Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
älkää ihmiset jaksako. vitun jätkät jos teillä on seurassa 11 hemaisevaa sinkkunaista ja teistä ketään ei paneta niin viekää munanne leikattavaks :D

Vaikuttaa mielenkiintoselta ja olin jo ilmottautumassa ennen ku tajusin että olen iltavuorossa perjantaina :itku:. No toivottavasti uusi miitti järjestyy joskus (sinkkudestahan ei voi olettaa pääsevänsä eroon).

Nonii immeiset, jotka haluutte keilaamaan ... muistuttaisin nyt vielä, että mä tosiaan keskiviikkona varailen niitä ratoja eli haluisin keskiviikkoaamuun mennessä todisteita siitä, että ootte maksanu. Tarkistelen tilin ja mailit viimeistään aamulla klo 7.00 ja sen hetkisen tilanteen perusteella sit varailen niitä ratoja. Tähän mennessä maksun on jo hoitanu Jylli81, Intergrandi ja msk84.

jei, tästähän on kehkeytymässä vuosisadan miitti ;)
perjantaita odotellessa! Onko muuten aikatauluista jo sovittu? Missä nähdään ja millon ja miten siirtymiset paikasta toiseen....?

naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
qan + joku mimmi (ruoka)
framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
chede (boltsit+ruoka)
feanaro (boltsit+ruoka)
maria1984 (boltsit+ruoka)
anix (ruoka)
Wendy (ruoka)

yht. 12 kpl

miehet:
Dreaw (boltsit+ruoka)
jylli81 (ruoka)
mika1979 (boltsit+ruoka)
potso (ruoka)
weak (boltsit+ruoka)
xblrg (boltsit+ruoka)
integrandi (boltsit+ruoka)
keskilinja (boltsit+ruoka)
ossen (ruoka)
petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
flamer (ruoka)
omegauros (ruoka)
mhk (ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

äijänretaleet: 18 kpl

Multa voisi muuten irrota kyyti helsingistä pe iltana tampereelle, ja lauantaina illasta turkuun jos jotain kiinnostaa.

Mä olen mahataudissa :(
Koitan kyllä parantua perjantaiksi :kippis1:

Muutamat tujaukset erinäisiä yrttivalmisteita kyllä saa mahan kuntoon viimmeistään perjantaina :kippis1:

Tuota, tiedustelisin nyt näin etukäteen, että onko täällä ketään mahdollisia lauantaina jatkavia?

jei, tästähän on kehkeytymässä vuosisadan miitti ;)
perjantaita odotellessa! Onko muuten aikatauluista jo sovittu? Missä nähdään ja millon ja miten siirtymiset paikasta toiseen....?

Aikataulusta sen verran, et tarkotus ois varata ne keilaradat klo 18-19 ellei ne nyt sit oo jostain syystä sattunu täyttymään ... puol tuntia aikaa siirtyä hämeenkadun raxiin eli raxissa ois tarkotus alotella 19.30. Eiköhän se niin mee sulavasti, et ne jotka keilaa, koittaa löytää sinne ja nähdään suoraan paikanpäällä vaikka jossain siinä oven läheisyydessä ja muut koittaa hilata ne perseensä raxin eteen sovituks ajankohdaks. Mikäli raxiinkaan ei ehdi niin privalla/maililla saa mun osotteen ja puhelinnumeron, että löytää mun luokse. Itse oon ainakin bussien armoilla keilahallin suhteen ja raxista nyt taas kävelee tähän mun luokse ... vai onko about kilsan kävely ihan mahdoton meidän bulkkaaville uroksille :D

Siitä tulee kyllä oikeesti mielenkiintosta jos tänne mun kämppään tunkee sen about 30 pakkislaista ja muistutan, että mulla on täällä tosiaan noi kaks karvapalleroa eli jos on allergiaa, niin tänne tulo tapahtuu omalla vastuulla :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Toi nyt on helvetin huono syy ;) Kyllähän mäki laitoin tän tredin pystyyn, vaikka mulla on 4 duunia eikä mulla oikeesti ois aikaa järkätä mitää :D

On ehkä kuitenkin parempi, että sä järkkäät näitä. Tämmöinen mörkö jos järjestää miitin, niin ei sinne kauheesti ehkä ole osanottajia. :D Sitäpaitsi asun vain osittain nykyään mansessa, jätän miittien järkkäämisen paljasjalkaisille. :)

Ihan hyvä vain että kukaan ei tajunnut mun ilmoittautumista noteerata. Taitaa olla sellainen tilanne nyt naisten suhteen että herrasmies ei kaapeliaan voi käydä näyttämässä.

Joskus vielä saan.

Ihan hyvä vain että kukaan ei tajunnut mun ilmoittautumista noteerata. Taitaa olla sellainen tilanne nyt naisten suhteen että herrasmies ei kaapeliaan voi käydä näyttämässä.

Joskus vielä saan.
Tuutko sää vai et?:lol2: Mää noteerasin, mutta sun ois ite pitäny lisätä ittes listaan!

vai onko about kilsan kävely ihan mahdoton meidän bulkkaaville uroksille :D
Siis toihan on hirveä katastrofi! Eivaan, sitte syödään siihen malliin.:evil:

naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
qan + joku mimmi (ruoka)
framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
chede (boltsit+ruoka)
feanaro (boltsit+ruoka)
anix (ruoka)
Wendy (ruoka)

yht. 12 kpl

miehet:
Dreaw (boltsit+ruoka)
jylli81 (ruoka)
mika1979 (boltsit+ruoka)
potso (ruoka)
weak (boltsit+ruoka)
xblrg (ruoka)
ossen (ruoka)
petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
flamer (ruoka)
omegauros (ruoka)
mhk (ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

Jättäydyn pois palloilusta

naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
qan + joku mimmi (ruoka)
framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
chede (boltsit+ruoka)
anix (ruoka)
Wendy (ruoka)

yht. 11 kpl

miehet:
Dreaw (boltsit+ruoka)
jylli81 (ruoka)
mika1979 (boltsit+ruoka)
potso (ruoka)
weak (boltsit+ruoka)
xblrg (ruoka)
ossen (ruoka)
petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
flamer (ruoka)
omegauros (ruoka)
mhk (ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

Poistin feanaron, vaikuttaa siltä, ettei se pysty perumaa töitään :( Pidetään kuitenki :thumbs: jos se vaikka sais jonkun tuuraamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom