Silloin lähti tekstari väärälle ihmiselle

Vähän samantapaista oon huomannu, mulla vaan meni aina aakkosjärjestyksessä edelliselle tai seuraavalle jolle yritin lähettää. Oli pakko laittaa hallituksen molemmille puolille jokerit, kun pari kertaa on lipsahtanu vietit minne sattuu. Kerran pikku sievässä mökillä heitin imelyyksiä eukolle saunasta tuvan puolelle. Menihän ne tietenkin paikalliselle muijalle,joka oli päivällä ollu meijän matkassa kalalla. Ja kun vielä muistin mainita että oli niin mukavaa kalallakin jne. niin ei auttanu muu kuin sanoa eukolle että soitas tälle toiselle ja sano että sulle tarkotettu viesti meni huti. Ite jos oisin perään soittanu, niin ois kuulostanu jo katuvan selityksiltä, vaikkei se sitä ollu. Sano tää toinen sitte aluksi oli säikähtäny ja pitkään miettiny että mitä vattua. Oli jo aatellu että vielä yks viesti nii polttaa mut hallitukselle heti. Onneksi se otti koko homman huumorilla. Ei se ois kuulemma meinannu mitenkään uskoa että mie tarkotuksella oisin sille faksannu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jissen sanoi:
Aikoinaan meni aina kännissä viestiä luettelon ensimmäiselle kun nakkisormet temppuili. Vahingo(i)sta viisastuneena pidän ekana luettelossa yhtä turhaa "Aasi" -numeroa, johon laitetut viestit eivät mene yhtikäs mihinkään.

Mulla on pari ekaa nimeä tyyppiä "Aa:Kaverinnimi:". Ei haittaa vaikka tulisi soitettua vahingossa ja toisaalta saa vähällä näppäilemisellä soitettua.

Hieman asiasta poiketen: Joskus oltiin kalassa kavereiden kanssa, ikää taisi olla silloin 14.
No siinä sitten himpun verran kaljaa otettiin ja sattui puhelin vahingossa porukoille soittamaan, tämän lauseen kuuli sitten porukatkin varsin hyvin: "Eka ville syö sun ruuat, sitten se juo sun kaljat ja sitten se vielä polttaa lopuksi tupakatkin"

kgb sanoi:
Muutama lähtenyt vahingossa. On kyllä tullut satoja viestejä ja soittoja väärään numeroon, koska nimeni eroaa 1 kirjaimen verran suositun suomalaisen bändin solistin nimestä:(. Kaiken lisäksi asuttiin aika lähekkäin. Ihmiset ilmeisesti luulivat, että mun nimi oli joku sen salanimi puhelinluettelossa. Harmi, kun en ole pedofili, koska soittajat olivat n.10-15 vuotiaita tyttöjä.
Ville Vako?!?!

Antti Muisku? Jackson Shuubinaama? Mauri Ylönen? Marko Bjuström? Pertti Keinonen? Ushma Kimmel? Immo Kinnunen? :haart:

Pari kertaa on mennyt vaimolle tarkoitettu lemmenluritus väärään osoitteeseen, kerran serkulleni ja toisella kertaa yhdelle opiskelukaverille.

Kaverini lähetti minulle kerran vahingossa tyttö-ystävälleen tarkoittaman viestin: " Mä rakastan sua koko mun sydämestäni, haluan olla lähelläsi iäti! " noh serkullani olin sillon yö-kylässä, ja serkkuni kanssa luettiin viesti kun se saapui, oli serkulle selittelemistä että en ole homppeli. :)

Kerran meni omalle ukolle tarkoitettu hempeilyviesti mun vanhemmille, kun siinä viestissä oli myös joku pikku maininta heille menosta. Aivoihin tuli joku pikku oikosulku, ja sormi toimi liian nopeasti.

Jullikka sanoi:
.Nyt mulla onkin puhelinmuistios ekana aapinen,numero on 1234567890 ;)
Mulla on ekana numerona kanssa sellainen, mitä ei ole eikä edes voi olla olemassa. Vanhassa puhelimessa oli sellainen ikävä vika, että se soitteli herkästi siihen listan ekana olevalle, jos näppäinlukko ei jostain syystä ollut päällä.

Karmeimpia mitä puhelimen kans voi sattua on juuri tuo itestään soittelu. Mulla oli vanhassa eurikengässä alkeellinen puheentunnistustoiminto. No siinä oli ohjelmoituna että jos sanon "rahat on loppu" se soittaapi porukoille, taksin pysty tilaamaan hihkasemalla "taksi!" ja vaimolle soittamaan ku sanoi "eukko". Oli siinä appiukko ja anoppikin ohjelmoituna. Kerran olin poikien kanssa salakaljalla ja tuli haukuttua appivanhemmat, ja yhteen väliin totesin pojille että jos _eukko_ sais tietää että kaljalle karkasin... Kohta joku huus mua jossain päin baaria. Yritin kuikuilla että kellä on asiaa mutten ketään tuttua nähny muissa pöydissä. Taas se huutaa nimeltä ja mie kurkin että missä se huutaa. Rintataskustahan se kuului, oli puhelin soittanu vaimolle! Olin ihan tortut housuissa että jos on tullu vahingossa soitettua appivanhemmillekki siinä sivussa ku haukuin niitä. Ei kuitenkaan näkyny niitä viimeisissä valinnoissa, joten rauha säilyi maassa. Onneksi ei ehtiny rahat loppua illan aikana....

Missukka sanoi:
Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan pitkiä pitkiä aikoja? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista.

:offtopic: jatkuu, pahoittelen. Mä en ainakaan poista vanhoja numeroita, koska onhan se kiva tietää kuka niistä ex-hoidoista kulloinkin perään soittelee. Itse en tietenkään niin epätoivoinen ole että ottaisin yhteyttä... :rolleyes:

Mixu sanoi:
On tullut lähetettyä vahingossa viesti entiselle tyttöystävälle, kun jostain kumman syystä se numero pitää säilyttää kännykässä, vaikka on lopetettu tapaileminen jo 6 kk aikaisemmin. :david:

Samaan tullut itsekkin tehtyä. Nykyisen ja exän nimissä 3 ensimmäistä kirjainta on samoja, ja exälle tuli lähetettyä vahingossa lemmemlurituksia, jotka tarkoitettu nykyiselle. :david:

Missukka sanoi:
Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan pitkiä pitkiä aikoja? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista. Sori, meni

Hmmm...

Ne on valloituksia. Jokainen uusi nimi puhelimessa on vähän niinkuin mitalli palkintokaapissa. Eihän niitä voi poistaa. :D

On myös muitakin syitä, esim. elättelee toivoa, että nainen voisi vielä ehkä soittaa joskus tai jotain.

Usein syynä on ihan rehellisesti laiskuus. Nimet tulee deletoitua vain, kun muisti uhkaa loppua (ei pelkoa) tai esim. vaihtaa liittymää, eikä jaksa kaikkia turhia nimiä siirtää uudelle SIM-kortille.

sähköpostia

Olin aloittanut juuri työni eräässä IT-alan yrityksessä vuosia sitten, taisi olla toinen työpäivä menossa. Aamulla tarkistaessani sähköpostia sinne oli ilmestynyt viesti, lähettäjänä joku Guglu Gharamburi tai vastaava... teksi oli kirjoitettu hoonolla soomella, "Miksi minu tietokone ei ole kunossa? Olen odotanu vastaus miksi ette vasta? Koneni ollut teillä huolosa jo 2 viikkoa."

Minä siinä sitten ihmettelemään että mitä helvettiä huollon viestejä tulee minulle. Tarkemmin asiaa mietittyäni tulin siihen johtopäätökseen että eräs kaverini jolla oli tapana lähetellä tällaisia viestejä on varmasti pilaillut kustannuksellani. Koneellani sattui olemaan kuva naisen alaosastosta jonne oli tungettu 0,5L kaljatölkki (tämän kuvan oli lähettänyt eräs toinen tuttavani kiertokirjeen mukana). Lykkäsin tämän kuvan ja tekstin "siinä sulle" menemään tällä Guglu mikälie Gharamburille ja unohdin koko asian.

Seuraavana päivänä istuessani työpisteelläni kuulin että takanani työkaverini kävi keskustelua jonkun miehen kanssa...mies puhui hoonoa suomea ja näytti Intialaiselta/Pakistanilaiselta. Miehen lähdettyä kysyin työkaveriltani että kukas tuo oli.. hän selitte miehen olevan hänen hyvä ja pitkäaikainen asiakkaansa, nimeltä Guglu mikälie Gharamburi. Että tällainen aloitus uudessa työssä... :thumbs:

ps. mitään sanomista kyseisestä tapauksesta ei tullut, onneksi. Uskalsin kertoa jutun työkavereilleni seuraavissa pikkujouluissa.

:offtopic: , mutta mainitsemisen arvoinen.

Intissä sälli oli ollut kinesissä pari viikkoa ja soitteli muijalleen seuraavasti:"Odotas kun pääsen viikonloppuna sinne niin tuun ja panen sua kuivana kakkoseen". Noh... kun sitä äidillä ja tyttärellä voi olla samanlainen ääni ja sukunimi niin tietenkin se oli äiti, joka vastasi puhelimeen. On siinä voinut poika mennä nöyränä sunnuntaipöytään anopin tykö.... ei tosin varmaan seuraavalla velvillä. :worship:

ToughGrip sanoi:
:offtopic: , mutta mainitsemisen arvoinen.

Intissä sälli oli ollut kinesissä pari viikkoa ja soitteli muijalleen seuraavasti:"Odotas kun pääsen viikonloppuna sinne niin tuun ja panen sua kuivana kakkoseen". Noh... kun sitä äidillä ja tyttärellä voi olla samanlainen ääni ja sukunimi niin tietenkin se oli äiti, joka vastasi puhelimeen. On siinä voinut poika mennä nöyränä sunnuntaipöytään anopin tykö.... ei tosin varmaan seuraavalla velvillä. :worship:

Aika karu! En ois ite tainnu vähään aikaan naamaani näyttää... Mulle taas eräs neitokainen soitteli kun asuin vielä porukoitten nurkissa. Mulla, isällä ja veljellä on sama sukunimestä väännetty lempinimi ja äänikin on väittämän mukaan sama. Isä vastas puhelimeen ja neito kysyi lempinimellä puhelimeen. Äijä vastasi että puhelimessa. Katoin samassa huoneessa töllöä, ja huomasin kun äijä rupee selittään että "nyt en kyllä muista." "Ai se vaaleeko, jolla oli..." "En nyt vieläkään muista." "Mitä me siellä tehtiin?" jne. Taisi vedättää tai jotain. Lopulta se kysyi että "tarkoittaako neiti kenties poikaani?" Kyllä olin viikon naama punaisena kun selvis mitä kaikkea se neitokainen oli selittänyt pippaloiden takahuoneen tapahtumista...

:offtopic: mutta kuitenki...

Missukka sanoi:
"Olen menossa TAAS treffeille. En muista miltä se ees näyttää, toivottavasti ok, että viittis ees nussii. Raportoin huomenna." Viestin piti mennä bestikselleni, mutta menikin pari päivää aiemmin baarissa tapaamalleni miehelle, jonka kanssa mulla oli ne mainitut treffit!

------------
:lol2: No joo, kyllähän tuo nolotti ja aika reippaastikin. Mutta huumorilla siitäkin selvittiin. Onneksi oli miehellä samanlaatuinen huumori, eikä mitenkään ottanut itteesä tai pitänyt mua lumppuna... Todisteena siitä yhteinen osoite.

Yhteinen osoite: Olit siis baarissa niin jurrissa, että menit sopiin treffit kämppikses kans, etkä edes muistanut sitä? :david:

Näköjään monella muullakin käynyt samaa..

Eli myös mulla käynyt 2 kertaa ohrasesti ja osoitteena ollut oma äiti, ekalla kerralla viesti oli ei-niin-pikku-tuhmaa lämmittelyä kun olin menossa iltasella tuoretta tyttöystävää tapaamaan, ja tokalla kerralla taas kirosanojen täyttämää haukkumista ja nimittelyä kun oli muijakaveri tehnyt todella kusiset temput. Kummallakin kerralla oli muori ihmeissään..

Näitä on sattunut muutenkin tuollasia lievempiä, pitänyt kaverille lähettää vaikka että "mennääs kahville tänään" ja kohta on joku puolituttu naikkonen lähettänyt että "no mikäs siinä"... ;)

Mikähän siinä on että vanhempien kännykkään se puhelu aina vetää, joskus 14v teininä piti soittaa jotain kännihäröilyä kavereille ja jostain kumman syystä se puhelu meni sitten isälle. :(

Kostaja X sanoi:
Yhteinen osoite: Olit siis baarissa niin jurrissa, että menit sopiin treffit kämppikses kans, etkä edes muistanut sitä? :david:

Lukaseppa uudestaan mitä siinä tekstissä kirjotettiin.

Joskus oli tarkotus lähettää kaverille viesti "Joo mennään vaan kahville, mut ensin meen vetäseen sitä muijaa ku panettaa." No jostain syystä olin vastannut juuri edellisessä viestissä tämän "vetästävän" tytön viestiin sopiakseni tapaamisesta ja sama numero oli jäänyt oletukseksi, joten sinnehän se meni tuo seuraavakin viesti. Hetken päästä tuli vastaus "Haista V#%tu!" Soitin kaverille ja sanoin pääseväni kahville välittömästi. :rolleyes:

Joskus tylsänä kesäpäivänä ravintolalaivoilla on vaihdettu kaverin kanssa puhelimia ja lähetelty toistemme vanhoille hoidoille mitä ihmeellisimpiä viestejä. Siinä on neidit ollu ihmeissään ja siksi on hyvä säilyttää vanhat numerot :david: .

ironchef sanoi:
Joskus oli tarkotus lähettää kaverille viesti "Joo mennään vaan kahville, mut ensin meen vetäseen sitä muijaa ku panettaa.

Sä Rautakokki ketään huijaa, sulla ei oo muita muijii kuin "Laatua pojille threadin" naikkoset omalla tietskari näytölläs :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom