Silloin lähti tekstari väärälle ihmiselle

Oma pohjanoteeraukseni löytyy viime kesältä. Oli tarkoitus lähettää kiimaa tihkuva viesti silloiselle tyttöystävälleni, luonnollisesti se meni eräälle 45- vuotiaalle nuorisopapille. :nolo: Luonnollisesti tajusin heti viestin lähdettyä tehneeni kardinaalivirheen. Elinaikani taisi lyhentyä muutamalla vuodella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kipi I sanoi:
Originally Posted by Kipi I
Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin saman nimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko. No olenpa vielä tänä päivänäkin kyseisen muijan kans.

Vaikka eihän tuo muijaani mitenkään vaikuta, kirjoitin vähän hölmösti :)

Jos minä nyt ihan vielä korjailisin. :P

Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin saman nimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko. No olenpa vielä tänä päivänäkin ensimmäiseksi mainitun muijan kans (joka ei siis ole isäni sisko. Isäni siskoa en kutsuisi muijaksi).

:nolo:

yani sanoi:

Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin saman nimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko.

Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin samannimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko.

SniffDaddy sanoi:

Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin samannimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko.

:worship:

Läppäluuriin vaihdettua pääsi lopultakin eroon taskusoitoista. Viestitkin o suurimmaks osaks menny lähestulkoon oikeaan osoitteesseen.
Pari kk sitten osasin toki mäkin...ja ihan selvinpäin. Pari vkoa oli tullu pyörittyä erään naisihmisen lakanoissa, ja iltana eräänä päätin jälleen harrastaa kuulumisten kyselyä ja lämmittelyä via puhelin. Vastaanotto oli vain jostain syystä tällä kertaa todella outo ja etäinen. Tätä onnistuin vielä parin viestin verran ihmettelemään, ennenkuin rupesi takaisin tulleiden viestien sisältö kuulostamaan pelottavan tutulta.
Olin edellisenä päivänä ollut kuskina, ja uusia numeroita oli taas ilmaantunut luuriin. Sattui sitten eräällä matkaajalla olemaan sama nimi, kuin tavoittelemallani vaakamambo-partnerilla. Olin sitten kaikessa viattomuudessani herutellut serkun avovaimolta :nolo: Parin vkon häpeemisellä selvisin.

Vähän asian vierestä, mutta liittyy puhelimiin.. Tossa pari kesää sitten olin ostanu ekan kamerapuhelimen. Juhannuksena sitten kaverit oli pitäny hauskaa yhen tytön kanssa oikee pienellä porukalla.. No joku oli siinä kuvannu pätkiä sessiosta kamerapuhelimella ja myöhemmin mulle lähetteli niitä pätkiä. Vähän juhannuksen jälkee vein puhelimen vaihtoo enkä tietenkää muistanu tyhjentää sitä puhelimen muistia. Seuraavana päivänä tajusin että mitä kuvia ja videopätkiä oli puhelimeen jääny..
Hivenen alko hymyilyttämää ku kuvittelin sen kaupan sedän tai uuden ostajan ilmeen ku alkaa niitä videopätkiä sieltä puhelimesta selailemaan. :)
Jostain syystä en enää siellä kaupassa oo asioinu puhelinta vaihtaessa..

No niin.. Lähetin sit juuri naistenpäiväonnittelut + muuta hempeilyä sille muuramelaiselle taksikuskille jonka numeron sain Leeluckyltä viikonloppuna. Perskeles.. ei pitäis koskaan tallettaa numeroa siihen kohtaan jossa on ennestään joku numero jota käyttää usein :D

julios sanoi:
Olin aloittanut juuri työni eräässä IT-alan yrityksessä vuosia sitten, taisi olla toinen työpäivä menossa. Aamulla tarkistaessani sähköpostia sinne oli ilmestynyt viesti, lähettäjänä joku Guglu Gharamburi tai vastaava... teksi oli kirjoitettu hoonolla soomella, "Miksi minu tietokone ei ole kunossa? Olen odotanu vastaus miksi ette vasta? Koneni ollut teillä huolosa jo 2 viikkoa."

Minä siinä sitten ihmettelemään että mitä helvettiä huollon viestejä tulee minulle. Tarkemmin asiaa mietittyäni tulin siihen johtopäätökseen että eräs kaverini jolla oli tapana lähetellä tällaisia viestejä on varmasti pilaillut kustannuksellani. Koneellani sattui olemaan kuva naisen alaosastosta jonne oli tungettu 0,5L kaljatölkki (tämän kuvan oli lähettänyt eräs toinen tuttavani kiertokirjeen mukana). Lykkäsin tämän kuvan ja tekstin "siinä sulle" menemään tällä Guglu mikälie Gharamburille ja unohdin koko asian.

Seuraavana päivänä istuessani työpisteelläni kuulin että takanani työkaverini kävi keskustelua jonkun miehen kanssa...mies puhui hoonoa suomea ja näytti Intialaiselta/Pakistanilaiselta. Miehen lähdettyä kysyin työkaveriltani että kukas tuo oli.. hän selitte miehen olevan hänen hyvä ja pitkäaikainen asiakkaansa, nimeltä Guglu mikälie Gharamburi. Että tällainen aloitus uudessa työssä... :thumbs:

ps. mitään sanomista kyseisestä tapauksesta ei tullut, onneksi. Uskalsin kertoa jutun työkavereilleni seuraavissa pikkujouluissa.

:worship: :hyper:
nauroin tässä työkoneella taas korvantaustani kipeiksi.

AT sanoi:
No niin.. Lähetin sit juuri naistenpäiväonnittelut + muuta hempeilyä sille muuramelaiselle taksikuskille jonka numeron sain Leeluckyltä viikonloppuna. Perskeles.. ei pitäis koskaan tallettaa numeroa siihen kohtaan jossa on ennestään joku numero jota käyttää usein :D

Mahtoi olla taksikuski mielissään :lol2:

Ittellä kävi tossa pari vuotta sitten aina huono tsägä. Tapailin yhtä tytteliä hyvän seksin merkeissä aina välillä. Yks kerta se oli tossa mun sohvalla toisessa päässä istuskelemassa ja mun pää ei vaa sinä hetkenä kestäny sen juttuja (tyttö kova höpöttämään). Siinä sitten aikani kuluks näpyttelin exälleni (hyvä kaveri) tekstaria jossa avauduin että vittu mä en kestä tota muijaa ja sen juttuja ja toivottavasti se nyt pikku hiljaa lähtis lataa. Noh... kellehän se viesti lähti. Tajusin sen siinä vaiheessa ku se muija sai tekstarin ja mulle tuli samantien välitystiedot, toimitettu xxxxxxxx:lle. Siinä vaiheessa mulla varmaan naaman väri muuttu ja kelasin vaan et pliis maa ime mut nyt sisääs. Oli nii törkeen nolo tilanne. :nolo:

Sit koitin seivailla sanomalla et joo meil on exän kanssa semmonen hassu tapa et mä dissaan mun nykyisii tyttöjä sille ja se dissaa sen nykyistä boyfriendii mulle, mut ihan läpällä vaan. En tiiä kuinka hyvin se mua usko, mut ainaki se järkytty sen verran että kävi vääntää kunnon jöötit mun vessaan ja jätti kunnon hajut peräänsä. Ollaan tosin vieläkin väleissä, mut noi seksihommelit on kyl jääny uuden tyttöystävän myötä.

Viesteistä en ainakaan tiedä että olis pahempia minnekään menny (tosin sekin on enemmän kuin todennäköistä), mutta aika nolo taskusoitto tässä taannoin sattui...

Vietettiin siinä erään kaverin synttäreitä :kippis1: ja oltiin ostettu jengin kans sille lahjaksi tällanen tekovi.. siis keinovagina. No siinä sitten revittiin siitä huumoria ja puhuttiin asioista niiden oikeilla nimillä niinku äijäporukassa vaan on tapana. Suunniteltiin rasvailuja ja näinpäin pois, naurettiin persiitämme repien.

Eipä aikaakaan kun mun puhelin alkoi soida taskussa: mitä ihmettä meidän palopäälliköllä voi olla mulle asiaa tähän aikaan illasta, ei edes päivystysvuoro.. No minä vastaamaan ja Ziiffi kyselemään että kuka siellä. Minä tietysti kerroin ja kaiffaria tuntui naurattavan kovasti (pidätteli selvästi).

Sitten soitetuista puheluista selvisi että semmonen puolitoistaminuuttia sinne taisi mennä mehevimpiä juttujamme...

Onneksi äijä on huumorimiehiä, silti pikkusen nolotteli.

Kerran ei pomon menettelytavat töissä oikein miellyttänyt ja päätin hieman avutua asiasta yhdelle työkaverille mutta vahingossa viesti menikin suoraan pomolle. Onneksi en hapannaamaa kummemmaksi häntä nimitellyt. Hieman kyllä hävetti asia jonkun aikaa. Toinen hauska välikohtaus sattui kerran baarissa jossa yksi samaisen firman työnjohtajista oli iltaa viettämässä ja päätti kännissä alkaa haukkua mun työmoraalia huonoksi ynnämuuta asiatonta paskaa. Meinas tilanne jopa yltyä käsirysyksi asti ja joutui muut työkaverit tulla rauhoittelemaan tilannetta. Läksin sitten baarista pois ja tuohtuneena lähetin työnjohtajalle viestin jossa haukuin sen homoksi. :) Aamulla kyllä jonkun verran hävetti mutta niin tais hävettää työnjohtajaa itseäänkin asiaton käytös, eikä ikinä asiaa jälkikäteen puheeksi ottanut.

ette usko miten vituttaa kun lähtee viseti äitille "vitun huora ei sitte päästäny mua sinne pirskeisiin" selvittiin sillä että syytettiin puhelimen huonoa kuntoa. :D

ja tahallaan "väärään" numeroon lähetetyt viestit toimii aina:D

juntti sanoi:
ette usko miten vituttaa kun lähtee viseti äitille "vitun huora ei sitte päästäny mua sinne pirskeisiin" selvittiin sillä että syytettiin puhelimen huonoa kuntoa. :D

Toi oli kyllä nolo :lol2:

Puntteri sanoi:
Siinä sitten aikani kuluks näpyttelin exälleni (hyvä kaveri) tekstaria jossa avauduin että vittu mä en kestä tota muijaa ja sen juttuja ja toivottavasti se nyt pikku hiljaa lähtis lataa. Noh... kellehän se viesti lähti. Tajusin sen siinä vaiheessa ku se muija sai tekstarin ja mulle tuli samantien välitystiedot, toimitettu xxxxxxxx:lle.

Joo se on tosi outo juttu, että herkästi viestin lähettää just sille henkilölle kenestä viestiin kirjoittaa. Se on joku sellainen automaatio, alitajunta ohjaa. Kannattaa miettiä huolella että kenelle lähettää, oikein useampaan kertaan, ajatella.

juntti sanoi:

Jos tuolla vitun huoralla viitattiin siihen henkilöön joka viestin lopulta sai, niin sait kyllä ansiosi mukaan :down:

Originally Posted by Missukka
Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan pitkiä pitkiä aikoja? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista. Sori, meni :offtopic:

Janne sanoi:
Jos muutkin on yhtä laiskoja kun mä eikä vaan poista numeroita. Mulla on muutamia numeroita luurissa mistä olen aika varma että en ole ite lisännyt eikä mitään hajua kuka perkele on joku Pekka, mut siellä se on kännykässä pysynyt :)

:love:

Itse rustasin noin parikymmentä tuhmaa viestiä yksi ilta tyttöystävälle joskus vuosi sitten. Ja tyttö tekstaili kanssa, mutta ei kyllä vastaillu mun viesteihin ollenkaan.. Lähettelin sitten muutaman sellasen "saitko noi aikaisemmat viestit?". Tarkistin numeron ja olin lähettäny kaikki jollekkin kellä oli yhtä numeroa vaille sama kuin tytöllä. Seuraavana päivänä tuli sieltä mihin niitä lähetin että "aika hyvältä kuulostaa mutta olisikohan sulla silti väärä numero?" :nolo:

Humalassa lähtee ikävästi vääriin osoitteisiin tuolla Onkian uudella huonosti toimivalla "navilla". Olevinaan painan lähetettävän kohdalla ja sitten se meneekin yhden nimen alas tai ylös ja lähettää sitten...

Vähän turhan usein on näin käynyt, yleensä myöhään yöllä on väärät ihmisest saanu tiedusteluja taksikyydin mahdollisuudesta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom