Silloin lähti tekstari väärälle ihmiselle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missukka sanoi:
Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan pitkiä pitkiä aikoja? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista. Sori, meni :offtopic:

Eläpä yleistä, ei kaikki säilytä. Itse en niiden lehmien numeroita säilyttäisi mistään hinnasta. :)

Timba79 sanoi:
Itelläkin on ekana nimenä pelkkä A ja numerona 0, on kans muutman kerran tullut lähetettyä viesti siihen ekana olevaan numeroon, joka ennen oli emännän serkku.

Mä päätin tehdä äsken saman ratkaisun. Pistin ton ekan numeroksi 0. Eipä enää tule soiteltua "taskupuheluita" naapurin tytölle joka sattuu olee luettelossa ekana niin usein kuin aikasemmin.

Kraftwerk n sanoi:
Eläpä yleistä, ei kaikki säilytä. Itse en niiden lehmien numeroita säilyttäisi mistään hinnasta. :)

Minä ainakin säilytän. Syy:
-tietää kuka siellä soittelee/tekstaa ja voi olla vastaamatta (tai vastata, ihan miten vaan)
-valloituskirjanpito - voi olla myös tarpeen itsepintaisten sukupuolitautien levinneisyyskartoituksissa
-sinkkuna ollessa saattaa joskus laiskottaa niin pahasti, että ei pääse baariin asti koittamaan, vaan sortuu varmaan säälipilluun
-en muista nimiä, jos ne eivät ole jossain tallessa
-muutaman exän kanssa pyöritään samoissa ympyröissä ja ollaan kai jollain tasolla kavereitakin, exän kanssa on siis myös mahdollista vaihtaa kuulumisia ilman säälipillun hinkua tai vanhan suolan janotusta, mikä useimmille naisihmisille tuntuu olevan mahdotonta käsittää

Kerran lähti sitten vahingossa ex-poikaystävälle (ekana luettelossa nimensä takia) viesti, joka oli siskolle tarkoitettu mehuisa fanitus erään poikabändin tv-esiintymisestä... Tämä kyseinen yhtye on meidän, aikuisten ämmien, salainen fetissi, joka sitten paljastui sattumoisin erittäin v****lukykyiselle exälleni. Välitön palaute tuli takaisin...

IronMind sanoi:
Minä ainakin säilytän. Syy:
-tietää kuka siellä soittelee/tekstaa ja voi olla vastaamatta (tai vastata, ihan miten vaan)
-sinkkuna ollessa saattaa joskus laiskottaa niin pahasti, että ei pääse baariin asti koittamaan, vaan sortuu varmaan säälipilluun

:offtopic: hyvä pointti toi ensimmäinen kohta! tietää kuka soittaa, ja ei tod. tarvi vastaa jos exä :david: jotain yrittää ottaa yhteyttä.

toinen kohta. hmm.. onko oikeasti tuollaisia naisia, jotka antavat heti kun exä ottaa yhteyttä ja lupailee jotain elämää suurempaa, että sais vain vaivaisen viiden sekunnin varvin verran munaa? ei ymmärrä ei. :eek:

Hehhee kerran laitoin vahingossa faijalle jotain tooosssiiii tuhmaa läppää ja sit samantien hätänen korjausviesti. Ei oo tullu palautetta ja tosta on jo pari vuotta aikaaki.... kyllä aina sillon tällön nolottaa!

Tekstarit on yleensä mennyt oikeaan osoon mutta kerran kirjoitin mesessä kamun ikkunaan "kaipaan sua niin" ... kun oli tarkotus ihan toiselle (naispuoliselle) henkilölle. Huhhuh, mitä lie mietti. Korjasin kyllä mut anyway...

:curs: Hieman epätodellinen tilanne.

Tulin tässä päivänä muutamana kaupungilta shoppailu reissulta ja kännykkään tuli viesti: "Näin sut just kaupungilla mutta et huomannu mua, teki mieli tulla pussaamaan."
Naimisissa olevana siveellisenä henkilönä menin jokseenkin hämilleen ja mietin tohkeissani että mitä helv.. tämä nyt on, 118 numeroon soitettuani sain selville että lähetysnumero kuului jollekin naiselle, sitten teki mieli olla jo niin tuhma että olisin vastannut oikein imelästi tähän viestiin :evil: mutta säästin tämän naisen hävetykseltä ja jätin pilailut sikseen.

Ja menee vähän :offtopic: mutta.. pari vuotta sitten sain perjantai iltaisin puheluita joltain hirvittävän känniseltä irmalta keravalta joka epätoivoisesti metsästi jotain marjattaa, se ei sitten ikinä suostunut uskomaan että marjatta ei todellakaan ole meillä enkä edes tunne marjattaa. :david: :D
Ei ole irmasta kuulunut sittemmin ja hyvä niin.

Onhan noita tekstareita joskus lipsahtanut väärään numeroon. Yleensä moinen tapahtuu kun puhelimeen on lisännyt jonkun uuden nimen. Esimerkiksi on tottunut, että ensimmäinen s:llä alkava nimi kuuluu jollekin hyvälle kaverille, mutta uuden työpaikan ottamisen jälkeen siihen kohtaan onkin tallettanut pomon nimen. Juuri näinpä sitten oli joskus käynyt ja uuden työpaikan pomolle lähtikin ensimmäisen työpäivän jälkeisenä iltana viesti: "Vittu, mä oon ihan hajalla! Uus työpaikka on ihan perseestä! Lähetkö kaljalle?" :D

Koskaan en viitsinyt mitään selitellä enkä koskaan saanut pomolta mitään kommenttia asiasta...

edit: Ei lähteny pomo kyllä mun kans kaljallekaan. En enää muista, lähtikö se kaveri jolle tuon viestin piti mennä...

Mun nimi alkaa A:lla joten olen joutunut aika monen taskupuhelun tai vahinkotekstarin kohteeksi. Kerran tuli pomolta noin 20 kertaa sama viesti jossa hän kiisteli entisen miehensä kanssa lastensa hoitamisesta. Sit yhdeltä tutulta tulee aina viestejä ja asiasta olen hänelle kertonut, muttei ole loppunut. Kerran yksi asiakas yritti tilata mun numerosta ratikkalippua tekstarilla. Vastasin vaan ettei tästä numerosta valitettavasti ihan halvalla ratikkalippua. :D

:offtopic:

On muute vähä ahistavaa lueskella puhelinta ku on aamulla heränny illan turneen jäljiltä ku puhelimes numeroita nimel: aaa, gjk1, tytty, jau... Sit ku tommoset soittelee ni on jännää

Kerran mokasin tekstiviestin kanssa, kun purin viestiin harmistumistani erääseen ystävääni... Noh, lähetin sitten sen viestin vahingossa ko. henkilölle. :rolleyes:

Kaveri lähetti toisen kaverin kännykästä puolivahingossa karun teiniviestin "Alatko olee?" kaverin noin 40-vuotiaalle perheelliselle naishierojalle! No ei siinä mitään, mutta kun takaisin tuli viesti: "Jos sulla on paljon rahaa ni tottakai!"
Sen verran outo paluuviesti oli, että pakkohan kaverin oli hierojaa vaihtaa.. :D

Mä olen lähettänyt naispuoliselle esimiehelleni tekstarin, jonka aloitin "Moi kulta...". Tarkoitus siis oli lähettää se vaimokkeelle, mutta odotin parhaillaan soittoa esimieheltäni, ja päässä meni piuhat ristiin. Tästä selvittiin ihan naurulla, soitin esimiehelleni heti perään "Taisin just laittaa sulle tekstarin...".

hafanafa sanoi:
:offtopic:

On muute vähä ahistavaa lueskella puhelinta ku on aamulla heränny illan turneen jäljiltä ku puhelimes numeroita nimel: aaa, gjk1, tytty, jau... Sit ku tommoset soittelee ni on jännää

:lol2:

Mulla on on noita aina kännäilyreissun jälkeen. Jotenkin sitä vaan ei muista niitä näppäimiä lukita ja sitten onkin muutama tollanen nimi tallentunut puhelimen muistiin.

Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin saman nimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko. No olenpa vielä tänä päivänäkin kyseisen muijan kans :)

Kipi I sanoi:
Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin saman nimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko. No olenpa vielä tänä päivänäkin kyseisen muijan kans :)

Siis isän siskon kanssa?? :eek: :)

SniffDaddy sanoi:
Siis isän siskon kanssa?? :eek: :)

Originally Posted by Kipi I
Itse piti kerran lähettää yhdelle muijalle viesti humalassa, ja se lähtikin saman nimiselle naiselle, joka on sattumoisin isän sisko. No olenpa vielä tänä päivänäkin kyseisen muijan kans.

Vaikka eihän tuo muijaani mitenkään vaikuta, kirjoitin vähän hölmösti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom