Sitrulliinimalaatti

En tiedä miks mutta jostain syystä olin tyhmä pudottanut annoksen (ennen treeniä) kahteen grammaan. Nyt sitten rupes sarjapainot laskemaan, varsinkin apuliikkeissä treenin loppupuolella, ja kerkesin kovasti jo syytellä tuota paastoamista. Tänään kuitenkin tajusin nostaa annosta 6 grammaan ja ero oli ihan selvä. Yhessä treenissä kaikki nuo parin viikon himmailut kiinni :). Pienellä varauksella vielä jos vaikka johtu jostain muustakin, en kyllä keksi mistä. Tässä vaiheessa sanon kuitenkin että TOIMII!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onko tästä hyötyä voimatreenissä, jossa vältellään maitohappoa tai harvajakoisissa ohjelmissa, joissa treenataan usein, mutta ei sarjoja loppuun asti? Vai antaako CM tehoa vasta kun normaalisti sarja jo keskeytyisi?

Kuinkahan hyvin tää aine syövyttää kiilteen hampaista? Sen verran hapokasta on, ettei voi olla hyväksi hampaille.

Ainehan kyllä toimii, sen huomaa kuntopiireilyissä.

Kuinkahan hyvin tää aine syövyttää kiilteen hampaista? Sen verran hapokasta on, ettei voi olla hyväksi hampaille.

Tuskin se hyvää tekee pitää jauhoa suussa. Luulisi että kun nopeasti kulauttaa niin haitatkin on minimoitu.

Onko tästä hyötyä voimatreenissä, jossa vältellään maitohappoa tai harvajakoisissa ohjelmissa, joissa treenataan usein, mutta ei sarjoja loppuun asti? Vai antaako CM tehoa vasta kun normaalisti sarja jo keskeytyisi?
CM lisää ATP:n tuotantoa ja nopeuttaa kreatiinifosfaatin palautumista, joten pitäs toimia jo sarjan ensimmäisistä toistoista lähtien.

Osta 000 tai 00 kapseleita (tyhjiä) ja kapseloi ite. Vittumaista hommaa (ellei hommaa kapselointimasiinaa joka kustantelee n. 15€), mutta pitkällä tähtäimellä varmasti kannataa.
000-kapseli vetää varmaan reilu 1000mg.

Kolme viikkoa ollut käytössä yhdistelmä sitrulliini-arginiini-tauriini-kreatiini-malto sekoitettuna vajaaseen litraan vettä 1-2 tuntia ennen treeniä tyhjään vatsaan.
On tuonut ihan uskomattoman pumpin lihaksiin, moninkertaisesti verrattuna valmiisiin pumppi valmisteisiin mitä olen kokeillut. Tai pelkkään arginiiniin.

Ekalla viikolla söin n.1/2 tuntia ennnen "latausta" ja jäi vaikutus aika vaisuksi, joten jatkan ottamista aamulla ensinmäiseksi.

Paljonko kutakin ja oma paino?

Tällaista olen ottanut ennen treeniä ja toimii melko hyvin:
http://www.pakkotoisto.com/ravinto/94638-tehokkaat-tehonlisaeaejaet-rasvanpolttajat-4/#post3129537

OT:

Osta 000 tai 00 kapseleita (tyhjiä) ja kapseloi ite. Vittumaista hommaa (ellei hommaa kapselointimasiinaa joka kustantelee n. 15€), mutta pitkällä tähtäimellä varmasti kannataa.
000-kapseli vetää varmaan reilu 1000mg.

nyt kyllä kerrot mistä noita kapseleita ja kapselointimasinoita saa? menis L-arginiinikin paremmin naamaan kun tuntuu maistuvan samalta miltä kissan paskakoppa haisee.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
6-8g sitruliini-malaattia, 4g beta-alaniinia, 200mg kofeiinia, 4g arginiini akg ja vihreäteetabu 30min ennen treeniä. Arginiini akg on kokeilussa ja tuntuu siltä ettei se tuo mitään lisää tuohon em. komboon. Mutta sitruliini-malaatti toimii, vaikka vähillä hiilareilla menen, meinaa silti tulla hieman pumpintunnetta ja ennenkaikkea sarjoista palautuu nopeampaan.
Beta-alaniinia olen kokeillut jo aiemminkin ja tiedän miten se vaikuttaa. Sitruliini-malaatti toi tuon nopeutuneen palautumisen sarjojen välillä ja punttitreenien kesto näyttää väistämättä pitenevän => sarjoja lisää treeneihin.

Tuli kokeeksi hankittua. Mimmosia määriä olette ottaneet, ja kerralla ennen reeniä vai jaettu pariin osaan? L-arginiinista sain ainakin placebotehoja joten mielenkiintoista seurata onko tällä mitään vaikutusta..

Tuli kokeeksi hankittua. Mimmosia määriä olette ottaneet, ja kerralla ennen reeniä vai jaettu pariin osaan? L-arginiinista sain ainakin placebotehoja joten mielenkiintoista seurata onko tällä mitään vaikutusta..

miten erotit placebon ja todellisen tehon? itse en ole siinä onnistunut millään

eli erotti siis kehossa "jyllävän" placebon ainakin :D miten?

Voi rautalankakerä sentäs. Eli siis jos minä otan treenibuusterin ja tunnen että saan siitä tehoa, en voi sanoa suoraan että itse aine toimii fyysisesti vaan teho saattaa olla placebovaikutusta. Eli voinen silloin sanoa, että aineella on ainakin placebovaikutus. Varmaksi en voi sanoa onko se fyysinen vai henkinen mutta toimii.

Voi rautalankakerä sentäs. Eli siis jos minä otan treenibuusterin ja tunnen että saan siitä tehoa, en voi sanoa suoraan että itse aine toimii fyysisesti vaan teho saattaa olla placebovaikutusta. Eli voinen silloin sanoa, että aineella on ainakin placebovaikutus. Varmaksi en voi sanoa onko se fyysinen vai henkinen mutta toimii.

rautalangalla ei pitkälle pötki.
itse sanon tuossa vaiheessa että tuote toimii,mutta placebovaikutusta en havainnut lainkaan,kun en osaa sitä placeboa määritellä,mutta tuotten ja sen luvatun tehon tunnen :D

itse sanon tuossa vaiheessa että tuote toimii,mutta placebovaikutusta en havainnut lainkaan,kun en osaa sitä placeboa määritellä,mutta tuotten ja sen luvatun tehon tunnen :D
Niin siis miten sä nyt osaat sitten sanoa ettei se tuntemasi teho ole placeboa? Sitähän tuossa tarkoitettiin, että vähintäänkin placebovaikutus tuli, ehkä jopa "oikea vaikutus". Ei mitään puhetta siitä, että vaikutus oli placeboa eikä oikeaa. Sillä eihän sitä voi tietää ja tällaisessa tapauksessahan se on yhdentekevää kunhan joku vaikutus tulee. Sama se mistä se on peräisin kunhan sen tuntee.

Juu sitä juuri tarkoitin että arginiinista sain tehoja - oliko placeboa vai ei sitähän ei voi koskaan ihan varmaksi tietää näitten kanssa..

Ainut tapa sulkea placebo pois on kaksoissokkouttaa tutkimus. Joten kyllä mappana muotoili vastauksensa erittäin hyvin imo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom