- Ikä
- 45
Valintojen maailma.[/I]
Widdu, ku mä oon niin vieraantunut normielämästä, että en enää tunnista rehellistä Natural-hymiötä tavallisesta.
Pitäis pysytellä enemmän hereillä ja lukea enemmän...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valintojen maailma.[/I]
Pohjoisvirta, jotakuta ihmistä häiritsevä/ärsyttävä asia on siis automaattisesti elämän suurin huoli? Jos esimerkiksi minua ärsyttää salin sisätiloissa syljeskely ja huomautan siitä asianomaisille, ei minulla voi elämässäni olla mitään muita huolia?
Tämä siis ei liity varsinaiseen threadin aiheeseen mitenkään.
Toisaalta tuon Pohjoisvirran kommentin voisi kääntää myös toisin päin: Jos internetpalstan ylläpitäjän saama maili palstan kirjoituksista on suurin huoli palstan lukijan elämässä niin toivon isompia huolia tai sitten iloisien asioiden lisäämistä omaa elämään. Valintojen maailma.
Olen saanut jo muutaman emailin, joissa valitellaan kielenkäyttöä Pakkotoistolla. Vitut ja perkeleet kuulemma pitäisi holhota pois. Maileissa ollaan ihmetelty mm. miten mikään yritys mainostaa pakkotoistolla kun puhutaan niin rumia.
Onko tässä Galactican uudessa versiossa perusteltu sanan Frak käyttöä perinteisemmän Fuckin sijasta ?
Onko se "frak" vai "frick"? Tota frickiä käytetään muissakin sarjoissa...