Six-pack näkyviin!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maxwelll
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei kait siinä!

Mutta tosiaankin se vatsa on kanssa yksi lihasryhmä muiden joukossa, että ei siihenkään tarvita niitä minun 100 tai sinnepäinkään! Niin kuin tullu jo esille!
Ja kyllä ne natkut siellä rannalla kahtoo kyllä ennemmän koko kroppaa, käytöstapoja, ja se jolla on nuo kohdallaan ja vielä vähän pilkettä silmäkulmassa niin luultavasti ei tarvitse yksin rantalentistä pelata! :love:

Edit:
No jos jaksaa hila vitkutella 1000 toistoa illassa niin onhan siitä rasvan poltto mielessä hyötyä enemmän kuin 10 toistolla. Toisaalta mitä helvetin järkeä on jynkätä niitä vatsoja, kun 30min lenkilläkin saisi monta kerata isomman hyödyn.
Se oli silloin se!! :david: kun oli, mutta nyttemmin lankesin :kakka: ja :nolo: ssani aloin tekemään vatsoja oikein. Mutta :zzzz:

Miten saisin sixpackin esiin. Olen 14 vuotias ja oon 176 cm pitkä ja 59 kg painava. Teen viikossa 3 kertaa kuntopiiriä ja 1-2 kertaa lenkillä. Ja tietenkin muutakin urheilua harrastan.

Poekaa sanoi:
Miten saisin sixpackin esiin.
Dietaat ylimääräisen rasvan siitä vyötäröltä mäkeen. Dietaamista löytyy paljon juttua täällä, ei muuta ku haku käyttöön ja lukua vaan!

Dietaat ylimääräisen rasvan siitä vyötäröltä mäkeen. Dietaamista löytyy paljon juttua täällä, ei muuta ku haku käyttöön ja lukua vaan!
Suosittelet 176 cm pitkälle ja 59 kg painavalle tyypille dieettiä? :rolleyes:
Kunnon treenille ja maltillisella bulkilla saa varmasti lihasta ja päkin näkyviin.

Void sanoi:
Suosittelet 176 cm pitkälle ja 59 kg painavalle tyypille dieettiä? :rolleyes:
Kunnon treenille ja maltillisella bulkilla saa varmasti lihasta ja päkin näkyviin.
Olisin toki voinut lukea koko roskan, mutta jos ainut tavoite on saada "six-pack" niin silloinhan tuo on ainut keino, jos eivät nyt erotu. Se että mikä olisi kokonaisuus kehityksen kannalta parempi vaihtoehto onkin toinen juttu. ;)
Ei vaa nollat taulussa olin tuossa, välitön untenmaille meno.

Miten saisin sixpackin esiin. Olen 14 vuotias ja oon 176 cm pitkä ja 59 kg painava. Teen viikossa 3 kertaa kuntopiiriä ja 1-2 kertaa lenkillä. Ja tietenkin muutakin urheilua harrastan.
Ootko kokeillu syömistä? (:

no saan sen tuntumaan vasta siinä kolmenkymmenen toiston jälkeen
Tää pisti hymyilyttään.. LOL!

Six päk absit saa kasvattamalla palikat ensin ja sitten poistamalla tarpeeksi rasvaa. Jos ei vieläkään näy niin syytä isiä&äitiä.

Voih... kuunnelkaas muut mun ikäset (14) älkää nyt herrajumala vetäkö jotain 1000 vatsalihasta.. syökää terveellisesti ja käykää uimassa,juoksemassa, pyöräilemässä ja itte vedän 3x20 vatsarutistusta 3 kertaa päivässä ja 2x40 punnerrusta ja sitte vähän vaan jalannostoja ja ittelläni siinä suunnilleen 2kk päästä oli jo näkyvissä lihakset. ja jos ootte silleen laihoja niin ku mä niin älkää alottako dieettiä silleen ettette syö mitään. Kattokaa vaikka netistä terveellisiä ruokia! ja onnea matkaan kaikille :p

Kyykky ja yksi vatsaliike + painon pudottaminen ainakin saa omat näkymään paremmin kun hyvin joten ei välttämättä ole tarpeellista niitä hirveästi hinkata! eli tärkein asiahan tässä on vaan se rasvojenpuottaminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom