Silloin teki mieli vajota maan alle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Eka kisadieetti vuonna 1994. Marketissa ostamassa tonnikalaa ja ananasta, seitä ja muuta halpaa pahanmakuista paskaa. Kalorit liikaa miinuksella ja kotelo jumissa. Kassan jälkeen muovikassit molemmissa käsissä roikkuen kävelin "tuulikaapin" eteen ja aloin ihmetellen odotella kun kaupan ovet eivät aukea. Sitten kassalta huutaa kassaneiti että "hei köntti, siinä on kahva siinä ovessa".

Sillo nolotti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teen työkseni autokuskin hommia. Eilen iltapäivällä olin viemässä paketteja malminkartanolaiseen pieneen toimistoon, mikä sijaitsi kerrostalon pohjakerroksessa. Toimiston ulko-ovi oli yllätyksekseni auki, joten marssin suoraan toimiston eteiseen. Paikka näytti hyvin hiljaiselta. Katsoin peremmälle ja huomasin siellä kaverin, joka oli tietokoneella selkä minuun päin. Näin tietokoneen ruudulla välähtävän isoja, ilmeisesti naisten kuvia. Ilmoitin tuovani paketteja ja kysyin mihin ne laitetaan. Kaveri ei vastaa mitään ja on hetken aikaa jähmettyneenä paikoillaan. Sitten se duunas käsillään jotain ja kuului kuinka vetoketju meni kiinni. Mä ajattelin vaan, että ei saatana. Lähdin nopeasti hakemaan loppuja paketteja. Hieman vaivautuneena siinä sitten toin puuttuvat paketit ja pyysin kuittauksen.

Olin menossa bussilla Tampereen Hervantaan kaverin luo ja piti sit jäädä pois aikasemmalla pysäkillä ku mitä yleensä ku itse asun lähellä bussin päätepysäkkiä. Noh, tultiin Hervantaan ja bussi kerkesi ajella jonkun matkaa kunnes pysähtyi. Olin ollut vähän ajatuksissani ja sit havahduin että kaverin talo näkyy tien oikealla puolella ja bussi seisoo. Ilmoitin nopeasti vieressäni istuvalle rouvalle että minun täytyy jäädä tässä pois. Rouva ilmoitti että ei olla pysäkillä vaan auto seisoo risteyksessä. Noh, ei siinä mitään, tultiin pysäkille ja piti kävellä ulos bussista. Bussin ovi edessäni oli auki mutta jostain sain sellaisen käsityksen että se on kiinni. Huusin kuskille että avaa ovi. Samainen rouva sanoi minulle että se ovi on kyllä auki. Tuli aika :david: olo.

Ainiin, se pysäkki ei sit ollut edes oikea kun kaverin talo oli kaukana edessä päin.

Helsinki Cupissa viime vuonna. Vastustajat saivat vapaapotkun hieman kuudentoista alueen ulkopuolelta ja päättivät soveltaa jotakin kikka kakkosta: pelaajat juoksivat jonossa pallon yli ja meidän puolustajiemme oli ikään kuin tarkoitus arvata, että kuka perkele niistä sen pallon kohta laukaisee. Minulla taisi napsahtaa jotakin päässä ja heti ensimmäisen vastapuolen pelaajan juostua pelivälineen yli, niin minä lähdin liikkelle kuin rusakko puskasta ja potkaisin pallon jonnekin huithelvettiin ja tuuletin "pelastettuani" tilanteen.

Ja voi jumalauta kun selvisi, että palloon ei saa koskea ennen kuin joku vastapuolesta on ehtinyt sitä tyrkätä. Keltainen kortti minulle ja vielä tänäkin päivänä hävettää, kun muistelen tuota tilannetta. Ehkä pääsen siitä yli näin.

Olin menossa bussilla Tampereen Hervantaan kaverin luo ja piti sit jäädä pois aikasemmalla pysäkillä ku mitä yleensä ku itse asun lähellä bussin päätepysäkkiä. Noh, tultiin Hervantaan ja bussi kerkesi ajella jonkun matkaa kunnes pysähtyi. Olin ollut vähän ajatuksissani ja sit havahduin että kaverin talo näkyy tien oikealla puolella ja bussi seisoo. Ilmoitin nopeasti vieressäni istuvalle rouvalle että minun täytyy jäädä tässä pois. Rouva ilmoitti että ei olla pysäkillä vaan auto seisoo risteyksessä. Noh, ei siinä mitään, tultiin pysäkille ja piti kävellä ulos bussista. Bussin ovi edessäni oli auki mutta jostain sain sellaisen käsityksen että se on kiinni. Huusin kuskille että avaa ovi. Samainen rouva sanoi minulle että se ovi on kyllä auki. Tuli aika :david: olo.

Ainiin, se pysäkki ei sit ollut edes oikea kun kaverin talo oli kaukana edessä päin.

Kids, don`t do drugs. Vitsi vitsi.

Pakko laittaa oma "nolo" kokemus kanssa. Eräs ilta olin aika tuiterissa baarissa ja huomasin "seksikkään" mamman tanssimassa. Menin siihen viereen horjumaan ja sain jotain vipinää aikaseksi. No huomasin nopeesti että kyseinen mamma oli "vähän" luntahtava joten ehdotin niille yöksi lähtöä. Se onnistui hyvin. Matkalla taksi asemalle bongasin kaverin matkalla ja sain ujutettua hänet mukaan. Muija makso taksit ja kaikki. Päästiin perkele viel antamaan vähän 2 -1 mitä nyt siinä kunnossa pysty. No aamulla heräsin jumalattomaan koiran räksytykseen, jumalattomassa kankkusessa, vieraalla paikkakunnalla, kalsarit väärinpäin jalassa tämä kyseinen kaveri vieressä nukkumassa samassa sängyssä. Muija oli vaihtanut toiseen huoneeseen. Se oli ihmeellinen aamu kaikin puolin. Vähän hävetti herätellä kaveria..

Pakko laittaa oma "nolo" kokemus kanssa. Eräs ilta olin aika tuiterissa baarissa ja huomasin "seksikkään" mamman tanssimassa. Menin siihen viereen horjumaan ja sain jotain vipinää aikaseksi. No huomasin nopeesti että kyseinen mamma oli "vähän" luntahtava joten ehdotin niille yöksi lähtöä. Se onnistui hyvin. Matkalla taksi asemalle bongasin kaverin matkalla ja sain ujutettua hänet mukaan. Muija makso taksit ja kaikki. Päästiin perkele viel antamaan vähän 2 -1 mitä nyt siinä kunnossa pysty. No aamulla heräsin jumalattomaan koiran räksytykseen, jumalattomassa kankkusessa, vieraalla paikkakunnalla, kalsarit väärinpäin jalassa tämä kyseinen kaveri vieressä nukkumassa samassa sängyssä. Muija oli vaihtanut toiseen huoneeseen. Se oli ihmeellinen aamu kaikin puolin. Vähän hävetti herätellä kaveria..

Ettet vaa tuikannu vahingossa kaverin kakoseen?!? :D

Tapahtui useampi vuosi sitten opiskelijasoluja sisältävässä kerrostalossa:

Oltiin jossain ihmesolussa siinä suurella porukalla juhlimassa ja mieleen tuli siirtyä jatkamaan juhlintaa erään mukana olleen hieman paremman kaverin viereisessä talossa sijaitsevaan soluun. Perille päästyämme huomasin että mukanamme ollut vanhempi hyvin juopunut mieshenkilö oli seurannut perässä. Tulkitsin tapauksen joksikin lähipubin densoksi joista oli aikaisemminkin ollut harmia. Reippaana poikana heitin äijän ensin ulos käytävälle solusta ja varmistin että mies pakeni aina ulos asti koko kerrostalosta. Ties mitä voimasanoja tulikaan käytettyä. Mies tokeni kuitenkin pihalla ja onnistui siinä selittämään jotain hämärää että "mää asun täällä yhyy". Tarkemmin tilannetta tutkittua paljastui että kyseinen henkilö oli joku aikuisopiskelija joka oli kaverini kämppis. Olin siis heittänyt tyypin ulos hänen omasta kämpästään. Taputtelin äijää olalle ja päästin hänet sisälle. Itse menin jatkamaan kaljoittelua omaan kämppääni.

Juu kaverille kävi hieman samalla tavalla kuin neuvostoliitolle.Oleskeltiin kaverin kanssa kotonani tappamassa aikaa, kunnes kaverille tuli kakka hätä ja meni sitten vääntämään pökälettä.No kaveri sai hoidettua homman melkein kunnialla loppuun, mutta paska kun ei mennyt alas ja vesi nousi.Samaan aikaa ihmettelin mikäs kaverilla nyt kestää...kaveri veteli vessaa neljättä kertaa, jonka jälkee pokkana paljain käsin musersi jöötin käsillään kappaleiksi.
Sattumalta oli nestemäinen saippua loppunut vessasta eikä kaveri kehdannut tulla ulos vessasta ruskean käden kera...äitee jutusteli siinä parin metrin päässä mummelin kanssa jostain.No kaveri istuu vessassa ja itse lopulta koputtelen oveen ja kysyn että "tarvitaanko sakset?"
Tästä sai kaveri kuulla monta vuotta.:D
p.s Based on real story

Vessatarina täältäkin päin...
Olin pari vuotta sitten heittämässä teinikännejä läheisessä laskettelukeskuksen limudiskossa. Suuntaan ja toiseen pitää aina hommata kyydit etukäteen ja tässä tapauksessa sain paluukyydiksi isoveljen tyttökaverin kyydin. Pois lähtiessä oli itsellä niin saatanan kova kusihätä ja ei paljoa helpottanu kun normi matkan kotia (30km) lisäksi käytäs heittää tämän isoveljen tyttökaverin siskot niiden kotiin (15km päässä toiseen suuntaan). Lopulta pääsin tietenkin kotia ja sit pirun nopeeta vessaan. Tällöin oli muodissa löysät housut meilläpäin ja minähän reippaana poikana menin pöntön eteen, avaan vetskarin, vehje esille ja kusemaan. Samassa taskusta tippuu puhelin pönttöön kusen sekaan! Siinä tuiterissa mietin et mitenköhän tässä näin kävi ja mitähän sitä pitäis tehdä? Noh, nostin puhelimen kusesta viereiselle pöydälle ja jatkoin kusemista. Sit mä vasta hokasin et vittu, mun puhelin on ihan kusesta märkä! Siinä sitten vein puhelimen KYLMÄÄN saunaan ilman että purin sitä osiin tj. että se kuivais! Aamulla sit äiti ilmottaa et: "Ens kerralla vois sen puhelimen purkaa vaikka osiin että se kusi haihtuis..."
Kyllä sitä on tyhmänä aina tuiterissa.

Joo, mä asun manchesterissä omakotitalossa, jossa on viisi muuta kämppistä. Työpaikalla kerran vietettiin kaverin läksiäisiä, joista jatkettiin sitten baariin. Baarissa sitten otettiin tequilaa ihan iloisesti, josta sitten olen jotenkin päässyt himaan. Aamulla sitten herään olohuoneen sohvalta takki päällä, kännykkä taskussa. Kännykkä paskana koska olen onnistunut kusemaan sohvalle ja takille myös. Siitä sitten paniikkireaktiona käännetään sohvan tyynyt ympäri, mutta edelleen näkyy helvetinmoinen lätäkkö. Peitän sen sitten ovelasti irrallisilla tyynyillä ja menen muina miehinä koisimaan.

Edelleenkään kukaan ei ole sanonut mitään, mutta en voi uskoa, ettei kukaan olisi huomannut.

Mjoo kaipa jotain muistuu mieleen täälläkin. Oltiin kaverin kanssa vedetty teinikännit ja valvottu koko yö hortoillen jossain. Siinä iltapäivällä sitten ollaan paikallisessa hesessä ja se kun sattuu olemaan osa ostoskeskusta, niin porukkaa virtaa ohi koko ajan. Oltiin nukahdettu siihen pöydän ääreen ja herättiin kun vartija tönii siinä ja kehottaa poistumaan. Porukka nauraa ja tuijottaa, oltiin kuulemma unissaan mekastettu jotain :D

nippeliltä paras eka postaus ikinä:lol2: way to go ihmeellisille aamuille

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom