Silloin teki mieli vajota maan alle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Itsekin pelasin fudista skidinä. Muistan vieläkin joitain mokia, pitäisiköhän käydä puhumassa jollekkin psykiatrille?

Sain täydellisen syötön maalin eteen ja pääsin laukomaan tyhjään maaliin n. metrin edestä. No, ohihan se meni, vaikka niin läheltä pitäisi periaatteessa olla mahdoton laukoa ohi. Kerran tein myös oman maalin, useasti muistan kaatuneeni kentällä kun potkaisin ohi pallosta.

Miksi, oi miksi, vanhemmat laitoitte minut pelaamaan jotain fucking jalkapalloa kun en halunnut ja olin siinä niin huono?? Jäi traumat ja itken vieläkin itseni öisin uneen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh.. Töissä otin vieraita vastaan. Siihen sitten sattui tulemaan aika tutun näkönen jamppa, jolla oli toimitusjohtajan kanssa tapaaminen.
Sähelsin siinä sitten ja soitin TJ:n sihteerille että olis vieras täällä ja sihteeri kyseli vieraan nimeä.
minä:"Anteeksi, mikä teidän nimenne oli?"
vieras: "Jari Litmanen"
minä: "Litm.."
sihteeri puhelimessa: "ETKÖ SÄ TUNNISTA JARI LITMASTA?"

Vähäsen vaan punastuin.. :nolo:

Sunnuntaina ajoin kaverin autolla, kun sillä oli darra ja mentiin paikalliseen pizzeriaan. Siinä sit ähelsin sitä mäkeen parkkiin. Sitte mentiin tilaamaan ja istuttiin terassille odottamaan, niin kolmas kaveri huomauttaa auton omistajalle, että "sun autos valuu." Meikäläinen vähä punastu, en ollu laittant vaihdetta päälle ja näköjään pelkkä kässäri ei pitäny sitä paikoillaan. No ei kai siinä, niillä parikymppisillä pojilla viereisessä pöydässä oli hauskaa :)

Tänään oli taas kyllä, ai että.

Illalla enpäs muistanut että partsilla on pyykkejä kuivumassa. Olivat sitten koko yön olleet ulkona. Ei siinä vielä mitään, mutta kun pikku puhuri oli käynyt ja heitellyt parit alushousut naapurin parvekkeelle.............. Tuli sitten naapurin rouva äsken soittamaan ovikelloa että 'nää taitaa olla sun?..' ;)

PLUS.

Olin käymässä porukoilla ja hurtta lähti nuuskimaan omia reittejään. Suoraan naapurin vastaleikatulle nurmikolle, keskelle pihaa piti sit mennä sen hauvelivauvelin vääntämään hirveet tortut. Kiva oli mennä siivoilee, naapuri katto aika pahasti....

Tänään oli taas kyllä, ai että.

Olin käymässä porukoilla ja hurtta lähti nuuskimaan omia reittejään. Suoraan naapurin vastaleikatulle nurmikolle, keskelle pihaa piti sit mennä sen hauvelivauvelin vääntämään hirveet tortut. Kiva oli mennä siivoilee, naapuri katto aika pahasti....

Joo, tuo hävettää monesti! Kaks rotikkaa on ja tuo toinen 2v menee jatkuvasti paskalle naapurin pihalle..... Onneksi se isäntä siellä on monesti jo sanonu "ei se haittaa! kakkaahan se vaan on!" :O

Mä en kyllä ymmärrä mikä siin on kun ei voi mielummin omaan pihaan paskoo :D Porukoiden naapurit ei ollu noin myötämielisiä...

koiriin liittyen
Olin tossa kävelemässä bussipysäkille, kun hyvännäkäöinen samanikäinen naikkonen kävelee vastaan koiransa kanssa. Tää koira oli jokseenki kiinnostunut musta ja tuli haistelemaan. Sit kun oli jalat haistellu ja pääs pallien kohalle, niin työs kuononsa sitte hieman syvemmälle sukukalleuksiini ja nuuhkaisi oikein kunnolla sisäänpäin. Oli aika nolostunut ilme sillä tytöllä, itsekin koin tilanteen kiusalliseksi. No, ei se mitään, elämä jatkuu :)

koiriin liittyen
Olin tossa kävelemässä bussipysäkille, kun hyvännäkäöinen samanikäinen naikkonen kävelee vastaan koiransa kanssa. Tää koira oli jokseenki kiinnostunut musta ja tuli haistelemaan. Sit kun oli jalat haistellu ja pääs pallien kohalle, niin työs kuononsa sitte hieman syvemmälle sukukalleuksiini ja nuuhkaisi oikein kunnolla sisäänpäin. Oli aika nolostunut ilme sillä tytöllä, itsekin koin tilanteen kiusalliseksi. No, ei se mitään, elämä jatkuu :)

RÄÄH! mun koira tekee aina ihan samaa. No mut mikäs sen parempi tutustumistapa, koira rikkoo jään... :D

Painoin tänään aamukoomassa eripari kengät jalassa töihin. Onneks ei tullu kauheesti poikkeiltua missään, jestas et hävetti..:nolo:

Jaa no tässä on nyt pari mitä äkkiseltään muistaa.

1.Kesällä olin kaverin kanssa vähän pidemmällä auto reissulla. Noh päätettiin Varkauden portilla käydä kahvilla ja katselemassa kirjoja etc. Kahvit juotuamme menimme kirjakauppaan, kun jonkun aikaan oltiin kierretty päätin että nyt on aika mennä kuselle. Kuselta tultua menin takas kirjojeille kaverin viereille ja sanon että: Noh löytyykö niitä Jalluja. Ei siinä mitään, mutta siinä vierellä oleva henkilö olikin joku 50vuotias ihan tuntematon mies. Tuijotin hetken aikaa häntä ja sanoin: Moro -> Autolle missä kaveri jo odottikin mua

2. Toinen on varmaan aika "perus" moka eli linkkailin kaverille kaikkea enemmän tai vähemmän ihme paskaa. Ja tällä kertaa onnistuin lähettämään jotain missä kaksi jätkää "miekkaillee" ja otsikkona on "Perjantai"tjsp. muijalle johon olin juuri tutustunut. Vastaukseksi sain: Jahas tällästä tänään.

Se oli aika noloa, kun kerran tarvitsin Veikon Koneen numeron ja fiksuna miehenä sitten kelasin että soitan numeropalveluun. Piti näppäillä 118, mutta näppäilinkin 112! Soitin vielä autosta niin ei kuullut kunnolla ja kesti ihan kohtuuttoman pitkään että tajusin mokani...

- Moro, saisko tohon Itäkeskuksen Veikon Koneeseen.
- Mikä teillä on hätänä?
- (kuulen epäselvästi, puhun kovempaa), SAISKO TOHON ITIKSEN VEIKON KONEESEEN
- Mitä siellä on tapahtunut?
- ?
- !!
- Itiksen Veikon Kone...?

Ei vittu että hävetti kun tajusin. Täti oli aika kyrpiintyneen oloinen, luuli varmaan pilapuheluksi.

Yläasteen fysiikan tunneilla mitattiin keskinopeutta. Luokka meni ulos juoksemaan matkaa ja sit toiset mittas ajan ja laski nopeuden jne. Ite sit aattelin että vedän pohjat kun oon kuitenkin aika nopee ollut kintuistani. Hienosti sit sotkeuduin askeleissani ja vedin turvalteen asfaltille ja lätäkköön, leuka hienosti auki ja verisenä loppupäivä.

Joskus taasen menin Motonettiin ostamaan jigejä, kun sieltä sai niitä edullisesti kilohintaan. Kun pääsin kaupaan huomasin että he olivat tehneer remonttia ja siirtäneet tuotteiden paikkoja. Menin sit kyselee myyjältä että missähän ne jigit on mitä saa lastata kilohinnalla. Hän sit sanoi ettei heillä semmosii oo koskaan ollutkaan, aloin sen kaa sit vielä vänkäämään että kyllä oli viimekskin kun kävin. Kiertelin sen jälkeen vielä tovin kaupassa ja meinasin kysyy toiseltakin myyjältä.:rolleyes: Kotimatkalla sit muistin että Honkkariinhan mun piti mennä.

Voisinpa jakaa oman "suht" nolon tarinani jota en itseasiassa ole vielä tuonut ilmi kenellekään :D

Olin siis fysiikan ylioppilaskirjoituksissa ja hillitön kusihätä yllätti ahkeran laskijan. Hipsin toiletille ja silmissä pyöri vain kaavat ja laskut. Lorinan meteli oli varmasti pienen vesiputouksen luokkaa kun katselin pää pystyssä "tähtäilemättä". Hetken päästä ihmettelin kuitenkin, että minkä helvetin takia housut alkoivat tuntua märältä (mulla oli väljät mustat kollarit jotka eivät heti olleet iholla). Sitten katoin alas ja no... vesiputous olikin koko suorituksen ajan levinnyt kahteen eri säteeseen, joista toinen sentään onneksi oli osunut pönttöön. Eli kirjaimellisesti koko toinen lahje oli kusesta märkänä, onneksi sentään sisälahkeen puolelta. Tässä vaiheessa sitä ei oikein tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Kävelin kuitenkin chillisti takaisin paikalleni jatkamaan kokeen tekoa, mutta hillitön virtsanhaju kyllä levisi pöksyistä varmasti vieressä istujille. Eipä siinä, housut kuivuivat ja homma oli paketissa. Eipä tuota onneksi tainnut kukaan huomata kun thankgod olin valinnut mustat kollarit.

Tapahtui silloin, kun asuin kerrostalossa ja oli pääsiäinen. Ryyppääminen oli kestänyt aamuun ja yht'äkkiä heräsin ovikellon soittoon. Kännissä/unenpöppörössä luulin sen oleven naapurini jonka kanssa minulla oli seksisuhde, joten marssin ulko-ovelle löysät bokserit jalassa ja avasin oven. Siellä oli kaksi 7-8 vuotiasta virpojaa jotka aloittivat keskustelun -saako täällä virp....ja sitten he huomasivat nuoren miehen aamuseisokin, joka kurkisti lahkeesta nokka pystyssä. Hyvä ettei kulli tökännyt lasta silmää, oli se niin lähellä. Tässä vaiheessa tytöt perääntyivät hiljaa silmät pyöreänä ja minäkin vavahduin tilanteeseen. Äkkiä ovi kiinni ja mietin, että kohta varmaan poliisit tulevat syyttämään minua itsensäpaljastelusta.

No minullekkin on sattunut noloja tilanteita.

kun olin käynyt ehkä kuukauden salilla aloin kokeilla miten penkki kulkisi.oli tanko 20kg ja kaksi isoa leokon 5 kilon levyä(tietenkin :puntti:) laitoin ne siihen tankoon ja 2.5 kg lukot(enhän mä kuitenkaan tiennyt että ne niin paljon olisi)sitten,aloin nostamaan(minulla ei tietenkään ollut varmistajia)tanko telineestä ja rinnalle mutta,tankohan ei enää noussut rinnalta ja en edes ehtinyt miettiä mitä tekisin kun salin toiselta puolelta juoksee joku mies ja vierestä olevasta prässistä toinen mies ja he auttavat sen ylös.Pystyin siinä vaan sanomaan kiitos ja silloin teki mieli vajota maan alle

toisesta tapauksesta on jo monia vuosia .Muistaakseni silloin olimme tätimme luona ja kerrostalon pihalla jossa hän asui.Minulle tuli kuitenkin yhdessä vaiheessa paskahätä ja pyysin käydä varastossa joka oli siinä pihalla.Kuitenkin paskasta ehti osa tulla kalsareihin ennen kuin pääsin pöntölle ja tein nopean ratkaisun ja otin kalsarit pois jalasta ja heitin pönttöön ja vedin.Olin sitten loppu ajan ulkona vain päällyshousuissa ilman kalsareita.

Olin kova pelaamaan futista aikoinaan.. Kuitenkin yks kömmähdys jääny erityisesti mieleen, 10-vuotiaana tapahtunut..

En tiedä osaako kukaan kuvitella tätä tilannetta selitysten perusteella mutta joo..

Ihme aivopieru tuli, eli oltiin kulma tilanteessa vihollisten maalilla. Teemu potkas kulman, Mikko sai sen jalkoihinsa pompusta ja potkas helvetin korkealle.. Aattelin että nyt kyllä pusken tuon... Pallon sai vihollinen ja jäädyin täysin. 2 sek sen jälkeen vedin syöksypuskun.. Siis ihan ilmaan, kaksi helvetin sekuntia pallon putoamisen jälkeen.

Tilanne oli uskomattoman nolo ja koominen, hirveä naurunremakka kuulu katsomosta, kattelin sinne ja yks vastustajien vanhemmista jopa osotti ja nauro kyyneleet valuen :D Hyi helvetti ku olisin halunnu jäädä makaamaan sinne maahan ikuisuudeksi.. Ei voi käsittää miten sai tollasen aivopierun.

Joskus junnuna menin kaverini luokse kotibileisiin, kun tämän vanhemmat olivat lähteneet reissuun. Noh ilta menikin aika mallikkaasti, kunnes tuli itselle suhteellisen huono olo.
Tietenkin ryntäsin asunnon toiseen vessaan sen minkä jaloistani pääsin. Juuri ovelle päästyäni oksennus oli jo suussa ja sain omasta mielestäni kaaren tähdättyä hyvinkin tarkasti itse alttarille.

Ilta sitten jatkui normaalisti ja pari päivää sen jälkeen sain tuolta samaiselta kaverilta suhteellisen äkäisen puhelinsoiton. "Päätit sitten oksentaa mun mutsin meikkipussiin.." :nolo: Ei ollu kaverin äiti kuulemma hirveen tyytyväinen tähän yllätykseen. :lol2:

Disturbed Ninjan futismokasta tuli mieleen oma samantapainen..

Pelattiin harjoitusottelua kohtalaisen kovaa joukkuetta vastaan ja otettiin pataan ihan huolella: 5-0 häviöllä toisen puoliajan alussa. Minä 15v pelasin topparina, ja alkoi ihan tosissaan vituttaa vastustajan perässä ravaaminen kun palloa ei onnistuttu pitämään omilla ollenkaan.

No, sitten vastustajan laitapakki laittaa pitkän puolenvaihdon meidän kulmalippua kohti jolloin huomaan, että vastustajan kärkipelaaja on pääsemässä läpi, koska en millään yllä puskemalla palloon. Megalomaanisen turhautumisen ja vitutuksen mielentilassa ratkaisuni on hypätä ja ottaa pallo kädellä alas. Sekunti tämän jälkeen tajuan, miten lapsellisen tempun olin tehnyt. Tuomari ei edes antanut korttia, koska kyseessä oli harjoituspeli jolla ei ollut mitään merkitystä. Kaikki vain katsoivat minua paheksuen, lukuunottamatta muutamaa "mitä vittua hei.." kommentteja meidän joukkuelaisilta.

Kyllä tuli hieman ruoskittua itseäni tuon jälkeen :(

Olin salilla, ja viereisellä jumppatasanteella venytteli ryhmä telinevoimistelijatyttöjä. Asento oli semmonen perse-pystyssä-heru, ja etenkin yksi niistä oli ihan pirun nätti. Tuli pidettyä vähän pidempää taukoa siinä parin liikkeen välissä, ja tuijottelin sitä mimmiä silmät teevadin kokosina. Selän takana hengaili ryhmä 40-50 vuotiaita. Eihän siinä mitään, vielä. Kunnes 5min myöhemmin huomasin miten se voimistelijamimmi kutsui yhtä niistä naisista termillä "mutsi". Snadisti hävetti koska hän oli oikeesti seisonu siinä selän takana kolmen metrin päässä koko sen ajan ku kuolasin tyttären perää(n) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom