Helvetin hauska thread;)
Pari omaa noloa kokemusta:
1. Olin tuossa viimekesänä ulkomailla, tsekin tasavallan kauniissa pääkaupungissa Prahassa, käveltiin siinä joen rantaa..Tuli vastaan kaksi aikas kissaa muijaa, ja sanoin kovaan ääneen mukana olleelle tyypille että "mähän vittu oon sanonu et tsekeis on maailman parhaannäköset naiset, kato nyt noitaki kahta blondia" Noh blondit mun kohdalla sitte sanoi näin: toinen sille toiselle " Heiii kato polkuveneitä! " Tytöt ol sitte suomest
2. Olipa yks nainen kylässä tossa toissatalvena kämpillä.. Ovi oli jääny raollee,. mä luulin et ku on lauantai-ilta niin ei oo ketään kämppistä kotona, niin räpelsin sitte sitä muijaa siinä, ei mee aikaakaa niin se jätkä paukkaa sisään just ku mul on sormet piparissa ja kielihoidot menossa.. Löin siitä sitte vitun äkäsee oven kiinni, ja mun hieno laserpointteri meni paskaks.. naisihminen ei kauheena tykänny ku tajus.. "hieman " sai kuulla siltä jätkältäkin kuittailuja..
3. ton saman tyttöihmisen kanssa käytiin kahvilla ja muija alkaa sanoo et lähtää autoo.. meikä ol et miksi vitus kuka haluu jossaa autos istuu, no kieltä se alkaa heti tunkee kurkkuun, ja sit sanon et lähtää vähä parempaa mestaa ettimään.. Noh ajelin siinä sitte ja löyty sellane parkkipaikka missä jotaa jäteastioita oli, yks asia johti toisee ja toinen kolmantee, alettiin siispä vähän höyrystämään ikkunoita, ja sit alkaa kuulua korviin epäilyttävä piippiiipppiiipppiiip, noh joku jäteautokuski oli peruuttamassa siihin, ja oli nähny kaiken. "hieman " naama punasena vitun äkkiä kuskinpaikalle, ja renkaat savuten vittuun sieltä..:D
4. joskus alkoholi vie miehen arvostelukyvyn, oltiin sillosen kämppiksen kanssa ekaa kertaa porukalla juomassa ja päätin vähän iskeä samalla naisia, nooh siinä sitten helvetin hyvännäkönen blondi tietenkin antoi vastakaikua ja ei aikaakaan kun oli kieli sen kurkussa.. Sitten tää lähtee käymään vessassa ja kämppis repeää aivan täysin. Mä en yhtään enää tajunnut sitä että mikä hauska tää on. Noh, sitten tyttö tuli takasin ja jatkettiin siitä mihin jäätiin, kielisuudelmia, yhessä vaiheessa se pyyti imeen fritsut ku ei kukaa oo koskaan sille tehny, ja muistan vielä nuolleeni sen tissejä :D Vaihdettiin siinä numerotkin ja niin edelleen, oli vähän sääli olo kun se ei lähtenyt vaikka kuin pyysin meille..
Kunnes darra-aamu koittaa ja kämppis alkaa avautuun että sie se vissiin tykkäät muhkummasta, se oli ollut varmaan 160 kiloa oleva köntti ja hänel on kännykuvia todisteena.. Hieman oli taas vähän "jaahas" olo, en koskaan em. neitokaiselle soittanut, mutta himpun verran vitutti kun useammatkin tutut oli käyny kyselemässä siltä kämppikseltä että mikä tää juttu on.. "hieman " taas tuli mieleen alkaa raittiiksi
Etkö sä todella erota ettei läskistä saa laihaa tekemälläkään vaikka olis missä kunnossa, hyi vittu jos neidolla painoa +150kg kai sen nyt tajuaa ettei tuo kovin missi voi olla :D