ironchef
Ironchef's World
Anonymous sanoi:Sä Rautakokki ketään huijaa, sulla ei oo muita muijii kuin "Laatua pojille threadin" naikkoset omalla tietskari näytölläs :D
:itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anonymous sanoi:Sä Rautakokki ketään huijaa, sulla ei oo muita muijii kuin "Laatua pojille threadin" naikkoset omalla tietskari näytölläs :D
Missukka sanoi:Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan pitkiä pitkiä aikoja? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista. Sori, meni
Timba79 sanoi:Itelläkin on ekana nimenä pelkkä A ja numerona 0, on kans muutman kerran tullut lähetettyä viesti siihen ekana olevaan numeroon, joka ennen oli emännän serkku.
Kraftwerk n sanoi:Eläpä yleistä, ei kaikki säilytä. Itse en niiden lehmien numeroita säilyttäisi mistään hinnasta.
IronMind sanoi:Minä ainakin säilytän. Syy:
-tietää kuka siellä soittelee/tekstaa ja voi olla vastaamatta (tai vastata, ihan miten vaan)
-sinkkuna ollessa saattaa joskus laiskottaa niin pahasti, että ei pääse baariin asti koittamaan, vaan sortuu varmaan säälipilluun
hafanafa sanoi:
On muute vähä ahistavaa lueskella puhelinta ku on aamulla heränny illan turneen jäljiltä ku puhelimes numeroita nimel: aaa, gjk1, tytty, jau... Sit ku tommoset soittelee ni on jännää
Kipi I sanoi:Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin saman nimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko. No olenpa vielä tänä päivänäkin kyseisen muijan kans
SniffDaddy sanoi:Siis isän siskon kanssa??