Silloin teki mieli vajota maan alle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Olin salilla, ja viereisellä jumppatasanteella venytteli ryhmä telinevoimistelijatyttöjä. Asento oli semmonen perse-pystyssä-heru, ja etenkin yksi niistä oli ihan pirun nätti. Tuli pidettyä vähän pidempää taukoa siinä parin liikkeen välissä, ja tuijottelin sitä mimmiä silmät teevadin kokosina. Selän takana hengaili ryhmä 40-50 vuotiaita. Eihän siinä mitään, vielä. Kunnes 5min myöhemmin huomasin miten se voimistelijamimmi kutsui yhtä niistä naisista termillä "mutsi". Snadisti hävetti koska hän oli oikeesti seisonu siinä selän takana kolmen metrin päässä koko sen ajan ku kuolasin tyttären perää(n) :D
Tos ei ollu mitää noloa kyllä. Mä olisin ainaki tokassu sille mutsille vaa et "kaunis tytär sulla!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olisin ainaki tokassu sille mutsille vaa et "kaunis tytär sulla!"
Joo, kyllä toi kommentti on huomattavasti parempi kuin se, jonka päräytin yhdelle äidille hyvässä pikku hönössä hänen tyttärestään:

Voisin kairata sun tyttären kokoa suuremmaksi...

Hävetti jo silloin ja hävettää vieläkin.

Tuli mieleen taas yksi muisto:DKuinka moni tietää semmoisen leikin ym. vastaavan jossa,porukka seisoo jonossa ja yksi liukuu siitä alta.No 4 luokalla kun oli talvi päivä niin päätin mennä siihen mukaan ja kun oli omavuoro liukua niin aloin liukua mutta,olin liian korkeassa asennossa ja pääni osui toisten munille:nolo:Lähdin sitten aika vähin äänin pois.

Joskus ala-asteella kun olin partiossa, olimme eräällä leirillä. Nukuimme teltassa ja olimme juuri heränneet. Nousin seisomaan ja yllättäen eräs tyttö (josta kavereiden mielestä tykkäsin ja siitä minua ärsytettiin aika huolella) vetäisee yöpuvun housuni alas. Totta kai kaikki repeävät nauruun ja eräs silloinen kaveri nauroi muistaakseni maha kippurassa ja minä vaikeana poikana käyn hänen kimppuunsa ja yritän sanoa hänellä jotakin takaisin.

Se oli silloin aika kova paikka... :(

Joskus kun olin noin 6v, en ollut aina niin tarkka oliko minulla alushousut vai ei, ja vedin sitten satunnaisesti kommandona. Joten kerran oli isoveljeni muutaman kaverin kanssa pihalla ringissä istumassa ja he siinä nurmikolla juttelivat. Siellä oli myös tyttö josta olin kiinnostunutkin joten liityin seuraan.
Istuin tytön viereen ja päälläni oli tosiaan vain sortsit ja t-paita. Hetken päästä vaihdoin asentoa niin, että oli jalat ristikkäin koukussa (istuva härkä-asento tai meditaatio asento) ja tietenkin juuri se tyttö johon olin ihastunut näki lahkeissani pikku pilin ja repesi täyteen nauruun. Hän naureassaan kertoi jutun muillekin piirissä ja niin kaikki nauroivat minulle. :(
Rupesin sitten herkkänä poikana itkemään ja juoksin suoraan kotiin, yläkertaan kaappini luokse ja laitoin en yhdet vaan KOLMET alkkarit päällekkäin ihan varmuuden vuoksi (kuusi-vuotiaan logiikkaa).
No, oli taas itsevarma olo, joten palasin sinne piirin luokse ja ylpeänä totesin " Nyt ei ainakaan kukaan näe pippeliäni kun se ei kolmien alkkareiden alta näy!".
Jengi repesi vähintääkin yhtä kovaa kuin aikaisemmin ja sinä päivänä en kyllä pihalla enää käynyt. :hyper:

Kävin tänään kaupungissa asioilla ja ajelin siinä kotiinpäin. Kello oli about 15 ja kurvailin juuri ylä-asteen edestä, jolloin kaikki 1200 oppilasta oli päässy koulusta ja hirveet määrät porukkaa bussipysäkillä. Oma sisko on kanssa samalla ylä-asteella ja kulkee bussilla päivittäin. Olin bongaavinani siskon pysäkillä ja ajattelin ajaa siihen pysäkille, tarkoituksena ottaa sisko kytiin niin pääsee ilmasiks ja nopeemmin yms. No huumorimiehenä kurvasin pysäkille, avasin pelkääjän puolen ikkunan ja heitin karhella pano_äänellä "tuleeks tyttö kyytiin? ;)"

Siskohan ei tosiaan tossa pysäkillä ollu.. Mistä noita teinityttöjä nyt muka erottaa :rolleyes:

Huomisen Iltalehteä odotellessa... :D

Miksi puhut siskollesi karhealla panoäänellä vihjailevasti?

No tottakai sain sen. Kunhan nyt vitsailin, epäonnistuneesti.

Oltiin ala-asteella uimahallissa. En osannu uida, niin menin pienempään altaaseen. Siellä oli joku oppitunti menossa. Ihan täynnä se allas ja menin sinne altaaseen nurkaan seisomaan ja pidin kaiteesta kiinni. Sitten se ohjaaja sanoi, että polskutelkaa jaloilla. No nää polskutteli suoraan mun edessä ja kaikki vedet mun päälle. Ope vaan kattoi, että mitä mä oikein säädän siellä. No ope sanoi sitten, että tuolla on vesiliukumäki, mee sinne. Katoin että miten se noin korkee on, enhän mä tuolta uskalla laskea. Sanoin opelle, että meen puolesta välistä laskemaan. Ope vaan "mistä puolesta välistä??" Likukumäki kulki katsomoportaiden päällä osittain, joten sen luokse pääsi kävelemällä. Kävelin siihen liukumäen luokse ja yritin kiivetä reunan yli sinne laskemaan. Ope huusi "tuu nyt pois sieltä pelleilemästä" ja mä pelästyin, liukastuin ja kaaduin.:david:

Olin eräänä iltana ravintolassa järjestyksenpidollisissa tehtävissä ja näin kuinka miesasiakas käveli rehvakkaasti naisten vessaan. Minä tietysti perään ja sanoin napakasti ovelta selin minuun päin olleelle asiakkaalle, että "hei äijä, huomasit varmaan että tämä on naisten vessa". Asiakas kääntyi ja huomasin, että kyseessä tosiaan olikin nainen (vaikkei kovinkaan kaunis)..

^^ toivottavasti ei tuu ite heitettyä koskaan tollasta töissä :D

Tässä kerran sain taas hävetä itseäni ihan huolella. Olin koulun auditoriossa kuuntelemassa erään entisen kansanedustajan puhetta. Koska menin paikalle viimeisten joukossa, ei paikkoja ollut jäljellä kuin enää eturivissä. Istuin siinä aikani, ja pidemmän päälle homma alkoi puuduttaa ihan tosissaan. Mietin siinä sitten omiani, kunnes mieleen muistui ystävälle edellisviikolla läsnäollessani sattunut paha kömmähdys. Täysin hallitsemattomasti päästin sitten ääneen järkyttävän pyrskähdyksen, saaden kansanedustajan nostamaan päätään läppäriltään. Ko. henkilön ilme oli niin jännittävä yhdistettynä koomiseen tilanteeseen, että sain aikaan vain hermostunutta hihitystä ja kasapäin pyrskähdyksiä, ja lopulta vaimean anteeksipyynnön. Hävetti erittäin paljon, etten pystynyt itseäni kokoamaan siinä heti. En edes tiedä mistä tämä kansanedustaja puhui ennen kohtaustani, toivottavasti ei mistään arasta aiheesta :face:

Ei ehkä ihan mikään maailman noloin tilanne kummiskaan, mutta sitäkin huvittavampi:
Oltiin kaverin kanssa junassa ja konduktööri tuli käveli sit siihen ja sanoi: "Matkaliput olkaa hyvät"

Täydellisellä ajoituksella aivan tän jälkeen sain viestin ja viestin merkkiäänenä lähti Heikki Silvennoiset soimaan: https://www.youtube.com/watch?v=0lkI-QRAPRE
"OLE SINÄ HILJAA SAATANA!"

Ei siinä pitäny pokka mulla, kaverilla tai konkalla

Disturbed Ninjan futismokasta tuli mieleen oma samantapainen..

Pelattiin harjoitusottelua kohtalaisen kovaa joukkuetta vastaan ja otettiin pataan ihan huolella: 5-0 häviöllä toisen puoliajan alussa. Minä 15v pelasin topparina, ja alkoi ihan tosissaan vituttaa vastustajan perässä ravaaminen kun palloa ei onnistuttu pitämään omilla ollenkaan.

No, sitten vastustajan laitapakki laittaa pitkän puolenvaihdon meidän kulmalippua kohti jolloin huomaan, että vastustajan kärkipelaaja on pääsemässä läpi, koska en millään yllä puskemalla palloon. Megalomaanisen turhautumisen ja vitutuksen mielentilassa ratkaisuni on hypätä ja ottaa pallo kädellä alas. Sekunti tämän jälkeen tajuan, miten lapsellisen tempun olin tehnyt. Tuomari ei edes antanut korttia, koska kyseessä oli harjoituspeli jolla ei ollut mitään merkitystä. Kaikki vain katsoivat minua paheksuen, lukuunottamatta muutamaa "mitä vittua hei.." kommentteja meidän joukkuelaisilta.

Kyllä tuli hieman ruoskittua itseäni tuon jälkeen :(

Meillä oli kans joukkueessa yks hiljanen poika, ihan mukava, pelas ehkä 4kk. Mutta ei se futista osannu pelata, liekö isä painostanu vaan johonki urheiluun.

Noh, loppuvihellys soi ja kaikki lopetti pelaamisen mut tää oli ihan innossain ku sai pallon ja lähti juoksemaan maalia kohti. Yritettiin huutaa sille että peli on lopup mutta oli se poika niin tohkeissaan ettei kuullu. Sitten se vetäs ohi kärsyllä.

Naama punasena tuli takasi ja katteli vaan maahan.

Ei ehkä ihan mikään maailman noloin tilanne kummiskaan, mutta sitäkin huvittavampi:
Oltiin kaverin kanssa junassa ja konduktööri tuli käveli sit siihen ja sanoi: "Matkaliput olkaa hyvät"

Täydellisellä ajoituksella aivan tän jälkeen sain viestin ja viestin merkkiäänenä lähti Heikki Silvennoiset soimaan: https://www.youtube.com/watch?v=0lkI-QRAPRE
"OLE SINÄ HILJAA SAATANA!"

Ei siinä pitäny pokka mulla, kaverilla tai konkalla
Apua, tästä muistui mieleen sama tilanne lukion historian tunnilla. Opettaja kertoi tohkeissaan jostain tapahtumasta ja sen jälkeen mun puhelimesta kuulu tuo sama tekstariääni. Silloin hävetti.

Kerran duunin yhteydessä oli tällainen disability-training, eli opeteltiin tekemään asiakaspalvelua kuuroille, sokeille ja muuten vaan vammasille ihmisille oikeaoppisesti. Hyvä kurssi kaikenkaikkiaan. Valitettavasti menin sinne nukkumattoman yön jälkeen, ja kun kurssia vetänyt kuuro nainen kävi puhumaan, niin sen kuuroudesta johtuen se tietenkin kuulosti vähän erikoiselta. Tämä sitten aiheutti jatkuvaa täysin hallitsematonta repeilyä kohdallani, ja tilanne vain paheni, kun kurssilla olevat muut ihmiset rupesivat tuijottamaan minua paheksuvasti. Onneksi se vetäjä oli kuuro, niin se ei sentään kuullut.

Tämä sitten aiheutti jatkuvaa täysin hallitsematonta repeilyä kohdallani, ja tilanne vain paheni, kun kurssilla olevat muut ihmiset rupesivat tuijottamaan minua paheksuvasti. Onneksi se vetäjä oli kuuro, niin se ei sentään kuullut.
Vähän sama tilanne

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Pystyn täydellisesti eläytymään, ihan hirveä myötähäpeä tuli tuon kaverin puolesta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom