Silloin teki mieli vajota maan alle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Intissä joskus menin pienessä krapulassa viereisen joukkueen wc-tilohin kuselle, ja aloin siinä sit levittään ureaa, vaikka koko ajan oli tunne et täs on jotai outoo. Hetken päästä joku tyyppi avaa wc tilan oven,pysähtyy, ihmiset käytävällä tuijottaa vitusti ku oon siin muna kädessä, ihmettelin hetken et miten käytävältä voi nähä tähän kohtaan ja samalla tajuan et vittu, mähän kusen niitten siihen isoon altaaseen mis ne pesee hampaat ja kädet ym. Hivenen erehdyin pöntöstä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai niin, toinen viä: Oltiin joskus ala-asteella liikuntatunnilla salissa samaan aikaan tyttöjen kaa, ihmettelin ku pari muijaa kyyläs niin pirusti. Aattelin ihan äijänä et no, ehkä ne on vaan kiinnostunu musta. Joo, olihan ne, tosin ei ihan niinku mä luulin meinaa hetken päästä huomasin et mun shortseissa oli reikä ja mun kivekset morjesteli oikeen ilosesti sieltä kansalle. Mut lerssi pysy piilossa, ilmeisesti kivekset on uteliaampia.

Ei mitään vakavaa, ainostaan tämä tulee mieleen:

Joku vuosi sitten asiakaskäynnillä työkaverin kanssa. Palaveri ei mennyt ihan putkeen asiakkaiden kanssa ja sitten puhelin rakennuksesta ulos poistuessa jotain "Olipas tyhmää porukkaa." tms. työkaverille suureen ääneen. Vilkaisin sitten pihalla muutaman askeleen jälkeen taakse, niin eiköhän siellä ole yksi asiakkaista avonaisen yläikkunan ääressä katsomassa meitä varsin mielenkiintoinen ilme naamalla. :)

Ei v**tu mitä settiä, hieno yksin räkättää kaksinkerroin töissä netin ääressä, olen muistaakseni kirjoittanut tän johonkin samallaiseen topicciin mutta toivotaan että aika "kultaa muistot"..

Oli vuosi 94 parolannummella, vietetty muutama viikko sitä kiireistä mortti-aikaa. Aamupala käyty nauttimassa ja sitten reipasta hölkkää takaisin kasarmille, vatsa alkoi toimimaan ja ajattelin että olisi hyvä väli käydä tyhjennyksellä. Intin verkkopaita oli mallia reilu ja siinä riisuin kiireessä kamoja pois päältä.. Siinä aloin punnertamaan jöötiä pönttöön kun ihmettelin et miten verkkopaita alkaa jotenkin ahdistamaan ja samassa kurkkasin pönttöön. Olihan kuningas olo kun tajusin että se paita oli jäänyt kiireessä pakaroiden ja pöntön väliin ikäänkuin sihdiksi. Samassa kuuluu huuto " aikaa ulos kokoontumiseen 2 min" ja minä istun pöntöllä verkkopaita täynnä paskaa.. Ei muuta kun paitaa varovasti hivuttamaan pois päältä ja äkkiä tuvasta muovipussi ( muutamalla umpisolmulla) nippuun ja kaappiin jemmaan. Jotenkin ei tullut mieleen ripustaa sitä nätisti käsivarrelle kun tuli seuraava varusteen vaihto-sessio.. Kyllä siitä on saanut monet makeet naurut jälkeenpäin tosin sillon ei kauheesti hymyilyttänyt..:david:

Ja taas, meitsi repes ja rahkat lens suusta. Muistelisin, että se oli jossain inttiketjussa missä luin ton ekan kerran.

eilen teki miel vajota maan alle ku nightwishin keikalla (3 kappaletta olivat soittaneet) sanottiin yht'äkkiä että koko sali tyhjäks nyt, koska tulipalo oli jossain. sit siinä epätietoisessa tilassa kaikki mietti että jatkuuko keikka enään. luojan kiitos että jatkui :haart: olis muute voinu vähä nakertaa...

Eilen kuuntelin Radio-Rock:ia ja siellä oli erään neidin seksikokemus.. Poikaystävä oli touhunnut hieromasauvalla B-rapussa kunnes oli työntänyt vähän liian syvälle sillä seurauksella että, sauva katosi "mustaan aukkoon"... Neiti oli joutunut istumaan reilu tunnin pöntöllä värisevä sauva sisällä ennenkuin sai sen loppujen lopuksi ulos. Pikkasen oli juontajilla vaikeuksia saada tarina luettuna pokkana!!

Olin poikakaverin kotona kylässä, oma makkari toki käytössä. Myös poikakaverin sisko oli tuolloin jonkin juhlan vuoksi samassa taloudessa koiransa kanssa. Yhtenä aamuna poitsu tuli kulmat kurtussa kysymään minulta, veinkö käytetyn kortsun jo sängynpetaamisen yhteydessä pois. En mielestäni. Hää sitte mietti kai itse vieneensä.

Jossain välissä tuo sisaren suloinen pikkukoira alkoi kakia ja yskiä. Sen ympärillä oli kaikki hyysäämässä ja kaivelemassa jopa kurkkua. Meillä yhtäaikaa välähti ja kauhistuneina vilkuiltiin toisiamme. Kun koira omistajineen lähti kotiin, me paniikissa pohdittiin, voisiko olla mahdollista se, mitä epäiltiin, ja pitäisikö epäilyksistä kertoa, vai pitävätkö ihan skitsoina. Ei kai koirat kumia syö...? No, tämä tapaus oli melkoinen imuri, kuten kuulin myöhemmin. Oli paskonu sittemmin kotonaan solmullisen kortsun, mistä minullekin informoitiin. Silloin jotenkin nolotti kun tuon kuulin.

Eilen kuuntelin Radio-Rock:ia ja siellä oli erään neidin seksikokemus.. Poikaystävä oli touhunnut hieromasauvalla B-rapussa kunnes oli työntänyt vähän liian syvälle sillä seurauksella että, sauva katosi "mustaan aukkoon"... Neiti oli joutunut istumaan reilu tunnin pöntöllä värisevä sauva sisällä ennenkuin sai sen loppujen lopuksi ulos. Pikkasen oli juontajilla vaikeuksia saada tarina luettuna pokkana!!

Samaa kuuntelin itse sillon kun se eka kerran tuli radioista ja aamulla uusintana niin olinha ajaa autolla ojaa. :hyper:(ajelin auto työkseni) Ja kyseiseltä kanavalta tulee yleensäkki hyviä juttuja.. "Se ei sulle kuulu, ei kuulu!" :D

Kehtaisinkohan minäkin kertoa oman joulukokemukseni.. Elikkä aattona tuli totta kai syötyä kaikki mitä mahaan mahtuu ja sitten vielä hieman lisää. Noh, pari tuntia sitä siinä sohvalla sulattelin kun alkoi tuntua siltä että joku repii sisuskalut irti.

Mietin heti itsekseni,että nyt tuli muuten kiire, mutta eihän siinä mihinkään kerenny. Noin sekunnin kuluttua siitä, kun tein ensihavainnon että nyt vääntää ja kunnolla, revähti paskat housuun ja vielä kauhean rutinan kanssa. :D

Lähdin laukkomaan kohti vessaa edelleen perse rutisten. Sitä lappoi koko ajan lisää, enkä kertakaikkiaan pystynyt pidättelemään. Pöntölle päästyä temmoin tietysti housut nilkkoihin kunnon kiukulla ja siinä hötäkässä sotkin sitten toisen käteni paskaan. Ja lämmintä kakkaa kun oli niin en edes heti huomannut sitä. Hälytyskellot alkoivat soida kun aloin ihmetteleen, että miten vitussa viereinen seinäkin on paskarannuilla. :wtf:

Tarkempien tutkimusten jälkeen huomasin että olin levitellyt paskaa paitaan, seiniin ja pöntön reunoihin. Voin sanoa että vitutti... Ei muuta kun suihkun kautta uusia vaatteita etsimään.

Onneksi porukka oli hajaantunut ulos tupakalle tms. niin todistajaksi tälle kaikelle sattui vain oma äiti :haart:

Kehtaisinkohan minäkin kertoa oman joulukokemukseni.. Elikkä aattona tuli totta kai syötyä kaikki mitä mahaan mahtuu ja sitten vielä hieman lisää. Noh, pari tuntia sitä siinä sohvalla sulattelin kun alkoi tuntua siltä että joku repii sisuskalut irti.

Mietin heti itsekseni,että nyt tuli muuten kiire, mutta eihän siinä mihinkään kerenny. Noin sekunnin kuluttua siitä, kun tein ensihavainnon että nyt vääntää ja kunnolla, revähti paskat housuun ja vielä kauhean rutinan kanssa. :D

Lähdin laukkomaan kohti vessaa edelleen perse rutisten. Sitä lappoi koko ajan lisää, enkä kertakaikkiaan pystynyt pidättelemään. Pöntölle päästyä temmoin tietysti housut nilkkoihin kunnon kiukulla ja siinä hötäkässä sotkin sitten toisen käteni paskaan. Ja lämmintä kakkaa kun oli niin en edes heti huomannut sitä. Hälytyskellot alkoivat soida kun aloin ihmetteleen, että miten vitussa viereinen seinäkin on paskarannuilla. :wtf:

Tarkempien tutkimusten jälkeen huomasin että olin levitellyt paskaa paitaan, seiniin ja pöntön reunoihin. Voin sanoa että vitutti... Ei muuta kun suihkun kautta uusia vaatteita etsimään.

Onneksi porukka oli hajaantunut ulos tupakalle tms. niin todistajaksi tälle kaikelle sattui vain oma äiti :haart:

Hmmmm..............:jahas:

Ei v**tu mitä settiä, hieno yksin räkättää kaksinkerroin töissä netin ääressä, olen muistaakseni kirjoittanut tän johonkin samallaiseen topicciin mutta toivotaan että aika "kultaa muistot"..

Oli vuosi 94 parolannummella, vietetty muutama viikko sitä kiireistä mortti-aikaa. Aamupala käyty nauttimassa ja sitten reipasta hölkkää takaisin kasarmille, vatsa alkoi toimimaan ja ajattelin että olisi hyvä väli käydä tyhjennyksellä. Intin verkkopaita oli mallia reilu ja siinä riisuin kiireessä kamoja pois päältä.. Siinä aloin punnertamaan jöötiä pönttöön kun ihmettelin et miten verkkopaita alkaa jotenkin ahdistamaan ja samassa kurkkasin pönttöön. Olihan kuningas olo kun tajusin että se paita oli jäänyt kiireessä pakaroiden ja pöntön väliin ikäänkuin sihdiksi. Samassa kuuluu huuto " aikaa ulos kokoontumiseen 2 min" ja minä istun pöntöllä verkkopaita täynnä paskaa.. Ei muuta kun paitaa varovasti hivuttamaan pois päältä ja äkkiä tuvasta muovipussi ( muutamalla umpisolmulla) nippuun ja kaappiin jemmaan. Jotenkin ei tullut mieleen ripustaa sitä nätisti käsivarrelle kun tuli seuraava varusteen vaihto-sessio.. Kyllä siitä on saanut monet makeet naurut jälkeenpäin tosin sillon ei kauheesti hymyilyttänyt..:david:

Ei saatana? Olli?

Ei kun oot vanhempi. Nimittäin tämä ei tapatunut mulle, mutta Parlonummella -94. Eikä enää mitään morttina. Olin päivystävänä AU:na silloin kasarmilla. Menin hakemaan kahvinkeittimeen vettä ja vessassa haisi tosi pahalle ja Olli pesee intin verkkareita siinä isossa lavuaarissa ja ilman housuja. Selitti naama punaisena ja koko ajan nauraen minulle tilenteen:

Oli ollut sotkussa ja kauhea paskahätä. Ihan sairas jono miesten vessaan ja meni heti naisten vessaan. Oli tullut satsit ulos siinä puolessa välissä housujen vetoa nilkkoihin. Puolet paskoista housuihin ja puolet ties minne vessan lattialle ja pytyn reunojen päälle. Kuulemma kalsarit oli hyljännyt heti sinne roskikseen ja vetänyt housut kinttuihin ja juossut kassulle. :D

Mä olin se mortti siellä, joka testasi heti yöpukua kun pääsi tupaan. Hävetti kun haettiin sitten se iso varustesäkki ja yhdessä vaiheessa oltiin kalsarit jalassa siellä ja mulla oli ihan liian pienet yöasun housut jalassa. Tuli vaan niin äkkiä se komennus sinne, niin panikoin. :hyper:

1/94 HämJP PStied.

Kirjoitin tän joskus aiemminkin johonkin toiseen threadiin:

Pääsin ex-muijan bileisiin jonkun kaverin kanssa. Ei kehdannu enää heittää mua poiskaan kun jo olin siellä jne. Periaatteessa ihan väleissä kuitenkin, periaatteessa :)
Kännissä sit tietenkin alko pieni/katkera ja jätetty haluamaan kostoa. En muuta keksiny kuin kävin yläkerran suihku/wc:ssä runkkaamassa sen hoitoaine purkkiin.
Taisi sillä joku uusi jätkäkin jo olla joka varmaankin kanssa pesi joskus hiuksiaan...

Eli jos sinä olet pessyt hiuksesi joskus uuden tyttöystäväsi luona, käyttänyt myös hoitoainetta, ja ihmetellyt hiustesi takkuisuutta?
Nykyään olen pahoillani, vähän, ehkä :)

...Kännissä sit tietenkin alko pieni/katkera ja jätetty haluamaan kostoa. En muuta keksiny kuin kävin yläkerran suihku/wc:ssä runkkaamassa sen hoitoaine purkkiin.
Taisi sillä joku uusi jätkäkin jo olla joka varmaankin kanssa pesi joskus hiuksiaan...

Eli jos sinä olet pessyt hiuksesi joskus uuden tyttöystäväsi luona, käyttänyt myös hoitoainetta, ja ihmetellyt hiustesi takkuisuutta?
Nykyään olen pahoillani, vähän, ehkä :)

Täydellinen källi! Samalla hieman julmakin:) ei tulisi ensimmäisenä mieleen tuollainen pikku pila, mutta hyvä veto:thumbs:

"Kaverini" (oikeesti) kusi nuoruudessaan shampoo purkkiin lätkäreeniensä loputtua ja joku joukkuekaveri tämän jälkeen pesi itsensä sillä:) Kusija on ihan mukava kaveri mutta joskus sillä vaan kilahtaa:D

voi paska!!fudis leirillä joskus vuonna about 1998 olitiin siis leirillä ja jätkät oikeesti runkkas shamppoo pulloon(minä en tietenkään) ja seuraavat saunaan tulijat oli meijän valkut.No yks sitten sai ne mällit nuppiinsa:dance:
Tulin sitten hiukka sanomista ja se mällit nuppiinsa saanut lähti meijän jengistä
:(

Vuosi sitten keväällä, kun jaoin vielä mainoksia, mulle sattui ikävä tilanne. Yksi vaivainen mainos jäi puuttumaan kassista, eli ei muuta kuin kotoa hakemaan mainosnivaska viimeiseenkin postilaatikkoon. Mutta kuinkas sitten kävikään: Pyöräilin pian mainosnippu kädessä samaiselle kadulle, jonka päässä pilkotti viimeinen postilaatikko, mutta kun pääsin sen vierelle, niin tiputinkin mainokset vahingossa väärään luukkuun! Nooh, sattuuhan sellaista paremmillekin, ehkä, mutta taas oli haettava yhdet mainokset kotoa. Seuraavaksi se menikin sitten ihan oikeaan osoitteeseen - onneksi.

Ja jottei päivästä jäisi edes hitusen mukava fiilis loppukädessä, tein kuin teinkin yhden kämmäyksen vielä lisäksi, aivan kuin tuosta "mainostempusta" ei olisi ollut tarpeeksi vaivaa... Illemmalla, kun pikkusiskon oli aika tulla kaverinsa luota syömään, minä otin reippaana poikana luurin käteen ja valitsin hänen numeronsa. Jonkin ajan kuluttua sain yhteyden häneen, ja keskustelumme eteni jotakuinkin seuraavasti:

minä: Moi, ootsä tulossa kohta syömään?

hän (ihmetellen): Moi... anteeks mitä sä sanoit?

minä: Niin, että ootko sä tulossa kohta syömään?

Lopulta löin luurin korvaan tajutessani, että olin soittanut aivan väärälle henkilölle! Sillä kertaa se sattui olemaan rippileirini isonen. Molemmilla, sekä pikkusiskolla, että isosella, on näet sama etunimi, mutta sen isosen numeroa mun kännykässä ei enää ole, eikä tule! Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta, kun sählään kännykälläni... (eli senpä vuoksi en juurikaan soittele, ja soitettujen puheluiden kesto onkin yht. vain vaivaiset 15 min! :D)

(eli senpä vuoksi en juurikaan soittele, ja soitettujen puheluiden kesto onkin yht. vain vaivaiset 15 min! :D)

No kappas sittenhän meitä on jo kaksi! Itsellenikin sattui pienempänä vähän vastaavanlainen episoodi, ja siitä jäi aivan kauheeeet puhelinkeskustelu traumat, syvät haavat jotka eivät koskaan umpeutuisi... nyyh... (:D)

Kypäräpakko?

Pitänee häveten kertoa oma hölmöily?
Oltiin kavereiden kanssa illanvietossa ja baarista tullessa oli kaksi mopoa katoksen alla. Kypärät roikkuivat hihnoistaan mopon sarvissa, siten että avonainen puoli oli ylöspäin.

Tuumattiin siinä sitten tyhjentää vähän paisunutta rakkoa ja mihinkäs muualle kuin niihin kypäriin.

Liekö mopon omistajat ihmetelleet, että kuinkas kypärä on kastunut sisältä, vaikka olivat tosiaan katoksen alla suojassa.

Pitänee häveten kertoa oma hölmöily?
Oltiin kavereiden kanssa illanvietossa ja baarista tullessa oli kaksi mopoa katoksen alla. Kypärät roikkuivat hihnoistaan mopon sarvissa, siten että avonainen puoli oli ylöspäin.

Tuumattiin siinä sitten tyhjentää vähän paisunutta rakkoa ja mihinkäs muualle kuin niihin kypäriin.

Liekö mopon omistajat ihmetelleet, että kuinkas kypärä on kastunut sisältä, vaikka olivat tosiaan katoksen alla suojassa.

Kieltämättä aika tyhmä ja vittumainen teko :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom