Sivualavatsalihaksille liikkeitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomokka
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kysysin että tietääkö kukaan tehokkaita liikkeitä sivualavatsa lihaksille. Olis kiva jos pystyisitte antaa jonkun osotteen tai kuvailla suoritustapaa. Lisäksi sivuvatsalihaksista yleensä, kuinka usein niitä kannattaa tehä? Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja teen 2 päivänä vatsalihaksii.

Kysysin tässä samassa yhen kysymyksen mikä on kiinnostanut: Onko läskin muuttamin lihakseksi mahdollista? Sitä aina kuulee tvshopissa ja muissa jutuissa miten tiettyä liikettä tekemällä sen alueen läskit muuttuu lihakseksi. Itelläni on vähän tällänen ongelma menossa alavatsan alueella.

Kysysin tässä samassa yhen kysymyksen mikä on kiinnostanut: Onko läskin muuttamin lihakseksi mahdollista?
Ei.

Läskiä voi polttaa ja lihasta kasvattaa, mutta rasva ei suoraan lihakseksi muutu. TVshop-satua tosiaan. "Kiinteyttämisen myytti" liittynee tähän myös...

Mitä vatsalihaksiin tulee, kaksi kertaa viikossa on ihan riittävä määrä, niin kuin koko kroppa muutenkin. Täältä kannattaa tsekata noi "jhulmiabs" videot, hyvää settiä, paljon tekniikkavinkkejä eikä ainakaan tylsä iske kun liikkeitä riittää :thumbs:

Tässä vielä aiheeseen liittyvä ketju.

"sivualavatsalihakset" :confused: Vatsoja kannattaa treenata kuten muitakin lihaksia, lyhyitä (6-15) sarjoja raskailla painoilla. Syville keskivartalonlihaksille sitten staattisia pitoja yms. Mikään yksittäinen liike tai toistomäärä ei kuitenkaan muokkaa mitään sikspäkkiä. Siinä on kyse vain kehon rasvan määrästä. Rasvat tarpeeksi alas -> sikspäkki.

Peep this:

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459658

Läski ei muutu lihakseksi.

EDIT: Matti Myöhäinen...

Olin ite jo aika varma että läskin muuttaminen lihakseks on humpuukkia, mutta piti kuitenkin varmistaa :). Itelläni on aika vittumainen tilanne, ku oon tällä hetkellä alipainonen ja silti mulla on alavatsassa muutaman sentin paksunen silava kerros. Onko mitään keinoja millä tota läskii sais pois? Ja kiitti noista alavatsalihas neuvoista, pitää koklata tänään salilla niitä

Suosittelisin tekemään voimapyörää.:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom