Silloin teki mieli vajota maan alle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Mjoo kaipa jotain muistuu mieleen täälläkin. Oltiin kaverin kanssa vedetty teinikännit ja valvottu koko yö hortoillen jossain. Siinä iltapäivällä sitten ollaan paikallisessa hesessä ja se kun sattuu olemaan osa ostoskeskusta, niin porukkaa virtaa ohi koko ajan. Oltiin nukahdettu siihen pöydän ääreen ja herättiin kun vartija tönii siinä ja kehottaa poistumaan. Porukka nauraa ja tuijottaa, oltiin kuulemma unissaan mekastettu jotain :D
tosta tuli mieleen kun joskus 5 vuotta tehtiin kavereiden kanssa ensimmäisiä rata matkoja tukholmaan ja tietysti ympäri päissä vilistettiin pitkin laivaa. Ainoa muistikuva ensimmäisestä yöstä on kun kaverin äiti herättää mut ja yhden toisen buffetin edestä: oltiin haettu jostain hytistä peitot ja tyynyt ja vedetty leiri pystyy käytävälle. Oli vaan aika :david: olo kun porukka lappaa tyyliin yli syömään aamupalaa ja kaiken kruunas se että tarjoilija heitti meidät lopulta samaiselta aamupalalta ulos kun kumpikin sammu kirjaimellisesti omiin murokulhoin.

Ei varmaan täydy edes sanoa, että takasin tulomatkalla otettiin taas perseet:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutaman vuoden takaa:

Mentiin työkaverin kanssa työpaikan kahvihuoneeseen, jossa ei ollut muita paikalla. Silloin tällöin (lähinnä työpaikan keski-ikäiset naiset) tuovat leivonnaisia sinne pöydälle. Tällä kertaa oli puolukkapiirakkaa, jonka pääsimme korkkaamaan. Haukkasin palan ja totesin kaverille naama mutrulla "Hiton kuivaa känttyä on"...... Kaverin ilme kertoi nanosekunnissa mulle että kenen vaimo on kyseisen käntyn loihtija....:wtf:

Hiukan kuumotti, ja heitin hätävalheen ilmoille "Mutta tällasia näiden puolukkapiirakakoiden kuuluu ollakin". Sitten itseäni rankaistakseni ja työkaverilleni esittämää hätävalhetta tukiekseni leikkasin vielä helvetin ison palan sitä saharan erämaalta maistuvaa leivonnaista ja vetelin naamaani... Nolotti ihan kohtuullisesti.

No tuodaanpa oma korsi kekoon tähän keskusteluun. Noloja hetkiä ja tilanteita on kyllä vuosien varrella sattunut jos monenlaista, mut ehkä pahin niistä kohdaltani sattui vuonna 2002 junalla matkatessani.

Oli maanantaiaamu ja matkasin taas viikoksi muutama sata kilometriä opiskelupaikkakunnalle. Railakas viikonloppu takana ja nukuin krapulaani samalla. Istumapaikkani oli juuri siinä puolessa välin vaunua jossa penkkirivit ovat vastakkain. Ylläni sellaiset ohuet tuulipukumalliset housut mallia mustat. Oli rumat ja kunnon junttipöksyt joita en ollut aiemmin, enkä tapauksen jälkeenkään enää pitänyt. No asiaan siis...

Näin siinä nukkuessani aika kuumaa unta vanhan inttikaverini tyttöystävästä. Mä olen siis varmaan sairas ja viallinen ihminen:) No ei siinä unessa loppuun asti menty, mut kiihottava se oli silti. No heti unen nähtyäni heräsin ja alkuun oli tosi hyvä hiukan hämmentynyt fiilis. No alkuhämmennyksen jälkeen olotila vaihtui pian epäileväksi, että nyt ei kaikki ole ihan kohdallaan. Katsoin alkuun eteeni ja vastapuolella istui mies ja nainen. Iältään olivat noin 25v. Olivat siis tulleet siihen joltain asemalta kauneusunieni aikana. Mies katsoi ikkunasta ulos huultaan purren ilmeellä että repeää hetkenä minä hyvänsä raikuvaan nauruun. Hänen vieressään istuva nainen taas luki järkyttynyt ilme päällään jotain kirjaa. Opuksen nimeä en älynnyt/kerennyt vilkaista. Seuraavaksi siirsin katseeni syliini ja huomasin kauhukseni, että olin juuri lauennut unissani housuihini. Ohuiden tuulipukupöksyjen läpi tunki iso kosteanvalkoinen läntti ja olin et WTF. Seuraavat 5 sekuntia meni aivan liian hitaasti miettiessäni peliliikkeitä tilanteeseen. Mennäkö ikkunasta läpi liikkuvasta junasta, juoksenko toiseen vaunuun, vai mitä tehdä. No olin kauhusta jäykkänä pystymättä liikkumaan. Katsoin vain edestakaisin vastapuolella istuvia ihmisiä ja syliäni kädet levällään tahtomatta uskoa tapahtunutta. Lopulta en keksinyt/kyennyt tekemään muuta kuin ottamaan takkini naulasta sylini suojaksi sulkien silmäni ja näytellä jatkavani unia:rolleyes:

Seuraava tunti menikin kaikkea miettien, kun unikaan ei enää tullut. Mietin mm, että olinkohan mahdollisesti pitänyt minkälaista ääntä lauetessani. Samalla ihmettelin, että miksi näin juuri nyt märkiä unia, koska olihan samana viikonloppuna jumpattu nykyisen vaimoni kanssa. Tosin märkä uni monen vuoden tauon jälkeen oli ainut asia mikä hiukan lämmitti mieltäni, mutta hetki olisi voinut olla parempi.

Päätepysäkkiäni kuulutettaessa avasin seuraavan kerran silmäni todeten, että vastapäinen pari oli häipynyt paikalta. Nopea kurkkaus takin alle ja ilokseni totesin, että pikkuoliot olivat alkaneet kuivua housuihini. Takilla sopivasti suojaten junasta pihalle ja hiukan ihmetteleväisellä olotilalla uutta opiskeluviikkoa kohden.

Sen jälkeen olikin sit kiva matkustella ko junalla, jos joku nainen tai mies sattui katsomaan hymyillen niin heti ajattelin, et toi oli varmaan just ”toinen niistä”. En siis kerennyt taltioimaan vastapuolella istuneiden henkilöiden kasvoja. No asiasta on jo vuosia ja olen päässyt sen yli. Tosin tää thredi tietty palautti asian taas päivänvaloon, et kiitos vaan..

PS. Märkiä unia en ole nähnyt tapauksen jälkeen, joten taidan lähteä viikonloppuna junalla matkustaa:rock:

Mullakin ois yks vessatarina..

:lol2:
Eipä oo tullut hetkeen aikaan naurettua näin paljon, seinä naapurit pitää hulluna varmaan. :D
Tuo on muuten jotain niin vittumaista kun syystä tai toisesta ilmaa kiertyy kunnolla suolistoon. Tiiä sit aina kumpaa tekis rysäyttää kunnolla vai yrittää hissutella, lopputulos on yleensä aina ei toivottu.:nolo:
Muillakin aika saatanan noloja juttuja mutta elämää se vain on.

Vuosia sitten, sen aikaisen miehen kanssa, olimme ilta-ajelulla. Ajelimme syrjäisellä metsätiellä kun päätimme vähän peuhata autossa.. Hommat hoitu hyvin niin kauan kunnes huomasin liikettä jonkin matkaa autosta.. Armeijan pojathan siellä oli iltalenkillä. Noh, onneksi oli sen verran hämärää, että ulos ei varmastikkaan mitään näkynyt.. Hommat hoidettiin onnistuneesti loppuun kun yleisö oli jatkanut matkaansa. Jostain kumman syystä käytetty kumi oli tipahatanut auton lattialle, eikä kumpikaan meistä sitä siellä hämärässä huomannut. Kummatkin vain oletti, että todistusaineisto on hävitetty.. Tottakai anoppi lainasi seuraavana aamuna autoa ja löysi käytetyn kumin.. Siinä sitten oli hiukan kiusallista selittää anopille, että kyllä se minä olin jonka kanssa sitä kumia on käytetty.. Anoppi kun piti puheen pojallee pettämisestä..

Helsinki Cupissa viime vuonna. Vastustajat saivat vapaapotkun hieman kuudentoista alueen ulkopuolelta ja päättivät soveltaa jotakin kikka kakkosta: pelaajat juoksivat jonossa pallon yli ja meidän puolustajiemme oli ikään kuin tarkoitus arvata, että kuka perkele niistä sen pallon kohta laukaisee. Minulla taisi napsahtaa jotakin päässä ja heti ensimmäisen vastapuolen pelaajan juostua pelivälineen yli, niin minä lähdin liikkelle kuin rusakko puskasta ja potkaisin pallon jonnekin huithelvettiin ja tuuletin "pelastettuani" tilanteen.

Ja voi jumalauta kun selvisi, että palloon ei saa koskea ennen kuin joku vastapuolesta on ehtinyt sitä tyrkätä. Keltainen kortti minulle ja vielä tänäkin päivänä hävettää, kun muistelen tuota tilannetta. Ehkä pääsen siitä yli näin.

Hee, loistava!
Tulee mieleen omat ala-asteen ajat, kun olin aina se huono joka joutui maaliin.
Kun moken ei tartte osata yhtikäs mitään...
no, oli kerran kulmapotkutilanne, ja meikä hyökkäs pelastaan tilanteen, ja nappasin pallon käteeni.
Silloin vasta muistin, että sillä kertaa en ollutkaan maalissa.
Olin niin säännönmukaisesti mokke että se oli iskostunut selkäytimeen.

miten te voitte muistaa jotain tollasi ala-asteen juttuja? mä en edes muista käyneeni sitä koulua?

Aah, ala-aste <3

Joskus neljännellä luokalla astelin tavalliseen tapaani pois ruokalasta kohti kotiluokkaa. Käytävällä oli sitten jotain sakkia seisoskelemassa lähes tavalliseen tapaan. Kuulin sanat "mäkin siihen astuisin". Vähän hölmistyneenä ihmettelin kaverin puheita ja astuin lattialla olevaan oksennukseen - tietenkin sukat jalassa.
Oli hitusen urpo olo siinä, kun ei osannut koko matkan aikana katsoa kertaakaan maahan. Oksennuksen tekijä on vielä karkuteillä.

Tuossa muutama vuosi sitten kun rupesin seurustelemaan nykyisen avopuolisoni kanssa niin oltiin sitten niitten porukoilla käymässä.Vanhemmat eivät olleet kotona ja otettiin siinä hiukan viiniä.Ja tämä naiseni vanhemmat eivät muutenkaan dikannu meikäläisestä yhtään.(Liian renttu niitten tytölle).No naiseni sitten sanoi että jos annan meikata itseni ja puen rintsikat ja stringit jalkaani niin on luvassa villi yö.Siis sängyn puolella=).No,suostuin sitten siihen.Olin siinä sitten meikit ja muuta hepeneet päällä ja ajattelin hiukan viuhahdella siinä,juoksin portaat alas ja etuovesta ulos kun PRKL.NÄMÄ PORUKAT OLIVAT SIINÄ PIHALLA!!Siinä vaiheessa pääsi melkein:itku:.Äkkiä sissään ja muijan luo.TEIJÄN PORUKAT TULI:D.Hiukan siinä hävetti katsella muijan isäpappaa silmiin kun poistuin paikalta.:dance:

Ei vittu voiko noin muka käydä??:worship: Voi vaan kuvitella jätkän ilmeen ja isä on varmaan siunannu:hyper::hyvä:

Tämä sattu joskus vuonna miekka ja kilpi..

Olin kaverilla synttäreillä ja syötii täytekakkua ja muita herkkuja kun kaveri sitten alkoi aukasemaan näitä omia lahjoja. No minähä pätevänä menen istumaa kaveri vieree ja otan sieltä lahja kasasta muhkun paketin ja fiksuna poikana autan kaveria ja aukasen siinä kaverin vieressä paketin ja huutelen et "kato mitä sää sait, kato mitä sää sait".. :D Tais olla joku hämppis-figuuri.. Seuraavana meikä huomaa kun kaverin äiti auttaa mut pois siitä ja tuumaa et pitäskö su antaa meidä poitsu avata ne omat lahjat.. :)

Olin nuorena poikana 16v valvojana eräässä liikuntakeskuksessa ja sinne sitten laitettiin saliin muovimattoja eräänlaisella teipillä kiinni, kun siellä oli balettiesitys. No, saksia ei löytynyt mistään, joten katkottiin sitä teippiä mattoveitsellä. Kulttuurisihteeri piti teipistä kiinni ja minä leikkasin sitä. Juuri samalla hetkellä, kun viilsin teippiä niin se kultuurisihteeri käänsi kättä, niin että teippi meni kierteille, joten mattoveitsi ei oikein leikannut sitä, käytin vähän ennemmän voimaa, pitäjä laittoi käden väärään kohtaan ja... teippi poikki ja ranne auki. Onneksi ei sentään valtimo katnnut mutta hyvin se leikkasi ranteen. Ei muuta kuin äkkiä sairalaan ja mua nolotti niin pirusti. Seuraavan kaksi vuotta lempinimeni olikin Viiltäjä-Jouni

Tämä sattu joskus vuonna miekka ja kilpi..

Olin kaverilla synttäreillä ja syötii täytekakkua ja muita herkkuja kun kaveri sitten alkoi aukasemaan näitä omia lahjoja. No minähä pätevänä menen istumaa kaveri vieree ja otan sieltä lahja kasasta muhkun paketin ja fiksuna poikana autan kaveria ja aukasen siinä kaverin vieressä paketin ja huutelen et "kato mitä sää sait, kato mitä sää sait".. :D Tais olla joku hämppis-figuuri.. Seuraavana meikä huomaa kun kaverin äiti auttaa mut pois siitä ja tuumaa et pitäskö su antaa meidä poitsu avata ne omat lahjat.. :)

Sun olis syytä vajota ihan perkeleen syvälle maahan. Toihan on ihan törkeetä. Vaikka olis kuinka kakara niin kyllä kotikasvatus opettaa että ei toisen lahjoihin kosketa....:curs::lol2:

Sattuipa seuraavaa vuonna 2001...
Olin juuri saapunut isäntäperheeseeni aloittaessani vaihto-oppilasvuoteni. Siinä sitten halailtiin ja kyseltiin tietysti kuulumiset lennon sujumisesta jne. ja näyteltiin vähän paikkoja. Kun sain laukkuni roudattua omaan tulevaan huoneeseeni, oli hätä nro 2 äitynyt niin kovaksi, että oli pakko lähteä tyhjentämään. Siinä oli sitten aikamoiset säästöt, jotka sinne pönttöön solahti ja samaa jöötiä kaikki. No ei siinä, kun levollisin mielin vessaa vetäsemään kunnes huomaan, että ko. jenkkiputket ei ookkaan suunniteltu suomalaisen tukkijätkän 3 tuumaselle pythonille -> tukkoon.
Vetäsen uudestaan ja joudun toteemaan että piukassa on eikä siitä mikskään muutu.. Ei siinä muu auta kuin mennä toteamaan asian laita uudelle amerikan isille, jonka tapasin ekaa kertaa noin varttitunti sitten.. :D

Sun olis syytä vajota ihan perkeleen syvälle maahan. Toihan on ihan törkeetä. Vaikka olis kuinka kakara niin kyllä kotikasvatus opettaa että ei toisen lahjoihin kosketa....:curs::lol2:

Sitä ku oli nii mielissää, mut sattuu sitä paremmissaki piireissä.. ja pitäähä sitä ny kaveria auttaa :)

.... Ei siinä muu auta kuin mennä toteamaan asian laita uudelle amerikan isille, jonka tapasin ekaa kertaa noin varttitunti sitten.. :D

Kaverille oli tapahtunut TISMALLEEN sama juttu, tosin vuonna 2005 muistaakseni. Ei sillä että epäilisin kummankaan juttujen todenperäisyyttä, voihan noin tosiaan tapahtua, mutta suomalaisilla rupeaa kohta olemaan hirmupaskojien maine jenkeissä. :D

Ei v**tu mitä settiä, hieno yksin räkättää kaksinkerroin töissä netin ääressä, olen muistaakseni kirjoittanut tän johonkin samallaiseen topicciin mutta toivotaan että aika "kultaa muistot"..

Oli vuosi 94 parolannummella, vietetty muutama viikko sitä kiireistä mortti-aikaa. Aamupala käyty nauttimassa ja sitten reipasta hölkkää takaisin kasarmille, vatsa alkoi toimimaan ja ajattelin että olisi hyvä väli käydä tyhjennyksellä. Intin verkkopaita oli mallia reilu ja siinä riisuin kiireessä kamoja pois päältä.. Siinä aloin punnertamaan jöötiä pönttöön kun ihmettelin et miten verkkopaita alkaa jotenkin ahdistamaan ja samassa kurkkasin pönttöön. Olihan kuningas olo kun tajusin että se paita oli jäänyt kiireessä pakaroiden ja pöntön väliin ikäänkuin sihdiksi. Samassa kuuluu huuto " aikaa ulos kokoontumiseen 2 min" ja minä istun pöntöllä verkkopaita täynnä paskaa.. Ei muuta kun paitaa varovasti hivuttamaan pois päältä ja äkkiä tuvasta muovipussi ( muutamalla umpisolmulla) nippuun ja kaappiin jemmaan. Jotenkin ei tullut mieleen ripustaa sitä nätisti käsivarrelle kun tuli seuraava varusteen vaihto-sessio.. Kyllä siitä on saanut monet makeet naurut jälkeenpäin tosin sillon ei kauheesti hymyilyttänyt..:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom