Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Laitan nyt vielä vahvistetuksi infoksi, eli mun kyytiin mahtuu perjantaina Hki-Tre välille (klo 16) sekä lauantaina Tre-Tku välille (klo 14) matkustajia n+1 määrä. Kyyti maksaa 10e suuntaansa / naama :whip: Jos nyt joku haluaa turusta Hkiin perjantaina niin sekin onnistuu (klo 14).

Auto on vuosimallia 2009 :david:

Auto on vuosimallia 2009 :david:

40-fiat-multipla.jpg

Päivitelläänpäs keilatilannetta ... eli mun laskujen mukaan meitä ois nyt 8 kpl tulossa (maksupuoli hoidossa siis):

Ashta
Maria1984
Jylli81
Mika1979
Weak
Integrandi
Crev
msk84

Korjailkaa taas jos oon mokaillu jotain :D

naiset:
Ashta (boltsit+ruoka)
faerily (ruoka)
qan + joku mimmi (ruoka)
framboise + joku mimmi
ninia (ruoka)
chede (boltsit+ruoka)
maria1984 (boltsit+ruoka)
anix (ruoka)
Wendy (ruoka)

yht. 11 kpl

miehet:
jylli81 (ruoka)
mika1979 (boltsit+ruoka)
potso (ruoka)
weak (boltsit+ruoka)
xblrg (ruoka)
integrandi (boltsit+ruoka)
keskilinja (boltsit+ruoka)
ossen (ruoka)
petolintu (ruoka)
waretus (boltsit+ruoka)
crev (boltsit+ruoka)
msk84 (boltsit+ruoka)
flamer (ruoka)
omegauros (ruoka)
mhk (ruoka)
plank (boltsit+ruoka)
peeveli (boltsit+ruoka)

äijänretaleet: 17 kpl

Joudun jättäytymään pois koko tapahtumasta :( prkl.. Autoni teki temput ja vei minun rahat!!! Pitäkäähän hauskooo, ehkäpä sitten ensi kerralla on savonmies mukana.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
P.S. Mihin meinasitte mennä baariin?

Alkuillasta kultaiseen apinaan, sitten alepubiin teräville. Tässä vaiheessa naisseuralaiset ovatkin jo todennäköisesti viimeistään hävinneet joten suuntaamme poikien kesken kaijakkaan.

Alkuillasta kultaiseen apinaan, sitten alepubiin teräville. Tässä vaiheessa naisseuralaiset ovatkin jo todennäköisesti viimeistään hävinneet joten suuntaamme poikien kesken kaijakkaan.

Kaijakassa on naisillekin katsottavaa (tai on ainakin ennen ollut).

Mä en tiiä Tampereen baareista mitään. Haluisin johonki, missä ois hyvä meno ja sellasta, että on rauhallisempiakin puolia, että pystyy juttelemaan. Ärsyttävintä on sellanen, kun ei kuule omia ajatuksiaankaan, kun joka puolella pauhaa musa.

Ei kuitenkaan pintaliitoa, paras ois joku rock-baari? Löytyykö :D

Mä en tiiä Tampereen baareista mitään. Haluisin johonki, missä ois hyvä meno ja sellasta, että on rauhallisempiakin puolia, että pystyy juttelemaan. Ärsyttävintä on sellanen, kun ei kuule omia ajatuksiaankaan, kun joka puolella pauhaa musa.

Ei kuitenkaan pintaliitoa, paras ois joku rock-baari? Löytyykö :D
Onks joku käyny Apollon kattoon, onko mimmonen? Sithän löytyy nää "ykkösluokan" yökerhot; Ilves, ja Love Hotel. Mut aika meluisiahan noi kaikki on. Ja paljon on kiinni siitä haluaako tanssimaan jne.

Jos jää Qan paljo asiaa, niin voit tulla mulle jutteleen :D

Onks joku käyny Apollon kattoon, onko mimmonen? Sithän löytyy nää "ykkösluokan" yökerhot; Ilves, ja Love Hotel. Mut aika meluisiahan noi kaikki on. Ja paljon on kiinni siitä haluaako tanssimaan jne.

Jos jää Qan paljo asiaa, niin voit tulla mulle jutteleen :D

Ei mitään ykkösluokkasontaa... Apollo kuulostaa kivalta, mutta onko se?

Kai jotku tampesterilaiset käy noissa baareissa, että osaa valita, mihin me mennään :D

Ei mitään ykkösluokkasontaa... Apollo kuulostaa kivalta, mutta onko se?

Kai jotku tampesterilaiset käy noissa baareissa, että osaa valita, mihin me mennään :D
No sit semmosia "baareja" ois Saha (aika meluisa, paitsi terassilla), O'Connell's (ei tanssilattiaa), Passion (teinejä), Celtic House (ei tanssilattiaa) ja heitetään ny vielä Gloria. Gloria itseasias vois olla tohon sopiva, siellä on tanssilattia, musiikkia en tosin muista, mut on sit tilaa ja mahdollisuus jutellakin.

Mut koittakkaa päättää ajoissa, niin tiiän missä ootte, jos lyöttäydyn seuraan.

No sit semmosia "baareja" ois Saha (aika meluisa, paitsi terassilla), O'Connell's (ei tanssilattiaa), Passion (teinejä), Celtic House (ei tanssilattiaa) ja heitetään ny vielä Gloria. Gloria itseasias vois olla tohon sopiva, siellä on tanssilattia, musiikkia en tosin muista, mut on sit tilaa ja mahdollisuus jutellakin.

Mut koittakkaa päättää ajoissa, niin tiiän missä ootte, jos lyöttäydyn seuraan.

Mitenkäs tuo Ukko Nooa/Amarillo? Tilaa löytyy varmasti koko lössille, on istuskelutilaa ja Amarillon puolella sitä tanssilattiaakin. Siitähän halukkaat voivat luontevasti jatkaa Ilveksenkin puolelle vaikka sitten.

Olen löytänyt itseni viimeaikoina useasti Gloriasta, mutta lähinnä sen taki kun siä kuulee perjantaisin ja lauantaisin live musiikkia. Ihan hyvää musaa siä on yleensä soinut, ja porukkaa on ollu kyllä ihan kiitettävästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom