Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vaan sit me ei päästä baariin ja sen sijasta täytyy pitää orgiat Ashtan kämpillä.

Ohjeistuspaketti pelokkaille ja stressaaville

Miittiin osallistujat:

Naiset (yht. 11 kpl):
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
qan + joku mimmi (ruoka)
framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
chede (boltsit+ruoka)
maria1984 (boltsit+ruoka)
anix (ruoka)
Wendy (ruoka)

Miehet (yht. 17 kpl )
:
jylli81 (ruoka)
mika1979 (boltsit+ruoka)
potso (ruoka)
weak (boltsit+ruoka)
xblrg (ruoka)
integrandi (boltsit+ruoka)
keskilinja (boltsit+ruoka)
ossen (ruoka)
petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
flamer (ruoka)
omegauros (ruoka)
mhk (ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

Naisten suhde miehiin: 0.647, eli mahdollisuus pariutumiseen tai naimisiinmenoihin noin 65%, ellei mukana ole samaa sukupuolta metsästäviä sekoittamassa pakkaa , tai sitten ei ehkä välttämättä ihan näin tapahdukkaan :jahas:

Aikataulut ja Duunailupaikat:

Keilailu:

Klo. 18.00 - 19.00, täällä, eli Kaatopaikalla. Osallistumisen hinta 9,5e. Paikka kartalla (vinkki: kannattaa hiukan zoomata). Keilaajat siirtyvät täältä syömispaikkaan, aikaa tämän toimitukseen 30min.

Syöminen:

19.30 - 20.30-21.00, täällä, eli Hämeenkadun Raxissa. Hinta on myös 9,5e normaalilta buffetilta ja naiset ja hipit saavat salaattibuffettinsa hintaan 6,5e ja jos vielä noihin haluaa päälle jäätelöä, niin se kustantaa vielä 1,5e lisää. Paikka kartalla (tätä ei tarvi zoomata). Tämän jälkeen siirrymme mieluisiimme aloittelupaikkoihin, mutta suurin osa porukasta lienee pyrkivän Ashtan kämpille, joka sijaitsee lähellä Raxia, eli Tampereen keskustassa, Ashtan opastuksella.

Aloittelu:

20.30-21.00 - riittävä humalatila, tapahtuu todennäköisesti suuremmalla osaa porukasta Ashtan kämpillä(tilava reilu 30m2 yksiö, jossa mahdollisuus terassiviritelmään).

Kaukomatkaajille tiedoksi, että Ashtan kämpän vieressä on ilmaisia parkkiruutuja, mutta niiden tyhjyydestä ei ole hajua. Käyttäkää omia parkkiruudunetsimistaitojanne.

Qan: Mää en kyllä jaksaisi mitään orgioita, joten me voidaan jättää muut orgioimaan ja mennä :dance::dance2:, jos siltä näyttää.

Eli varasin nyt sit 2 rataa klo 18-19.
Miittiin osallistujat:...

Ei taida olla boltsipäivitykset ihan ajan tasalla, mutta ehkä ainakin ne jotka keilaamaan ovat menossa tietävät itsekin sen :)

Pitäiskö meidän ei-ihan-keilaamaan-ehtivien-mutta-varmaankin-hyvissä-ajoin-ennen-ruokailua-Tampereella-olevien nähdä jossain ennen Raxia? Sääennusteista voi kuvitella että terasseilla on hyvin väkeä, mutta pitäiskö silti yrittää jonnekin? Mitä terasseja tossa on lähistöllä, Paapan kapakka ainakin ja tietty kosken rannalla olevat?

Tuota noin ... pystyiskö joku poistaa ton mun kämpän kartan ... lähinnä noitten mun strippihommien takia en halua, et kuka tahansa näkee missä mä asun, mä en haluu mitää pervoja stalkkereita mun ikkunoitten taakse.

Jos joku kaipaa ohjeistusta, niin privalla ja maililla saa kyllä.

Muuten kiitosta Weakille yhteenvedosta :)

Kuudella miehellä on jäätävä pois, jotta homma toimii.. Laittaaka vaikka kaikkien miesten kuvat tähän threadiin ja sitten naiset päättää ketkä 11 pääsee jatkoon. Ellei jotkut naiset halua sitten vähän threesomea.

Kuudella miehellä on jäätävä pois, jotta homma toimii.. Laittaaka vaikka kaikkien miesten kuvat tähän threadiin ja sitten naiset päättää ketkä 11 pääsee jatkoon. Ellei jotkut naiset halua sitten vähän threesomea.

Hienoa idea tuollaine bachelor-aiheinen viritelmä, hätätilanteessa naisellisin mies voidaan laskea naiseksi niin ilta voisi tuottaa tuollaista kaunista poikarakkautta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mul on kauhee vaatekriisi :D Pitää miettii, mitä tahtoo pukee syömään (ensivaikutelma) ja mitä baariin.. Oh noes! Vaikeeta jo yhen asukokonaisuuden miettiminen, entäs kahen? Oh my.
Eihän tässä oo mitään ongelmaa! Nyt kietaset sen vanhan kunnon camo-minihameen päälle, mistä jauhettiin vaate-tredissä sivukaupalla! :D

Voihan peppu. Tuli viimeyökin nukuttua ihan helvetin huonosti, että "pieni" univelka päällä... No, koitan vetää päiväunet ennen miittiä, jos jaksais sitten hillua yömyöhään baareissa :rolleyes:

Voihan peppu. Tuli viimeyökin nukuttua ihan helvetin huonosti, että "pieni" univelka päällä... No, koitan vetää päiväunet ennen miittiä, jos jaksais sitten hillua yömyöhään baareissa :rolleyes:

ChiliMojito herättää kyllä, älä vielä sure väsymystä.

Eihän tässä oo mitään ongelmaa! Nyt kietaset sen vanhan kunnon camo-minihameen päälle, mistä jauhettiin vaate-tredissä sivukaupalla! :D

Muahhahhaaa :lol2:
Muuten kyllä, mutta oon siihen noin viis kiloo liian kevyt tällä hetkellä. Mietinnässä joko mekon pienentäminen tai itseni suurentaminen..:wtf:

Jiihaaaa! Mä tota hmm, varmaankin käyn perillä heittämässä kamppeet kaverin kämpille ja siirrytään siitä sitten sinne Raxiin, ellei nyt tuu mitään muuta tapaamispaikkaa?

Ja tavataanko me kadulla vai tuulikaapissa? :D

Mä haluisin mennä illalla Tabuun... :rolleyes:

Miittiin osallistujat:

Naiset (yht. 11 kpl):
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
qan + joku mimmi (ruoka)
framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
chede (boltsit+ruoka)
anix (ruoka)
Wendy (ruoka)

Miehet (yht. 16 kpl ):
jylli81 (ruoka)
mika1979 (boltsit+ruoka)
weak (boltsit+ruoka)
xblrg (ruoka)
keskilinja (boltsit+ruoka)
ossen (ruoka)
petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
flamer (ruoka)
omegauros (ruoka)
mhk (ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

Joudun perhana jättää väliin kun sain töitä, ja ne tökkäs mulle yövuoron heti kärkeen. :( Toivottavasti järkkäillään tää pian uudelleen, harmittaa aivan hirveesti.

PS. Tampereella on sitten Tapahtumien yö, joten lössii on aivan pirusti liikentees.

Miittiin osallistujat:

Naiset (yht. 11 kpl):
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
qan + joku mimmi (ruoka)
framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
chede (ruoka)
anix (ruoka)
Wendy (ruoka)

Miehet (yht. 16 kpl ):
jylli81 (boltsit ehkä+ruoka)
mika1979 (boltsit+ruoka)
weak (boltsit+ruoka)
xblrg (ruoka)
keskilinja (ruoka)
ossen (ruoka)
petolintu (ruoka)
waretus (ruoka)
crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
flamer (ruoka)
omegauros (ruoka)
mhk (ruoka)
plank (ruoka)
peeveli (ruoka)

Tuossa nyt on noi boltsit vielä päivitettynä

Käyn ottamassa pataani tuolla vapaaotteluharkoissa nyt töiden jälkeen ja jätän siis tuon keilauksen väliin, kuten arvelinkin saattavan käydä. Tulen sitten suoraan tuonne syömään treenin jälkeen.

Näyttäis siltä, että MHK tulee mukaan keilailuun tai ainakin paikanpäälle, joten ehkä sitten hän pääsee Jyllin maksuilla boltsailemaan.

Huoh, oispa päässyt mukaan tänne. Oisin mieluusti mennyt istumaan Jyllin ja Mika1979:n väliin ja vertaillut reiskoja yhdessä. ;)

Pitäkee hauskaa kaikki ja ottakaa niitä kuvia ainakin!! :D

Suositut

Back
Ylös Bottom