SINUN suhteesi alkoholiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en juo nykyään ollenkaan, enkä koe paljon menettäväni. Mitään sen ihmeellisempää vakaumusta minulla ei ole, mutta juominen vain urheillessa jäänyt!

EDIT: En sanoisi itseäni kuitenkaan absolutisiksi, alkoholia olen juonut kaiken kaikkiaan 5-10 kertaa lyhyehkön elämäni aikana.

Pöh, mitäs sitä raitistelemaan ja kuvittelemaan olevansa näin parempi ihminen? Mm. sen takiahan sitä treenataan että voi huoletta dokata... itse olen ollut maksimissaan about 9 päivää täysin ilman tippaakaan alkoholia about 3 vuoden aikana. (tammikuussa taisi kyllä tulla yli 2 viikkoa koska olin tosi sairaana)... Käytännössä tulee juopoteltua viikonloppuisin, pe-la, viinipullo tai pari ja jokunen drinksu päälle, bisseä juon harvemmin koska se turvottaa.
030.gif

Voisin ajatella ryhtymistä raittiiksi, jos joku keksii oikeasti hyvän syyn tälle. Seuraavat eivät käy:
-rahan säästyminen
-krapulan välttäminen
-terveys (en kuitenkaan ole alkoholisti, viinilläkin on terveyttä edistäviä vaikutuksia ;))

Huppe sanoi:
Voisin ajatella ryhtymistä raittiiksi, jos joku keksii oikeasti hyvän syyn tälle.

-Juomisen järjettömyys ja päämäärättömyys? Elämä on pidemmän päälle antoisampaa selvänä.
-Maku?

Winnie sanoi:
-Juomisen järjettömyys ja päämäärättömyys? Elämä on pidemmän päälle antoisampaa selvänä.
-Maku?
-Antoisampaa? Kaikkein antoisammat keskustelut on käyty viinilasin ääressä
-Maku? Mikään ei voita hyvän punaviinin makua.

Itsellä vaihtelee aika paljon miten useasti tulee juotua.. Välillä saattaa mennä yli kuukausi, ettei tule otettua, mutta sitten taas saattaa mennä kerran viikossa jokin toinen kuukausi. Melkein joka viikonloppu on ainakin toinen päivä töitä, niin se rajoittaa juhlimista aika hyvin, kun viikolla ei tule koskaan otettua.

Nyt olisi tarkoitus olla tammi-helmikuu juopottelematta ja ottais seuraavan kerran sitten himoksella pakkismiitiissä. :kippis1: Mutta en kyllä ota mitään stressiä siitä jos joskus haluttaa pari kaljaa ottaa ja käy kuppilassa kavereiden kanssa istumassa.

Viina muuttaa mut rekkalesboks, :urjo: joten olen siirtymässä vesi- ylikansalliset virvoitusjuomat -linjalle. Uutena vuotena saatan juoda korkeintaan kaksi siideriä, en välttämättä niitäkään. Tavoitteena juosta kesällä maraton, joten tollasesta paskasta ei ole ku haittaa. Sitäpaitsi mikään ei oo rumempaa ku ämmä joka on perseet olalla.

Tove sanoi:
Sitäpaitsi mikään ei oo rumempaa ku ämmä joka on perseet olalla.

Menee täysin off-topicin puolelle, mutta sellaista se joskus on. Mielestäni rumempaa kun nainen peput olalla on ehdottomasti naisen kainalot verhottuna tummaan karvaverhoon. Se lamaannuttaa jopa lemmen lähettilään.
:love:

Hmm... Offtopic jatkuu... Sopiiko kompromissi: tumman apinankarvoituksen koko kehossaan omaava naishenkilö joka on huomattavan ylipainoinen ja huonoihoinen ja kaupan päällisiksi pyllyt olalla, on hirvein näky minkä kuvitella saattaa. Asiaan kuuluu että ko. henkilö pitää itseään huomattavan viehättävänä ja laulaa kovaan ääneen Paula Koivuniemen ikivihreitä.

Itse täytän marraskuussa 21, enkä kertaakaan ole humalassa ollut, kaljaa on tullut maistettua joskus kauan sitten kulauksellinen, kossua teelusikallinen 15-vuotiaana. Eli en voi kauheasti "rehennellä" alkoholin juomisen suhteen. Tässä ärsyttääkin lähinnä se, että osa kavereista pitää meikäläistä todella outona ja osa jopa hieman painostaa lähtemään juomaan, mutta eihän tämmöinen jääräpää tuollaisesta välitä. Itselleni liikunta ja kuntoilu on parasta ajanvietettä ja pysyy tuo vatsakin kurissa. Joskus olen läpällä heittänyt, että mitä järkeä raahata kaupasta sixpäkkiä, kun on paljon haastampaa saada itselle sellainen pysyvästi.

muutaman kerran vuodessa.. baareissa ei käydä juuri ollenkaan!

Join viimeksi kesälomien alussa, eli toukokuun viimeinen päivä kai. Sitä ennen puolentoista vuoden tauko :) Seuraavan kerran ehkä lokakuussa tai viimeistään jouluaattona pikkusen ruuan kanssa. Eli pitää vähän erikoisempi syy olla ku perjantai/lauantai-ilta että viina maistuisi

Mun suhde alkoholiin on lämmin, läheinen ja avoin :)

Melkein joka viikonloppu on nyt kesällä tullu juotua :kippis1:

Kuin ihmeen kaupalla on tulostaso jopa hieman noussu :thumbs:

Nautiskelen pari lasia viiniä viikossa hyvän ruuan seurana. Tykkään maistella eri viinejä.

Baarissa en ole käynyt moneen kuukauteen. Mieheni on samanlainen. Baariin ei meitä saa, ellei ole helvetin hyvää syytä (harvoin on). :)

parin viikon välein otetaa semmoset "pää melkei täytee kännit" , joskus tok mennee yli, onneks nykyään ani harvoin.

yhteenveto: mukavaa kaveria on kiva tavata sillon tällön!

En juo olutta, viinejä tai kirkkaita. Ei ole mikään vakaumus, en vain ole opetellut juomaan noita, joten ne maistuu aivan kamalilta. Ainoa viina mikä menee, jos on pakko ottaa, on salmiakkikossu, kun se on niin makeaa. Joskus myös otan seurassa Kopparbergin tosi makeaa päärynäsiideriä syystä, että kokis olisi varmaan kaksi kertaa kalliimpaa. Ne on juomia siinä missä tuoremehutkin, maistuu vain pahemmalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom