Silloin teki mieli vajota maan alle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Mika1979: Tuliko minkälaista palautetta? :D

Ohan näitä tilanteita ollut pari:

Jonkun aikaa sitten olin tehnyt 7päivää töitä putkeen ja luonnollisesti väsytti aika vietävästi. Oli sitten eka vapaapäivä ja päätin alkaa hoitamaan palkka-asioita, jotka mielestäni oli hoidettu huonosti. Soitin palkanlaskijalle ja kerroin oman kantani meuhkaamalla ja kiroomalla, koska mielestäni ei palkkaa ollut maksettu ajallaan. En tietenkään ollut silmäillyt palkkakuittia muuta kuin summan joka piti tulla tilille ja myös jonkun päivämäärän sieltä olin bongannut. Väsyneenä tietenkin oletin tämän päivän olevan palkanmaksu päivä. Hetken meuhkattuani meni vuoropuhelu näin:

palkanlaskija = p
minä=m

p: Oletko katsout varmasti palkkakuitin tarkasti läpi?
m: Totta kai olen.
p: Satuitko katsomaan sieltä sellaista kohtaa missä lukee palkanmaksu päivämäärä?
m: (jotain epämääräistä mutinaa)
p: Siinähän lukee aivan selvästi että palkka maksetaan vasta 5päivän päästä.

Kauheet pahottelut piti tietenkin esitellä turhasta ja typerästä meuhkaamisesta. Hävetti kyllä ihan älyttömästi.

Joskus lukiossa oltiin ruokatunnilla ja haukuttiin sitten ruokaa siinä jonossa(ruoka oli kyllä oikeasti ihan syötävää). Niin keittäjä seisoi luonnollisesti meidän takana. Hävetti sillon kanssa aika paljon... Etenkin koska se ruoka oli ihan syötävää, joskus jopa hyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari vuotta sitten olin ollut kaverilla ns: "illanistujaisissa", mutta ihan muutamaan kaljaan se ei sitten jäänytkään. Tämä oli siis ehkä toinen tai kolmas kerta kun juomassa olin. Noh, kaveri asuu stadissa ja itse Vantaalla, niin mulla oli mukava junareissu edessä. Vielä junaan astuessa olo ei ollut mitenkään erityisen huono, olin jo laskuhumalassa mutta kuitenkin. Sitten ku oli enää muutama asema jäljellä (oli siis joku hitain mahollinen juna) niin alko yhtäkkiä vatsassa kiertää tosi epämiellyttävästi. Ajattelin että perkele, kestän vielä hetken niin pääsen sitten ulos oksentamaan. Muutaman seuraavan minuutin aikana olo paheni reippaasti, ja kun juna oli toiseks viimesellä asemalla harkitsin jo ulos hyppäämistä, mutta päätin kuitenkin jatkaa loppuun asti. Se oli sitten virhe. Juna oli ensinnäkin ihan tupaten täynnä, mikä lisää homman noloutta. Yhtäkkiä laatat tuli suuhun, mutta koska ympärillä istui paljon porukkaa, niin päätin olla sylkemättä niitä ulos. Tuli muuten vähän kummastuneita katseita ku istuin siinä posket pullollaan, suu täynnä oksennusta :( sitten nousin ylös ja lähin juoksemaan ovea kohti, oltiin melkein perillä. Laatta valuu jo suunpielestä, ja odotan kärsimättömänä että se ovi vihdoinkin aukeis. Noh, ehti tulla vielä toinen yökkäys, jolloin en pystyny enää pidättelemään, laatta lens suusta komeessa kaaressa. Ja just sinä hetkenä ovi oliki auennu, laatat lens suoraan junan ovesta ulos aseman laiturille. Tais olla lievä järkytys niille ketkä odotteli junaa, avaat oven ja saman tien tulee laattasuihku jalkoihin. Sain sanotuks "sori", sitten pistin hupun pääähän ja lähin juoksemaan pois. Toivon tosiaan, että kukaan tuttu ei nähny, mikä on hyvin mahdollista ku moni käyttää samaa junaa ja asuu lähettyvillä. Tän jutun jälkeen opin sitten lopettamaan juomisen ajoissa, nykyään tulee harvoin edes huono olo kun tuntee rajansa.

Naapuri muuttanut uuteen taloon. Talo oli näitä kaupungin kämppiä, jotka ovat ns. kaksikerroksinen paritalo. Virallista nimeä en tiedä, mutta kaksi taloa maan tasalla ja 2 taloa rappusten yläpäässä. Mäyräkoira kädessä tuli marssittua normaalisti rappuset ylös ja huomattua oven olevan auki. Noh, ei muuta kuin sisään ja jotai jotain mölinää ovelta. Noh, sieltähän tulee joku aivan tuntematon 40+ sälli. Yritä siinä sitten selittää pokkana, että piti mennä naapuriin. Sattuuhan näitä....

Joskus aikoja sitten kaverilla uuden vuoden bileissä ammuttiin raketteja, kännissä :david: Kaveri sai sitten "loistoidean" laittaa sellasen jättiraketin maata pitkin menemään. Noh, raketti lähti väärään suuntaan, pysähty sitte jonkun helvetin kalliin mersun alle ja PAM! Varashälytin rupes huutaan ja lähdettiin melkosta kyytiä juoksemaan kaverin kämpälle, ajateltiin että ei saatana, tulikohan siihen autoon mitään... Käytiin sitte muutaman tunnin päästä kattomassa: ei jälkeäkään, selvittiin säikähdyksellä, onneks. Kyllä hävetti seuraavana päivänä...

Nuorena kollina kun otin ensimmäistä kertaa viinaa silloisen tyttöystävän luona, ja tuli vähän törttöiltyä sen seurauksena:

Muistan, kun makoiltiin siinä sängyllä ja yhtäkkiä tuli sellainen äkillinen heikotusolo. Heikotusolo kasvoi sitten sekunnin murto-osassa täydelliseksi pahoinvoinniksi ja lopulta laattasinkin pitkin muijan lattioita. Juoksin sitten vessaan jossa episodi jatkui kaakelilattialla, mutta kykenin kuitenkin tähtäämään pönttöön. Siinä sitten pyyhin välillä suuta, nenää ja koko naamaa oksennuksesta ja heitin niitä papereita sinne pönttöön niin, että se meni tukkoon. Reippaana poikana työnsin tietenkin käteni sinne pöntön uumeniin ja avasin tukoksen. Taisinpa herättää myös tyttöystävän isoveljen siinä metakassa, joka ei sinäänsä ole mikään ihme. Enemmän ihmettelisin, jos se ei olisi herännyt.

Kaiken lisäksi sain puhelun täysin tuntemattomalta henkilöltä, eli siis väärään numeroon soitti. Puhelu meni kutakuinkin näin:

T=Tuntematon
M=Minä

T:Missä sä oot?
M: Puskassa... :urjo:
T: Mitä vittua? Ooksä joku pervo
M: Joo mä vaanin täällä.
T: No pysy sit sielä puskassas!
M: Tuu tänne, ni mä vittu hakkaan sut.. ! :urjo:

Muistan kun tyttöystävä siinä vieressä taisi hävetä tukkansa päästään, kun kuului hiljainen "voi eih..." :D. Olen saanut kuulla tuosta päivästä aika useasti tältä exältäni, joka joutuikin sitten sen oksennuksen sieltä huoneensa lattialta siivoamaan. Olisi saanut kyllä viina viedä muistin noista tapahtumista täysin, ei nimittäin hirveästi kiinnosta muistella tuota :nolo: :D. No ei vaan, nykyään vain naurattaa koko tapahtuma. Ja saanen anteeksi tapauksen, koska ensimmäistä kertaa viinan kanssa lotrasin.

Joskus aikoja sitten kaverilla uuden vuoden bileissä ammuttiin raketteja, kännissä :david: Kaveri sai sitten "loistoidean" laittaa sellasen jättiraketin maata pitkin menemään. Noh, raketti lähti väärään suuntaan, pysähty sitte jonkun helvetin kalliin mersun alle ja PAM! Varashälytin rupes huutaan ja lähdettiin melkosta kyytiä juoksemaan kaverin kämpälle, ajateltiin että ei saatana, tulikohan siihen autoon mitään... Käytiin sitte muutaman tunnin päästä kattomassa: ei jälkeäkään, selvittiin säikähdyksellä, onneks. Kyllä hävetti seuraavana päivänä...
Kaikki on sallittua kuhan ei jää kiinni:thumbs: No ei, oli tosiaan onni matkassa, ois voinu tulla kalliskin keikka.

Muistan synkästi sen fiiliksen eräältä päivältä niiltä ajoilta kun olin tarhassa.

Vanhemmat heitti tarhaan ja iloisena tapailin siellä kavereita ja fiilisteltiin lumessa. Noh, oli aika mennä sisään ja aloittaa päivä. Naulakoilla aloin riisua haalaria kunnes huomasin että minulla ei ole mitään housuja jalassa. Väänsin itkut siihen paikkaan.

Tuo on ainoa asia minkä muistan niiltä ajoilta, siitäkin vain sen synkän fiiliksen ja järkytyksen määrän kun tosiaan tajusin että katkarapuhan se siellä vapaana kurkistelee.

Muistan synkästi sen fiiliksen eräältä päivältä niiltä ajoilta kun olin tarhassa.

Vanhemmat heitti tarhaan ja iloisena tapailin siellä kavereita ja fiilisteltiin lumessa. Noh, oli aika mennä sisään ja aloittaa päivä. Naulakoilla aloin riisua haalaria kunnes huomasin että minulla ei ole mitään housuja jalassa. Väänsin itkut siihen paikkaan.

Tuo on ainoa asia minkä muistan niiltä ajoilta, siitäkin vain sen synkän fiiliksen ja järkytyksen määrän kun tosiaan tajusin että katkarapuhan se siellä vapaana kurkistelee.

Päivän parhaat naurut :lol2::lol2:

muutama vuosi takaperin kävelin turun keskustassa menossa linja-auto pysäkille, kun näen liikenne valoihin pysähtyneen auton jollainen oli myös kaverillani. en sit sen enempää ajatellut vaan ovi rempseästi auki ja huusin että mitä homo. no ei se tietenkään mun kaveri ollu vaan joku aivan tuntematon tyyppi. jätkä oli sen näköinen et nyt lähti henki kun toi hullu tappaa mut. no ei siinä mitään äkkiä ovi kiinni ja naama punoitten hävisin lähimmän kulman taakse. juu olisi sitä voinut katsoa minkä näköinen kuski siellä on, on niitä samanlaisia autoja varmaan muillakin.

muutama vuosi takaperin kävelin turun keskustassa menossa linja-auto pysäkille, kun näen liikenne valoihin pysähtyneen auton jollainen oli myös kaverillani. en sit sen enempää ajatellut vaan ovi rempseästi auki ja huusin että mitä homo. no ei se tietenkään mun kaveri ollu vaan joku aivan tuntematon tyyppi. jätkä oli sen näköinen et nyt lähti henki kun toi hullu tappaa mut. no ei siinä mitään äkkiä ovi kiinni ja naama punoitten hävisin lähimmän kulman taakse. juu olisi sitä voinut katsoa minkä näköinen kuski siellä on, on niitä samanlaisia autoja varmaan muillakin.
heheh, itellä oli vähän samanlaine tilanne baarissa. Olin käyny röökillä ja siinä välissä kaverit oli vaihtanu pöytää tai jotain, ja etsiskelin niitä sitten sielä klubilta, kun sitten näin yhen jätkän takaapäin kellä oli tasan samanlainen paita päällä kun kaverillani, ja oletin tietenkin että siinähän se äijä onkin. Tönäisin häntä takaapäin ja huusin jotain tyyliin: "missäs sä runkkari oot piileskellyt". Kaveri käänty, ja jumalauta sen ilme oli ---->:curs: mutta selitin nopeesti tilanteen sille, ja yllättävän hyvin se sitte rauhottu. Kävi kyllä tuuri, jos ois ollu vähän vihasempi kaveri vastassa niin ois varmaan nyrkit heilunu. :hyper:

Tuli vielä yksi mieleen:

Rippikouluaikoina kaveri lähetti vahingossa äidilleen, että "vittu täällä on tylsää. mä haluun sua". :D En sitten tiedä mitä tuosta seurasi

Tutustuin vuosia sitten erääsen tyttöön joka nimi oli Leena. Vaihdettiin puhelinnumerot ja käytiin kahvilla. Tallensin tytön numeron puhelimeeni ihan vaan "Leena" nimellä. No eipä menny kauaa kun se romanssi lopahti, lähes tulkoon yhtänopeasti kuin alkoikin. Kuukauaisia meni ja tytöstä ei kuulunu mitään joten puhelinnumero jäi puhelimeni muistiin roikkumaan. Koitti sitten talvi jja olin tarkotus lähteä silloisen parhaan kaverini kanssa Leville hänen mummon ja ukkinsa kanssa jotka tunsin ennestään jo todella hyvin kun olin ollut heidän mökillää monet kesät. En muista mitä asioita, mutta jotain kuitenkin littyen tuohon Levin reissuun piti hoitaa ja otin tämän kaverini mummon puhelinnumeron ylös ja tallensin sen puhelimeeni . Tuon kaverini mummon nimi oli Leena joten aikasempi numero korvaantui (tätä en vielä silloin huomannut).

Reissu meni hyvin ja kevät alko tekemään tuloaan. No eräs kaunis kevätaamu tämä tyttö jota aikoinaan tapailin tuli jostain mieleeni ja ajattelin että lähetän hänelle viestin ja kysyn kuulumiset, taisin jopa kahvillekkin pyytää. En saanu vastausta ja meni viikko. Ajatteli että onkohan se vihanen ja pistin toisen viestin sydämmien kera ja pyysin anteeksi jos olin häntä jotenkin loukannu.... Ei vastausta. Pari kertaa koitin jurrissa soittaakkin mutta luojan kiitos ei vastannut koska....

...numero johon viestit lähetin oli tämän kaverini mummon. Tajusin sen kun sain viestin takaisin viikkojen kuluttua jossa luki: "Hei *****. Tottakai olet aina tervetullut kahville ja olisi mukava muutenki nähdä pitkästä aikaa."

:arvi::itku:

Tämä episodin jälkeen puhelimessani ei ole ollut enää yhtään Leenaa. Tallennan myös nykyää ihmisten sukunimien kera.

Nuorena kollina kun otin ensimmäistä kertaa viinaa silloisen tyttöystävän luona, ja tuli vähän törttöiltyä sen seurauksena:

Muistan, kun makoiltiin siinä sängyllä ja yhtäkkiä tuli sellainen äkillinen heikotusolo. Heikotusolo kasvoi sitten sekunnin murto-osassa täydelliseksi pahoinvoinniksi ja lopulta laattasinkin pitkin muijan lattioita. Juoksin sitten vessaan jossa episodi jatkui kaakelilattialla, mutta kykenin kuitenkin tähtäämään pönttöön. Siinä sitten pyyhin välillä suuta, nenää ja koko naamaa oksennuksesta ja heitin niitä papereita sinne pönttöön niin, että se meni tukkoon. Reippaana poikana työnsin tietenkin käteni sinne pöntön uumeniin ja avasin tukoksen. Taisinpa herättää myös tyttöystävän isoveljen siinä metakassa, joka ei sinäänsä ole mikään ihme. Enemmän ihmettelisin, jos se ei olisi herännyt.

Kaiken lisäksi sain puhelun täysin tuntemattomalta henkilöltä, eli siis väärään numeroon soitti. Puhelu meni kutakuinkin näin:

T=Tuntematon
M=Minä

T:Missä sä oot?
M: Puskassa... :urjo:
T: Mitä vittua? Ooksä joku pervo
M: Joo mä vaanin täällä.
T: No pysy sit sielä puskassas!
M: Tuu tänne, ni mä vittu hakkaan sut.. ! :urjo:

Muistan kun tyttöystävä siinä vieressä taisi hävetä tukkansa päästään, kun kuului hiljainen "voi eih..." :D. Olen saanut kuulla tuosta päivästä aika useasti tältä exältäni, joka joutuikin sitten sen oksennuksen sieltä huoneensa lattialta siivoamaan. Olisi saanut kyllä viina viedä muistin noista tapahtumista täysin, ei nimittäin hirveästi kiinnosta muistella tuota :nolo: :D. No ei vaan, nykyään vain naurattaa koko tapahtuma. Ja saanen anteeksi tapauksen, koska ensimmäistä kertaa viinan kanssa lotrasin.

Tuli muuten tästä mielee ilta kun tapasin ex tyttöystävän vanhemmat ekan kerran. Kyseessä oli rapujuhlat johon otti osaa minä, exäni ja hänen vanhempansa. Mentii jo päivällä hyvissäajoin rikospaikalle jossa sitten kättelyt ja piakset esittäytymiset (hei olen sen kundi joka sorvaa tytärtäsi).

exäni ja hänen äitinsä lähti kauppaa ja me miehet jäätiin sitten kahestaa puhumaan autoista ja pitkistä peniksistä juoden samalla jotain ties mitä V bisseä jossa oli n.8% ? Exän isä oli myös kova fernetin ystävä joten sitä piti myös siinä ottaa. No kauppareissun kesti noin tunnin ja sinä aikana onnistuin vetämään itteni aika lahjakkaaseen kuntoon. Yhtään rapua en edes kerenny syödä kun joudun lähtemään oksentamaan takapihan kukkapuskaan jonka jälkeen olin nukahtanu sohvalle ja oksentanu vielä lattiallekkin. Kun heräsin niin kello oli n. 18.00 illalla ja olo aika hirveä. Olivat säästäneen meikäläiselle vielä rapujakin, tosin ei oikein maistunut. :urjo:

joskus vuonna keppi ja kivi taisin olla 10v kun oltiin ostarissa jossain ulkomailla ja luulin mallinukeksi jotain vanhusta ja aika kovaa läppäsin tätä takaraivoon ja ihmettelin ku oli vankkatekonen mallinukke ja ei kaatunu ja löin nyrkillä ihan kunnolla selkään ja se yhtäkkii käänty nii juoksin vaa pois paikalta.tämä siis joskus todella kauan sitten:lol2:

Kännissä on tullut kyllä säädettyä niin paljon,että riittää. Pari juttua voin kertoa tähän hätään.

Oltiin bileissä ja päätettiin mennä saunaan kaverin,ex-muijan ja ex-muijan kaverin kanssa. Siinä sitten löylyjä heiteltiin ja juotiin minkä ehdittiin. Kaverini päätti poistua saunasta kokonaan ja tytöt lähtivät vilvoittelemaan,joten jäin yksin saunaan. No yksikseni ajattelin tietenkin pillua ja alkoi tekemään vitusti mieli. No onneksi muija palasi takaisin ja meni suihkuun. Minä sitten perässä muna pystyssä ja vetäsin suihkuverhon auki ja sanoin: " Eiköhän panna!!". Muija kääntyy ja siinä vaiheessa tajusin,että edessä seisoo ex-muijan kaveri. Totesin vaan: "voihan nyt vittu!",käännyin ja marssin takaisin saunaan.....

Toinen tapaus sattui samaisen ex-muijan kotona. Hän asui vielä silloin vanhempiensa luona ja lauantai aamulla kuulimme kun hänen vanhemmat lähtivät ulos. No siinä sitten aloimme vähän lämmittelemän ja ajattelimme,että mennään johonkin muuhun huoneeseen naimaan kun on hyvä tilaisuus. Päädyimme keittiöön,koska voisimme tutkailla samalla keittiön ikkunasta,koska vanhemmat karauttaa takaisin pihalle. Siinä sitten keittiön pöydälle muija ja naimaan. Pienen hetken jälkeen ex-muija alkaa huokailemaan kovempaa ja samalla ikkunaan ilmestyy ex-muijan äiti. Se perkele oli tekemässä jotain kukkapenkki juttuja ja näki kaiken kun nousi ylös. Voin kertoa,että nolotti aika paljon....

Natural_powerin jutusta tuli mieleen yks omakin kaupassa sattunu tapahtuma.

Eli joskus kun PS2 oli uusinta uutta oltiin kaverin kanssa pelaamassa jotain ajopeliä anttilan toptenissä. Ajettiin varmaan 10 kisaa, joista kaverini voitti kaikki (allekirjoittanut on aina ollut helvetin huono ajopeleissä :p). Sitten kun lopulta voitin täysin munkilla yhden kisan piti minun alkaa vetää heti kunnon victory dancet :dance2: . Ensimmäisenä moovina tietty joku kyynärpää taaksepäin-liike, jolla poksautinkin takana seisovaa meidän kisaamme seurannutta aikuista miestä suoraan mahaan. Ei helvetti että hävetti, kun möykkäs jotain "JES!" ja upotin kyynärpääni vieraan ihmisen massuun :( (se ihan oikeasti uppos sinne)

Tapahtui vuosia sitten. Oltiin juuri paneskeltu yhden sen aikaisen seksikumppanin kanssa ja makailtiin sängyllä.. Syötiin samalla snöre lakua (sellaista punaista ohutta nauhaa).. Sitten sain päähänpiston jos mä dippaisin sitä sen pimpissä jonka jälkeen söisin sen. Tyttö suostui tähän. Noh, tuumasta toimeen ja rupesin työntämään lakua pimperoon. Muistelisin, että se nauha oli n. 40cm pitkä. Kun olin saanut koko pätkän tytön sisään, annoin sen olla siellä hetken. Ehkä 30sekunttia. Rupesin ottamaan sitä lakua hiljalleen pimpistä pois. Noin 10 sentin kohdalla se oli katkennut. Repesin totaalisesti ja sanoin, että tämä laku on katkennut. Ei se ensin uskonut, mutta sitten kun nostin sen lyhyen lakupätkän ylös ja näytin, että joo joo. Naisella iski paniikki ja sanoi kohtuu topakasti, että ota ne loputkin pois NYT HETI. Sainhan mä sieltä vielä pari alle viiden sentin pätkää ongittua pois. Siinä vaiheessa tämä mamma kilahti totaalisesti ja rupes haukkumaan meikäläistä ja syytti mun tyhmää ideaa (ihan aiheesta tosin). Aikansa raivottua neiti soitti sitten paikalliseen päivystykseen. Sieltä tuli ohjeet, et huomenna gynekologille. Sittenpä sainkin lähtöpassit huutojen saattelemana keskellä yötä sen kämpältä. Ei tapahtuneen jälkeen olla juteltu kertaakaan tämän naisen kanssa, enkä myöskään tiedä mitä lopuille lakuille tapahtui..

Tuon jälkeen oli vähän ääliö olo vaikka jälkeenpäin ehkä vähän huvittaakin.

Jumalauta kun repeilin, snööriä pillussa :lol2:
Mahtoikohan muijaa yhtään nolottaa kun kävi ne poistattamassa.

Mulla kävi myös samanlainen tapaus, tämä sattui tosin ala-asteen kakkosluokalla ja haalareiden alla oli veijot.
Vitutti ja nolotti aivan saatanasti kun otti haalarit pois jalasta ja huomasin että kappas, jäi sitten housut himaan.

Tulin tossa just autolla pihaan ja vetäsin pihaan kääntyessä reteesti hyvällä tempolla kakkoselta ykköselle. Ajattelin, että sepä meni näppärästi ja tietenkin se jäi vapaalle. Siinä sitten nous hyvät kierrokset ja vitutuksessa nykäsin äkkiä ykkösen päälle ja totta kai se sammu siihen paikkaan. Naapurit on tietenkin siinä 5m päässä lastensa kanssa hihhuloimassa ja kattoo hymyä peitellen mua. Onneks pääsin siitä sit lähtemään rivakasti ja mutisin jotain terveyhdystä sisälle mennessäni. Minkä takia naapurit on aina ulkona sillon ku ne sais olla sisällä? Kerrankin, kun aikoinaan mopo hajos ja työntelin sitä kotiin, niin kaikki naapurit tossa ulkona ja kyselee, että mikä siihen tuli. Aina en ole juttutuulella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom