Simo Rantalainen hermostui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä tossa parkkeeraamisessa oli tyyliä! :D Tosin jos olisi ymmärtänyt tehdä asian oikein, niin olisi hakenut ensin sen kirveen ja sillä hakannut 10cm pois auton etuosasta, jotta olisi mahtunut parkkiin. :thumbs:

Tää on just se syy miksi en ikinä edes yritä parkkeerata taskuun! :evil:

Bin Risto on katsonut liian monta kertaa elokuvan 'Rankka päivä'.

masai1967 sanoi:
Hetken kuluttua Rantalainen kuitenkin palasi yllättäen takaisin iso kirves mukanaan ja iski kirveen kolhimansa auton tuulilasista läpi.
Anteeksi jyrkkä ilmaisuni mutta: Vittu mikä molopää.
Liekö ollut aineissa vai onko muuten vaan tullut halosta päähän pienenä (en puhu nyt presidentistä). Jos aikuinen ihminen tekee tuollaista pelleilyä toisten omaisuudelle pitäisi olla pakkohoito ainut vaihtoehto.
Löisin. :jahas:

ps. on se nuortenkin tekemä ilkivalta säälittävää. Varsinkin autoja kohtaan. :haart:

EDiT: eiköhän tuo ällistyttävänjärkevä nimen vaihdoskin jo riitä kertomaan kaverin meriiteistä.

Spoonie_Luv sanoi:
Ja tolla kehonpainolla säkin kyllä kuuluisit osastoon Morsian 24/7

HAAA HAAA!!! Vittu mä en oo ikinä tajunnut, miten pieni sä Aimo oot. Ei jumalauta...mahaan koskee...Ootteko te ekonomit kaikki tollasia KÄÄPIÖITÄ???

Humanistiseen siitä, mars!

ringside sanoi:
HAAA HAAA!!! Vittu mä en oo ikinä tajunnut, miten pieni sä Aimo oot. Ei jumalauta...mahaan koskee...Ootteko te ekonomit kaikki tollasia KÄÄPIÖITÄ???
:lol2: Jälleen yhden ihmisen itsetunto romutettu. No eikai. :D

ringside sanoi:

Humanistiseen siitä, mars!

hyvä se on sun ringside huudella, kun itse olet massiivinen niinkuin Seppo Räty :thumbs:

...tai sit ei...

Uber-Gott sanoi:
Jos aikuinen ihminen tekee tuollaista pelleilyä toisten omaisuudelle pitäisi olla pakkohoito ainut vaihtoehto.

..eiköhän tuo ällistyttävänjärkevä nimen vaihdoskin jo riitä kertomaan kaverin meriiteistä.

Eikös tuolla kaverilla ole aiemminkin ollut veikeää käytöstä, joten voi olla elämäntapa*(vaikka sitten hulluus) vielä haussa.

Tuo hänen uusi nimensähän on oikeastaan sangen lupsakka.

*edit. siis jos kyse on uudesta jännästä elämäntavasta, niin olisi nyt jonkun muun ilmaisumuodon valinnut kuin väkivallan.

Tuo Rantalaisen käytöshän on ihan normaalia, kyllähän siinä hermot menee jos ei autoo saa parkkiin silleen kunnolla :jahas:

Kuullostaa täysin munattomalta mieheltä anteeksi vaan. Toisen omaisuuteen ei kosketa. Olis hakannut omaa päätänsä seinään, kun ei osaa edes autoa ajaa tai telottanut sen oman autonsa.

ringside sanoi:

:lol2:

Ai olenko tajunnut? Ööh...... ...no rehellisesti mielessä se käväisi, kun olin ottamassa Kuvat -osiolle itsestäni sivuposea, niin kuvassa näkyi pään ja lantion välissä vaan pelkkää kuviotapettia ja rintakarvoitusta. :D

It´s not the size of the dog, it´s the mind of the dog!! :whip:

:love:

Uber-Gott sanoi:
Anteeksi jyrkkä ilmaisuni mutta: Vittu mikä molopää.
Liekö ollut aineissa vai onko muuten vaan tullut halosta päähän pienenä (en puhu nyt presidentistä). Jos aikuinen ihminen tekee tuollaista pelleilyä toisten omaisuudelle pitäisi olla pakkohoito ainut vaihtoehto.
Löisin.

Mun mielestä tuollaiset olemattomalla pinnalla varustetut kuumakallet taas ovat mitä parhainta viihdettä. Maailma olisi parempi paikka kun porukka antaisi käämit savuten palaa useamminkin. Minulla ainakin alkaisi väkisinkin hymyilyttää, jos näkisin Itä-Suomalaisen muslimin hakkaamassa kirveellä autoa sen taki kun itse on niin persesilmä ettei osu autolla taskuun.

EDiT: eiköhän tuo ällistyttävänjärkevä nimen vaihdoskin jo riitä kertomaan kaverin meriiteistä.

Eikös muslimiksi kääntyessä tämä nimihomma tule jonkun ylijesajan toimesta ihan kaupan päälle? Eli ei se Simo sitä itse varmaankaan ole päässyt keksimään.

Niin ja ei se Simo missään mömmöissä heilu, sillä oli jo nuorempana sulaketaulut punaisella mitä ihmeellisimmistä asioista. Tai näin ainakin hänen kanssaan pidempään urheiluhommissa ollut pikkulintu joskus lauleli.

Simppa on kyllä semmonen apina, että huhhuh. Ite oon kerran joutunu sitä kattelemaan 3 tuntia lähietäisyydeltä ja voe vittu mikä idiootti se on. Loppuun asti dorka.
Mut sitä mä ihmettelen, että miks se voi saada liikenteen vaarantamisesta syytteen. Siis eikai kolhimisesta voi saaha syytettä?

Kyllä voi: hän peruutti takana ollutta autoa päin. Tuo mainittiin syyksi :)

Oisko Simolla jonkinlainen Napoleon-kompleksi, lyhyenä ja pienenä miehenä.

Sehän kertoi jossain haastattelussa olleensa paskahousu tiettyy ikään saakka, kunnes sai rohkeutta marssia nyrkkeilysalille.
Sen jälkeen siitä tuli niin kova jätkä että.
Mursi jossain reissusa aikoinaan jonkun TV-pomon leukaluun kännipäissään riidan päätteksi.

Hommais itelleen mamman ja menis sen luokse illalla kattomaan telkkaria, ennen kuin tosiaan munaa itsensä täydellisesti kuin Matti Nykänen on jo tehnyt.
Simppa taitaa olla kaveri joka tarvitsee äidillistä hoivaa, ettei tarvitsisi esittää kapakoissa kovaa jätkää.

IronMind sanoi:
Mun mielestä tuollaiset olemattomalla pinnalla varustetut kuumakallet taas ovat mitä parhainta viihdettä. Minulla ainakin alkaisi väkisinkin hymyilyttää, jos näkisin Itä-Suomalaisen muslimin hakkaamassa kirveellä autoa

...niin kauan naurattaisi, kunnes huomaisit sen olevan oma autosi.

Simo poika oli paskahousu jo pienenä ,ennekuin alkoi kaveeraamaan kovien jätkien kanssa(ja oli sitä sen jälkeenkin).Kovat jätkät=Kaikki ammattinyrkkeilijät+valmentaja,Ave+kaikki Hokutoryu opettajat. Näitä hän sitten nuoleskeli ja mainosti ilmaiseksi. Hakkasivatpa nämä kovat jätkät Pikkku-Simolta luulot pois jopa tämän omissa polttareissa. Näin Pikku-Simosta, Kolmosen Kesä-Jussi Urheiluankkurista oli tullut kova jätkä ..ÖÖH tai ainakin kovien jätkien kaveri. :eek:

Suositut

Back
Ylös Bottom