Simo Rantalainen hermostui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
metalman sanoi:
kyllä se käsittääkseni on vaihtanut nimensä.. Kaikkea ne keksii.

Vaihtoi sen Mujahediksi ja rupesi muslimiksi, mutta ajoitus meni vähän pieleen (tapahtui jonkin verran ennen New Yorkin terrori-iskuja). Tämän jälkeen vaihtoi vaivihkaa nimensä takaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paskapuhetta oli taas tääkin juttu, se mies oli Rantalaisen näköinen ei itse Rantalainen.
Seiskasta lainattua Rantalaisen sanomaa: Minulla ei ole tapana vahingoittaa toisten omaisuutta. Mottoni on: heitä miestä mutta älä sen hattua. En tarvitse kättä pidempää hoitaakseni asoita, jotka voi hoitaa omin käsin. Olen lisäksi taloudellinen ihminen joten en olisi jättänyt kirvestä tuulilasiin vaan olisin ottanut sen mukaani. Kirveet ovat kalliita joten niitä ei kannata jättää jälkeensä.
Kysymys omistatko kirveen?
-Omistan kylläkin jättimäisen kirveen ja osaan hakata halkoja. Olen vanha tukkijätkä, ja jos joku halua palkata minut halkoja hakkaamaan kotiinsa, niin otan työn vastaan ilomielin. Viimeksi heinäkuussa olin tukkileirillä.
Kysymys, onko oma kirveesi tallella kotonasi?
- Kirveeni on kotona ja siinä on minun sormenjälkeni. Sormenjälkiäni ei kylläkään löydy siitä autosta löydetystä kirveestä.

joo itekkin luin ton seiskan jutun. viddu kyllä huhut lähtee liikkeelle äkkiä, ihan älytöntä.

ps. mervi haluaa erota matista.

neutraali sanoi:
Paskapuhetta oli taas tääkin juttu, se mies oli Rantalaisen näköinen ei itse Rantalainen.
Seiskasta lainattua Rantalaisen sanomaa: Minulla ei ole tapana vahingoittaa toisten omaisuutta. Mottoni on: heitä miestä mutta älä sen hattua. En tarvitse kättä pidempää hoitaakseni asoita, jotka voi hoitaa omin käsin. Olen lisäksi taloudellinen ihminen joten en olisi jättänyt kirvestä tuulilasiin vaan olisin ottanut sen mukaani. Kirveet ovat kalliita joten niitä ei kannata jättää jälkeensä.
Kysymys omistatko kirveen?
-Omistan kylläkin jättimäisen kirveen ja osaan hakata halkoja. Olen vanha tukkijätkä, ja jos joku halua palkata minut halkoja hakkaamaan kotiinsa, niin otan työn vastaan ilomielin. Viimeksi heinäkuussa olin tukkileirillä.
Kysymys, onko oma kirveesi tallella kotonasi?
- Kirveeni on kotona ja siinä on minun sormenjälkeni. Sormenjälkiäni ei kylläkään löydy siitä autosta löydetystä kirveestä.

Juu itse luin kans tuon jutun, ja vaikka itse Rantalaine ei ole kirveen kanssa riehunut niin kyllä jätkä antoi muuten itsestään tosi fiksun kuvan. On kyllä siinäkin aika :david:

WTA sanoi:
Juu itse luin kans tuon jutun, ja vaikka itse Rantalaine ei ole kirveen kanssa riehunut niin kyllä jätkä antoi muuten itsestään tosi fiksun kuvan. On kyllä siinäkin aika :david:
Kyllä ainakin nuo lainaukset tuossa olivat minusta sarjaa "fiksuja vastauksia tyhmiin kysymyksiin". :rock:

No johan on. Nyt en taida enää uskoa mitä seiskassa tai iltalehdissä lukee. Taidan siirtyä seuraamaan pelkästään National Enquireria.

Hauska mies tuo Rantalainen ja habaa näytti olevan vieläkin jäljellä seiskan kuvissa. Nuorempana poikana kävin stadissa HB Heart Breakers pubissa ja Simo oli siellä pokena. Ei ovipokena vaan se joka hätisteli porukkaa ainakin ulos klo 4. Ovella oli se Pyöveli joka löi Halmettakin turpaan. Heitinkin herjaa Simolle ja simo sanoi, ettei hän ole se telkkarin Rantalainen, juoppojen horinoita. Vaikka se kyllä oli se juuri se Simo.

treenaisko sanoi:
Ovella oli se Pyöveli joka löi Halmettakin turpaan.
Sii tä? Pyövelihän nukkuu vieläkin Halmeen pommituksen jäljiltä :), mitään tuomarin säälittäviä keskeytyksiä ei lasketa tähän mukaan.

Pecman sanoi:
Kyllä ainakin nuo lainaukset tuossa olivat minusta sarjaa "fiksuja vastauksia tyhmiin kysymyksiin". :rock:
Ehdottomasti.
Kivaa kun lehdetkin julkaisevat ihan päättömästä tällaisia juoruja toisten tekeminä. Tosin saattoi olla että koko juttu oli näitä seiskan vedätyksiä millä voidaan sitten kirjoittaa tämä myöhempi haastattelu...
Simo on taas ok mun kirjoissa! (who cares?)

neutraali sanoi:
Sii tä? Pyövelihän nukkuu vieläkin Halmeen pommituksen jäljiltä :), mitään tuomarin säälittäviä keskeytyksiä ei lasketa tähän mukaan.
Mulla oli muistikuva että se Pyöveli olisi tiputtanu Halmeen nyrkkeilyssä, mutten muista miten se kävi vai oliko tuomaripeliä.

MrDeca1 sanoi:
Simo taitaakin olla Suomen ainoa,joka on Avelta saanut vihreän vyön syntymäpäivälahjaksi jujutsussa.
Veikkaan, että on myös ainoa joka on saanut omissa polttareissa turpaansa vuorotellen Kuunolta ja Avelta. :whip:

Pecman sanoi:
Veikkaan, että on myös ainoa joka on saanut omissa polttareissa turpaansa vuorotellen Kuunolta ja Avelta. :whip:

Joo näin on,meinasin tuonkin heittää,mutta en jaksanut.Onhan Matti Nykäsen frendit kuulemma keränneet kolehdin,jotta T.Halme vähän käsittelis sitä polttareissa. Olikohan Paanala silloin kierrossa.Huhujen mukaan Halme oli raha nyssäkän kanssa menossa Kaivolle "hoitelemaan" sitä.Joku paremmin tietävä voi katkaista huhuilta siivet,tai vahvistaa.

Ave ja Väntär veti oikein huolella Rantalaista(Oli muistaakseni vielä joku muukin messissä)Paikka oli Aven sali kaapelilla

paksi sanoi:
On se hyvä että Suomessa on vielä yksi luotettava media jäljellä. SEITSEMÄN PÄIVÄÄ :) :jahas:
Itse en luota kyllä seiskaan vaan rantalaisen omaan sanomaan minkä voi videoituna katsoa 7päivää sivuilta.

Mikäs tää jutu seiskas oli ku siinä simo mainosti tulevaa thai-boxing mm-otteluaan.. en tiennytkään miehen olevan niin kova mies thai-boxingissa että ihan titteli otteluihin pääsee.. kumma kyllä miehen ottelu listaa en löytänyt netistä... olis kiva nähdä??

Eikö se ole se sen kaveri joka puolustaa mm titteliään vissiin jo jonku 15kerran peräkkäin.

Suositut

Back
Ylös Bottom