Sinun hitaimmin kehittyvä lihas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Emmah sanoi:
Takareidet :itku: Ilmeisesti pakaroissa on sen verran potkua, että esim. sjmv:ssakin ne koittaa tehdä kaiken työn jalkojen puolesta.

:kuvia:

Eiku oikeesti. Leveällä voimanostotyyppisellä kyykyllä saa minun mielestä takareidet työskentelemään paremmin kuin suorinjaloin maastavedolla. Itselläkin menee sjmv pakaroihin. Ehkä teemme sen päin persettä

Ja itse kysymykseen:
Oma heikko kohtani on varmaankin hmm... kyynärvarret ja hauikset

hauis ja pohkeet...käsiin yleensäkin on vaikea saada näyttävyyttä kun tapaus on luonnostaan pitkä ja ohutluinen...

selkä ja rinta vastaanottavat tällä hetkellä hyvin treeniä.

- Pohkeet! Ehdottomasti vaikein saada kasvamaan.
- Takareidet, etureidet hallitsee joten kokonaisuus ei näytä oikein miltään.
- Ojentajat ennen, sitten tajusin vähentää radikaalisti hauisten treeniä ja pääsääntöisesti siirryin tekemään vasaraotteella hauista, alkoi sitten ojentajatkin tasapainottua kokonaisuuteen.
Nyt kun vielä laittais kunnon treenivaihteen päälle niinkuin viime vuosituhannen puolella, niin vois saada enemmän aikaan... mut ne pohkeet :wall: :itku:

Tasaisen varmaa tahtia kehittyy kaikki, mutta jos joku nyt pitäisi heittää niin varmastikkin selkä ja eritoten siihen leveyttä saaminen.

nigster sanoi:
...selkä ja eritoten siihen leveyttä saaminen.
sama + pohkeet, rinta ja kyljet.. hauis kehittyy yllätävän hyvi.. :)

Takareidet on jäljessä muuta kokonaisuutta. Ne kasvavat mulla hitaiten. Nopeiten taas on aina kehittynyt kädet, joka tuntuu ihmeen monella olevan se ongelmakohta. Geenit?

se on varmaankin pohkeet, ihan tikut :( kumma kun reidet kyllä kasvaa että ei nahka pysy mukana :hyper: mutta mitään ei taphdu niissä pirun pohkeissa

Back
Ylös Bottom