Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Gloriassa on ainakin eri "osastoja", mutta niin toki esimerkiksi Onnelassakin. Kaikki paikat ei tietenkään kiinnosta kaikkia, joten mahdollisuus eri musiikkeihin vois olla jees. Gloriassa on joku bändi ainakin. Mä oon tykänny Bricksistä, siellä on ollu hiljaisempaa ns. etuosassa. Paikallisasukkaat varmaan tietää paremmin, ja eiköhän näin loistavalla porukalla mikä tahansa baari ole vähintään hyvä... Paitsi että Seurahuoneelle en lähde :jahas:

Onko meillä muuten seurueessa niin nuoria osanottajia että pitää huomioida ikärajat? Entä kontakteja Tampereen ovimiehiin? Tosin isomman porukan mukana voi mennä vähän nuoremmatkin.

No voihan vittu, kirjotin just pitkän tekstin ja onnistuin hävittää sen ...

Noh, koitetaas typistää. Eli varasin nyt sit 2 rataa klo 18-19. Siitä on sit puol tuntii aikaa raahata perseensä raxin eteen.

Laitan sulle Väsyneet kädet vaikka privalla mun numeron niin tavotat edes jonkun meistä, jos ollaan ehditty karkaamaan jonnekin muualle. Mun ainoo ehto baarille on se, että mä pystyn tanssimaan (tarkottaa siis sitä, että tulee tanssittavaa musiikkia ja riittävää tilaa eli tarpeeks iso tanssia lattia ja ei liikaa ihmisiä mestoilla :D)

Sit infoa mun luona yöpyville. Mulla on 3 ylimäärästä peittoa ja tyynyä eli yks teistä joutuis ottaa omat mukaan (saatte keskenänne tapella kuka). Olisin myös onnellinen jos te sittenki ottaisitte omaa pussilakanaa ja tyynyliinaa mukaan, mulla on jo muutenki ihan liikaa pyykkiä :D

Ylihuomenna :dance2:

Koska itsehän olen varsinainen miestenmies ja muutenkin perinteinen rujo suomalaismies, haluaisin päästä baariin(yökerhoon), jossa voi myös tanssia. En oo ikuna Tamperestererin baareissa käynyt, jotenka ei mitään hajua mistään.

edit. Pääasia on kuitenkin se, että olisi kiva, jos baarissa olisi tarjolla myös alkoholijuomia.

Mitenkäs tuo Ukko Nooa/Amarillo? Tilaa löytyy varmasti koko lössille, on istuskelutilaa ja Amarillon puolella sitä tanssilattiaakin. Siitähän halukkaat voivat luontevasti jatkaa Ilveksenkin puolelle vaikka sitten.
No joo. Todellakin. Tulipahan todellinen aivopieru, kun en noita tajunnut. Siinäpä ehkä jopa paras vaihtoehto.

Onnela ainakin yksi teiniräkälä Tampereella, mihin ei kannata mennä. Saha ihan viihtyisä paikka varsinkin lämpimällä kelillä, mutta ainakin kesäviikonloppuisin sielläkin ollut todella nuorta porukkaa ja hirveä meteli.

K20 ja K24 (Love Hotel ja Ilves) baareihin pääsee täysi-ikäiset vanhemman porukan mukana sisään ja useimmat ovimiehet ovat kyllä puolituttuja. Molemmissa ihan hyvin tilaa kyllä.

Gloriasta en tiedä, en ole koskaan ehtinyt käymään. Muistaakseni myös K22 tai K24

Tabukin on vähän hienompi ja rauhallinen baari tanssilattialla ja hiljaisemmalla Lounge-puolella varustettu, mutta siellä näkyy olevan perjantaina erikoisilta ja jotain rajua konemusiikkia.

Apollo myös todella viihtyisä ja tilava, mutta en ole käynyt "normaalina" baari-iltana.

Edit: Komppaan kans Väsyneitä Käsiä

Viimeksi muokattu:
Mun ainoo ehto baarille on se, että mä pystyn tanssimaan (tarkottaa siis sitä, että tulee tanssittavaa musiikkia ja riittävää tilaa eli tarpeeks iso tanssia lattia ja ei liikaa ihmisiä mestoilla :D)

Sit infoa mun luona yöpyville. Mulla on 3 ylimäärästä peittoa ja tyynyä eli yks teistä joutuis ottaa omat mukaan (saatte keskenänne tapella kuka). Olisin myös onnellinen jos te sittenki ottaisitte omaa pussilakanaa ja tyynyliinaa mukaan, mulla on jo muutenki ihan liikaa pyykkiä :D

Mä kannatan paikkaa jossa voi tanssia. Voi sitten pakoilla sinne törttöilemään kun ei jaksa kuunnella kännistä sönkötystä :D tai itseään.
Onko Tampereen Apollo samaa sukua Helsingin vastaavan kanssa? Eipä ole tullu käytyä, mutta eikö sielläkin ole erikseen jollain tapaa istuskelu- ja "yökerho"puoli?

Mä en tartte peittoa, mutta voisko Flamer ottaa itselleen tyynyn kun tulet autolla kotoa saakka?

Viimeksi muokattu:
Voin ottaa myös peiton ja tyynyn mukaan. Menee kätevästi autossa ja kuitenkin tyhjennän lastit Ashtalle ennen keilaradalle lähtöä.

Paikkojen suhteen lähes kaikki käy, kunhan niissä Weakia kompaten tarjoillaan alkoholia. Ehkä sellanen yhdistelmäpaikka on paras, jossa on sitä tanssilattiaa ja juttelupuolta. Luotetaan paikallisten alkuasukkaiden arvostelukykyyn :D

Jokohan nämä suojakännit riittäs vai pitäsköhän vielä raapasta pikkulauantaihin..:kippis1:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Huomennaaa! :dance:

Onko sinne Raxiin ilmotettu, että tulee n. 30 henkeä kerralla?

Mul on kauhee vaatekriisi :D Pitää miettii, mitä tahtoo pukee syömään (ensivaikutelma) ja mitä baariin.. Oh noes! Vaikeeta jo yhen asukokonaisuuden miettiminen, entäs kahen? Oh my.
Nooo ehkäpä en ota liikaa stressiä :lol2:

kuitenkin tyhjennän lastit Ashtalle ennen keilaradalle lähtöä.

Hyvä tietää :rolleyes:

Mä voin ottaa itselleni tyynyn mukaan.

Ei siis tarvitse :D

Mul on kauhee vaatekriisi :D Pitää miettii, mitä tahtoo pukee syömään (ensivaikutelma) ja mitä baariin.. Oh noes!

Parempi vaan kun ei ehdi mitään vaatteita missään välissä vaihtaa, niin ei tartte miettiä liikaa :D Mutta siis tottakai kaikkien sävyjen pitää sopia toisiinsa jos haluaakin laittaa ristikkäin ja olla lämmintä ja viileää ja entä sitten jos ei tullu otettua just sitä vaatetta mukaan minkä just silloin haluis laittaa päälle ;)

Mul on kauhee vaatekriisi :D Pitää miettii, mitä tahtoo pukee syömään (ensivaikutelma) ja mitä baariin.. Oh noes! Vaikeeta jo yhen asukokonaisuuden miettiminen, entäs kahen? Oh my.

Nooh, mun vaihtoehdot on juhlamekko tai jumppakuteet. Talk about stress :D Toi juhlamekko on täydellistä ylipukeutumista ja jumppakuteet suorastaan ala-arvoista. Kummallekohan linjalle sitä sit lähtis :rolleyes:

E: Muiden olemassaolevien vaatteiden pienentäminen oikeankokoisiksi on niin rasittavaa, että oikeesti nyt mietin vaan noita vaihtoehtoja :D

Nooh, mun vaihtoehdot on juhlamekko tai jumppakuteet.
E: Muiden olemassaolevien vaatteiden pienentäminen oikeankokoisiksi on niin rasittavaa, että oikeesti nyt mietin vaan noita vaihtoehtoja :D

Toihan on sinänsä aika positiivinen ongelma :) Eikös noita vaihtoehtoja voi yhdistää kun nykysin ne legginsit on niin muotia :D

Kattavat anniskelumahdollisuudet olisivat suotavia paikalta jonne sit mennää. Ja jos pienen toiveen saa esittää ni mielellän semmosee kummiski jossa pääsee pakoon nykymaailman rihanna jumputusta :D

Ja alkuasukkaille viel, mihinhän kannattais auto heittää parkkiin sit? Olisko jollaki omaa pihaa tms. tarjota tähän? :D Voipi meinaan olla että petolintu ei ole ajokunnossa sen jälkeen kun autosta nousen :D

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom