyödyn.

Back
Ylös Bottom