Sitrulliinimalaatti

rautalangalla ei pitkälle pötki.
itse sanon tuossa vaiheessa että tuote toimii,mutta placebovaikutusta en havainnut lainkaan,kun en osaa sitä placeboa määritellä,mutta tuotten ja sen luvatun tehon tunnen :D

Miten voi olla noin hankalaa joillekin? :)

Anyways, tilasin tuota samaista tuotetta juuri itsekin. Annoskoko kannattanee ilmeisesti pitää useammassa grammassa, heittelen kommenttia miten lähtee toimimaan.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itsehän en huomannut sitrulliinimalaatilla mitään vaikutusta mihinkään. En placeboa enkä muutakaan :) Vetelin 200g pönikän siten että 10g aina ennen salille lähtöä.

Itekkin tuota jo aikaa pitkään ottanut ennen treeniä. Aika vaikea huomata että onko eroa, mutta kyllähän siitä on ihan tutkittua näyttöä että jotain hyötyä on. "Sitrulliinimalaatti Manninen" kun laittaa googleen niin tulee noita Mannisen referoimia tutkimustuloksia.

Tähän saakka en ole huomannut oikein mitään vaikutusta suuntaan tahi toiseen vaikka olen annostakin aika selkeästi lisännyt, eli taidan siirtyä takaisin L-arginiiniin tuon purkin jälkeen kun puhutaan näistä NO-expandereista. Arginiinin kanssa tuntui aika selkeästi noin viikon parin käytön perästä että suonet tuli pintaan ja pumppi ehkä kovempi kuin ilman ko. valmistetta treenatessa..

Tähän saakka en ole huomannut oikein mitään vaikutusta suuntaan tahi toiseen vaikka olen annostakin aika selkeästi lisännyt, eli taidan siirtyä takaisin L-arginiiniin tuon purkin jälkeen kun puhutaan näistä NO-expandereista. Arginiinin kanssa tuntui aika selkeästi noin viikon parin käytön perästä että suonet tuli pintaan ja pumppi ehkä kovempi kuin ilman ko. valmistetta treenatessa..

Jännä, ku tutkimustenhan mukaan sitrulliinimalaatti nostaa veren arginiinipitoisuutta paremmin, kun pelkkä arginiini, josta tutkimusten mukaan suurin osa menee muutenkin hukkaan huonon käytettävyyden takia.

Itekkin tuota jo aikaa pitkään ottanut ennen treeniä. Aika vaikea huomata että onko eroa, mutta kyllähän siitä on ihan tutkittua näyttöä että jotain hyötyä on. "Sitrulliinimalaatti Manninen" kun laittaa googleen niin tulee noita Mannisen referoimia tutkimustuloksia.

uusi lisänimi on syntynyt.

Arginiini vs sitrulliinimalaatti.nyt menee arginiinia 20g annostuksella,millasta annosta kannattais esim.painokiloa kohden sitrulliinimalaattia ottaa?kumpi valmisteista on toiminut paremmin?

Arginiini vs sitrulliinimalaatti.nyt menee arginiinia 20g annostuksella,millasta annosta kannattais esim.painokiloa kohden sitrulliinimalaattia ottaa?kumpi valmisteista on toiminut paremmin?
Sitrullinimalaatti toimin annostuksilla 0.5g - 8g. 5g poistaa ammoniakkia niin tehokkaasti etten saa treenattua kovaa ja tiukkaa pumppia ollenkaan.

Kuinka paljon ennen treeniä tää tulisi ottaa? Oon treenin alussa alkanut hörppimään, yleensä illalla vasta treenin jälkeen alkaa suonet pullottaa käsivarsissa. :D

About tunti, jos vatsa on tyhjä. Sitä ei paljon munuaiset kerkeä arginiiniksi konvertoimaan, kun treenin alussa hörppii. Annostuksena 0,08g/kg - enemmän on parempi. Teoriassa varmaan toimisi pitkin päivää otettunakin.

Joo tuota olin funtsinutkin. Tuotteen käyttöohjeissa ei ollut mitään neuvoa ottoajankohtaan.

Tuolla aiemmin noita vanhoja postauksia niin itsellä käytös sekä arginiini että sitrulliinimalaatti enkä oikeastaan ole huomannut eroa kummankaan kanssa kun olen käyttänyt.
Tällä hetkellä menee molemmat ja ovat intrajuomassa mutta ehkä pitäisi koittaa pre-workout tuotteena jos olisi eroa, tosin määrät melko kohtuullisia joten jos ne tuplaisi niin ehkäpä sitten eron huomaisi.

Jos yksittäisistä aminohapoista haluaa -mahdollisia- hyötyjä saada, niin ehdottomasti erillään muista. Esimerkiksi 90-60min ennen treeniä, 30min ennen ja treenin aikana hörppii EAA:ta tai mitä nyt ikinä käyttääkään ja niin edelleen. Kuitenkin kilpailevat muiden aminohappojen kanssa kuljettajaproteiineista. En mene vannomaan kuitenkaan, että näinkään välttämättä hyötyjä huomaisi.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Join tänään puolet juomasta ennen treeniä ja treenin aikana puolet. En vieläkään osaa sanoa tuleeko mitään pumppia sen enempää. Parin toiston lisätki sarjoissa johtuu varmaan kreatiinista. Tänään olin kyllä yllättävän energinen ja tuli tehtyä paljon enemmän ku yleensä kun virta ei meinannut loppua. Voi johtua ihan muista syistäkin toki. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom