Sivustonne kielenkäyttö!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No eipä täällä nyt niin tolkuttoman paljon etes kiroilla. Aikas tavallinen määrä varmaankin jos verrataan ihmisten normaalipuheeseen.....
Ei aiheuta toimenpiteitä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Eihän täällä edes mitään pahoja posteja oikeastaan ole. Eriasia jos joku postaa jonku mikä on täynnä vittusaatanaaperkelettä, niin sen jo modet ehtii poistaa ennenkuin kukaan huomaa.

Ihan asiallinen linja täällä on, ja kuten jo joku tuossa sano että jos se tanko jää rinnalle penkissä niin saa sitä nyt hiukan vituttaa ja sen saa ilmaista myös

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Äiti on sanonu mulle usein että kiroile vähemmän! Onks mun mutsi ottanu suhun sitten yhteyttä?

Se on paska homma ku pyöri hevostalleilla jo 4-5 vuotiaana, sielä sitä kyllä oppi tuon jalon taidon jo nuorena :) Minä :haart: perkelettä, saatanaa, voi vittua... varsinkin sitä vittua :D

"kirosana sensuurisoftat" on naurettavia, just noitten v1ttujen takia.
kaipa sitä voisi pari voimasanaa jättää (siis minä itse) väliin, tulee se asia muutenkin selville.

Njoo, eikö tässä kohtaa voi ilmaista kantansa tyyliin "jatketaan samalla linjalla". Miksi pitää oikein näyttämällä näyttää, että minäpä se osaan kiroilla oikein viimesen päälle?

No niin ja nyt sit sitä vittuilua mulle kun olen tälläinen kukkahattutäti:)

edit: Itse kiroilen aivan liikaa edelleenkin vaikka olen sitä kahden pienen lapsen isänä "joutunut" karsimaan oikein toden teolla.
Tässä näitä "jatketaan vittu samalla tyylillä perkeleen saatanan vittu" kommentteja kun selaili tuli mieleen humalaiset ja pikkulapset jotka kielloista / käskyistä / kehoituksista huolimatta ihan uhmallaankin tekevät sitä mistä juuri huomatettiin....

edit2: mielenkiinnolla odottelen kuinka moni mut haukkuu pystyyn :)

Sopivasti käytetty kiroilu KUULUU kehonrakennus- ja voimailukeskusteluihin. Tietenkään ei varmasti olisi paha juttu, jos esim. omaa kiroiluaan hieman vähentäisi, mutta toisaalta olisi aivan helvetin naurettavaa ja tekopyhää paskaa jos kirosanat sensuroitaisiin automaattisesti. Pakkotoiston aitous kärsisi tuossa aikamoisesti.

Mikäli tätä asiaa lähtee miettimään mainostajien kannalta. Niin eikö (lähes) kaikki mainostajat pakkiksella pidä kohderyhmänään rääväsuisia bodareita. En siis usko, että yksikään potentiaalinen mainostaja jättäisi mainostamatta kielenkäytön takia. Ei niitä palstan sisältö luultavasti kiinnosta vaan statistiikka--->asiakaspotentiaali.

Tässäpä se pääpointti taisi tullakin. Itse en näin naisenkaan näkökulmasta ole huomannut liikaa kiroilua, sitä esiintyy täällä ihan normaalissa määrin. Tulee sitä itsekin joskus kiroiltua enkä pidä tätä minään syntinä, en sentään ole niin paha suustani kuin merimies. Asiallisesti toki tarkoitus aina kirjoittaa, mutta eivät ne muutamat kirosanat sieltä sitä asiaa mihinkään muuta, lähinnä voimistavat ja joskus suorastaan parantavat viestin sisältöä, kirosanoilla kun on tarkoitus välittää tuntemuksia.

Ihan siistiä normaalia puhekieltä täällä 90% kuitenkin on.

Kiroilua palstalla ilmenee oikeastaan suhteellisen vähän, varsinkin puhekieleen verrattuna. Tosin eipä niitä kirosanoja kannata älyttömästi viljellä, koska ne menettävät merkityksensä kirosanoina ja alkavat ärsyttää noin niikun muuten vain.

Muutamilta henkilöiltä tähänkin threadiin on lipsahtanut taas niin lapsellisia kommentteja ettei tosikaan. Enemmän mä olen niistä huolissani kuin kiroilusta.

Pahus sentään.

Heh...enpä ole edes huomannut, että kirosanoja palstalla olisi käytetty.
Antaapi mennä vain samaa linjaa mitä tähänkinasti on käytetty.

Statistiikkaa ja osumia hakukoneella

vittu 14,430
vittumainen 1,146
vituttaa 11,590
saatana 6,541
perkele 8,549

Yhteensä 42 256

Postaukset
Forum 483 670
Offtopic 578 232
Info 30 317
Vip/rekatut 173 257
Pakkotoisto Oy 8 942

Yhteensä: 1 274 418 postausta

42 256 : 1 274 418 = 0,033157

Yhteistyökumppaneita en laskenut mukaan.

Sovitaan että tuo kiroilu softa otetaan päälle jos tuo luku on vaikka 0,5 :)

(toivottavasti laskin oikein) :hyper: Nyt nukkumaan että jaksaa taas huomenna kiroilla!

Onko täällä ihan aikuisten oikeasti mukamas liikaa kiroilua? Tässä viestimeressä sitä on itse asiassa todella vähän. Melko (oikeastaan todella) outoa, että joku viitsii tuollaiseen puuttua. Melkeinpä kiusantekoa sanoisin.

Mun mielestäni se kiroilu on kuitenkin tällä palstalla ollut hyvinkin "harkittua". Useimmiten kun noihin sanoihin törmää, ne ikäänku sopii tilanteeseen :) Ei nyt lähetä jeesustelemaan. Mike, pistä vaikka "parental advisory;explicit lyrics"-tarra lappu etusivulle niin ei kellään pitäs enää olla mitään sanomista.
parental_advisory_import_buckle.jpg

Yhteensä 42 256

Postaukset
Forum 483 670
Offtopic 578 232
Info 30 317
Vip/rekatut 173 257
Pakkotoisto Oy 8 942

Yhteensä: 1 274 418 postausta

42 256 : 1 274 418 = 0,033157

Yhteistyökumppaneita en laskenut mukaan.

Sovitaan että tuo kiroilu softa otetaan päälle jos tuo luku on vaikka 0,5 :)

(toivottavasti laskin oikein) :hyper: Nyt nukkumaan että jaksaa taas huomenna kiroilla!

Joopa joo et vaan ottanut huomioon sitä, että yhdessä "postauksessa" voi olla useampi kirosana :D

Hmmm...

Kirosanojen sensurointilinjalle en lähtisi, mutta...

kyllä täällä aika paljon kirosanoja viljellään.

Voimalajeihin kirosanat on ihan ok, jos niitä murjoo treenituskan aikana, mutta esimerkiksi se vittu sanan runsaskäyttö foorumilla ja noin yleensä antaa pirun sivistymättömän vaikutelman. Tässä mielessä en yhtään ihmettele, jos joku on kiinnittänyt siihen huomionsa Sen sijaan perkele ja saatana kuulostavat jo paremmilta.

Vittu sanan käyttö harvoin ja valittuun tilanteeseen sopii kyllä.

:whip:

Ehdotan kirosanojen ja ketä tahansa loukkaavien sanojen poistamista tai lausekkeiden. Mike voi palkata pienen osaston valvomaan ja tekemään galluppeja, mitkä asiat loukkaavat ketäkin.
Myös paljasta pintaa esittävät kuvat pitää sumentaa, esim. kisaraporteista. Nämä voivat vaikuttaa pahentavasti herkkiin mieliimme ja paholainen saada sielumme kynsiinsä.
Olemme avuttomia ja heikkoja, emme voi olla katsomatta itseämme ahdistavia asioita vaan muiden pitää tehdä se puolestamme, pelastakaa viattomat sielumme oi suuret moderaattorit.

Jumala, Allah, Budha, Odin on suuri ja suojelee teitä.

:love:

Mun tarvii kyl myöntää, et jotain tossa viikko sitten kiinnitin hiukan huomioo kirosanoihin. Miehellä on autokorjaamo, jossa siis puhutaan "korjaamokieltä":D ts. voimasanat ei mua sinänsä haittaa.
Tulipahan vaan mieleen, ku tää thread silmiin osu.

Ja joo, onhan mulla tietty vähän tiukempi kanta koko kiroiluun ku monella muulla. Jaloissa pyörii kaks alle kouluikästä ja sit oon vielä asiakaspalvelutyössä. Eli ei niin hirveen vakavasti tarvii ottaa tätä postausta:)

Vähän mä repesin (taas) noille Irontemen kirotusvireille:lol2:

Hei ihan oikeasti. Vaikka täällä oliskin kirosanoja, ei sille oikeasti vaan voi tehdä mitään - siinä ei olisi mitään järkeä jos sanoja aletaan sensuroimaan. Jos joku random-hippi tänne eksyy ja alkaa itkemään ylläpidolle kirosanojen runsaammasta käytöstä - voi kyseinen tyyppi vetäytyä neljän seinän sisään ja lukea vain - ja ainoastaan - vaikkapa iltalehden nettisivuja.

En vaan kykene mitenkään ymmärtämään miten tuo voi joitakin ihmisiä häiritä, varsinkaan sellaisia, jotka tästä harrastuksesta/elämäntavasta ovat kiinnostuneita. Se on henkilökohtainen smör smör, IMO.

Back
Ylös Bottom