Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anteeksi jyrkkä ilmaisuni mutta: Vittu mikä molopää.masai1967 sanoi:Hetken kuluttua Rantalainen kuitenkin palasi yllättäen takaisin iso kirves mukanaan ja iski kirveen kolhimansa auton tuulilasista läpi.
Spoonie_Luv sanoi:Ja tolla kehonpainolla säkin kyllä kuuluisit osastoon Morsian 24/7
:lol2: Jälleen yhden ihmisen itsetunto romutettu. No eikai. :Dringside sanoi:HAAA HAAA!!! Vittu mä en oo ikinä tajunnut, miten pieni sä Aimo oot. Ei jumalauta...mahaan koskee...Ootteko te ekonomit kaikki tollasia KÄÄPIÖITÄ???
ringside sanoi:HAAA HAAA!!! Vittu mä en oo ikinä tajunnut, miten pieni sä Aimo oot. Ei jumalauta...mahaan koskee...Ootteko te ekonomit kaikki tollasia KÄÄPIÖITÄ???
Humanistiseen siitä, mars!
Uber-Gott sanoi:Jos aikuinen ihminen tekee tuollaista pelleilyä toisten omaisuudelle pitäisi olla pakkohoito ainut vaihtoehto.
..eiköhän tuo ällistyttävänjärkevä nimen vaihdoskin jo riitä kertomaan kaverin meriiteistä.
ringside sanoi:HAAA HAAA!!! Vittu mä en oo ikinä tajunnut, miten pieni sä Aimo oot. Ei jumalauta...mahaan koskee...Ootteko te ekonomit kaikki tollasia KÄÄPIÖITÄ???
Uber-Gott sanoi:Anteeksi jyrkkä ilmaisuni mutta: Vittu mikä molopää.
Liekö ollut aineissa vai onko muuten vaan tullut halosta päähän pienenä (en puhu nyt presidentistä). Jos aikuinen ihminen tekee tuollaista pelleilyä toisten omaisuudelle pitäisi olla pakkohoito ainut vaihtoehto.
Löisin.
EDiT: eiköhän tuo ällistyttävänjärkevä nimen vaihdoskin jo riitä kertomaan kaverin meriiteistä.
IronMind sanoi:Mun mielestä tuollaiset olemattomalla pinnalla varustetut kuumakallet taas ovat mitä parhainta viihdettä. Minulla ainakin alkaisi väkisinkin hymyilyttää, jos näkisin Itä-Suomalaisen muslimin hakkaamassa kirveellä autoa