Silloin lähti tekstari väärälle ihmiselle

Entisestä kännykästä lähti usein kaverille viestiä. Esim olin kirjoittanut jotain hempeää lovetusta tyttöystävälle ja unohtanut tyhjentää visetin sen jälkeen. Usein myös näppäinlukko jää laittamatta päälle joten noi viestit lähti usein sille ekana puhelinluettolossa olevalle. Ekojen kertojen jälkeen se ihan varovasti kysy että onko kaikki ihan kunnossa?! :hyper: No kyllä se ajan mittaan tottu kun alko satamaan "Mä haluun sua kulta niin pusipusihaliali...." viestejä. Nyt on puhelin vaihtunut ja ei onnistu niin helposti tollaset mokat. Myös toisenlaisia mokia on tullu esim. jurrissa yrittää soittaa jollekkin kaverille ja soittaakin ihan eri jätkälle jolle sönköttää klo 0430 jotain jatkoista 4promillen humalassa. :evil: On mutsit,faijat,pomot käyty läpi vahingossa kun ne just sattuu olemeean siinä seuraavana/edeltävänä puhelinluettelossa siitä henkilöstä jolle piti soittaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverini oli riidellyt miesystävänsä kanssa ja ollut lähettämässä minulle viestiä tyyliin: "Tänään vedän perseet ja meen kaupungille huoraamaan...". Viesti sitten vahingossa meni kaverin mummolle. Vastausta ei ollut tullut, mutta muutaman päivän päästä mummo oli soitellut ja tiedustellut kaverilta huolissaan, että miten tällä nykyisin menee. :D

On tullut lähetettyä vahingossa viesti entiselle tyttöystävälle, kun jostain kumman syystä se numero pitää säilyttää kännykässä, vaikka on lopetettu tapaileminen jo 6 kk aikaisemmin. :david:

Soittoja on tullu tehtyä vääriin numeroihin aika paljonkin, varsinkin pe tai la yönä 3-4 aikoihin, mut se kuuluu asiaan.
Joskus kauan kauan sitten kun ensimmäistä kertaa pääsin ns. naisen makuun tuli lähetettyä "vähän" väärään numeroon viestiä. Aamulla tytön luota lähdettyä tottakai numerot vaihdettiin jne. ja siinä sitte tyttö tekstaili viikon ajan. Itseä ei tietenkään napannu tippaakaan kyseinen tyttö nyt kun "asiat oli jo hoidettu". Tytöllä oli sitten saldorajoitus puhelimessa ja välillä pisti isänsä puhelimesta viestejä, jotenkin sitten sekoitin ne numerot. Joku kaunis päivä kyllästyin tytön viesteihin ja soittoihin ja lähetin "kaunista" tekstiä sisältävän viestin, että jättäis mut rauhaan. Tottakai se viesti meni sitten hänen isällensä ja takaisin tuli aika kiukkuista tekstiä (tyttö ei halunnut, että isä tietää tästä ns. "suhteesta").
Noh, ainakin tyttö jätti mut rauhaan...

edit. Niin ja joku vuosi sitten entiseltä luokkakaverilta tuli tyhjä viesti. En sitä sen kummemmin ihmetellyt jos oli vaikka vahingossa lähettänyt. Sitten aloin jo vähän ihmettelemään kun päivän aikana tuli 150 tyhjää viestiä samalta herralta. Oli kuulemma ollu puhelin jotenkin sökönä ja lähetellyt itsestään viestejä.

Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan pitkiä pitkiä aikoja? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista. Sori, meni :offtopic:

Missukka sanoi:
Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista. Sori, meni :offtopic:
Kato pitäähän sitä olla aina varalla muutama numero jos ei baarista onnista... :D
Sitten saa soitella baarin jälkeen läähäreitä ja kinuta jos pääsis yöksi... Ei tosin oo mun juttu tää..

Vielä edittiä:
Eli toisinsanoen miehet on niin epätoivoisia, varsinkin baari-illan jälkeen.

Mulla ja serkulla on puhelinmuistiossa saman henkilön numero ensimmäisenä,ja sinne on pukannut pari viestiä ja useimpia puheluita vahingossa.Viestien sisällöt ovat olleet tyyliin nämä: "Kumpi tuon tappaa?" "Eikö ois parempi et tuo yks laittas paidan päälle" "Hali hali,puspus" .Hiukkasen on meinannu joskus jälkeenpäin hävettää,mut se on varmaan tottunu jo noihin.Nyt mulla onkin puhelinmuistios ekana aapinen,numero on 1234567890 ;)

Eipä ole oikeastaan tekstiviestejä mulla väärään numeroon lähteny, johtuisko siitä etten käytä niitä paljoa, mutta kerran päätti näppäinlukko pettää huonoon aikaan: Otin kännykän taskusta huomatakseni että se soitteli paraikaa numeroon 112. Katkasin nopeesti puhelun, sit menin kattoo puhelutiedot -> puhelujen kestot -> soitetut puhelut ->viimesimmän kesto 30sec OMFG!! :curs: Ku piti jostain syystä sillon kauan sitte tallentaa 112 ensimmäiseks numeroks siihen listaan..

lazki sanoi:
Lolloool! Kuullostaa todella epäilyttävälle, mutta sinänsä uskottavalle vialle. Huvittavaa.

Aito tilanne. Tyttö soitti kaverille, että mitäs tälläisiä...

Ilmeisesti autossa turvavyö painanut kännykän nappuloita ja lähtee tosi helposti viestejä. Sama kännykkä lähetti samalle tytölle pelkkää tyhjää vielä pari kuukautta jälkeenpäin ja sitten vaihtui puhelin. :hyper:

Deat sanoi:
Eipä ole oikeastaan tekstiviestejä mulla väärään numeroon lähteny, johtuisko siitä etten käytä niitä paljoa, mutta kerran päätti näppäinlukko pettää huonoon aikaan: Otin kännykän taskusta huomatakseni että se soitteli paraikaa numeroon 112. Katkasin nopeesti puhelun, sit menin kattoo puhelutiedot -> puhelujen kestot -> soitetut puhelut ->viimesimmän kesto 30sec OMFG!! :curs: Ku piti jostain syystä sillon kauan sitte tallentaa 112 ensimmäiseks numeroks siihen listaan..

Toinen vaihtoehto on, että soitit yksykskakkoseen vaikka näppäinlukko oli päällä. Siihen voi nimittäis soittaa näppäinlukon läpi.

Gideon S sanoi:
Toinen vaihtoehto on, että soitit yksykskakkoseen vaikka näppäinlukko oli päällä. Siihen voi nimittäis soittaa näppäinlukon läpi.

Ja näin on käynyt mulle puolen tusinaa kertaa. Parhaimmillaan ollut reilu 30sekuntia. Ihme kun ei ole poliisi/ambulansseja tullut, kun välillä on voinut töistä johtuen kuulua vaikka mitä meteliä.

Ellen väärin muista, taskusoittojen osuus hätäkeskukseen tulevista puheluista on tosi iso. Niitä varten pitäis olla joku semmonen äänisignaali minkä keskus huudattais luuriin, joka olis niin kova et varmasti kuuluis taskusta.

Oltiin menossa kavereiden kans Provinssiin ja piti jotain sumplia missä nähään sun muuta. En muista mitä viestiin laitoin mut se meni meidän lukion reksille, jonka puhelinnumero oli jostain syystä jäänyt vaik oli lukio käyty. Noh, reksi vastasi, et "Kiitos kutsusta mutta en taida tulla tällä kertaa mukaan. Hauskaa viikonloppua". Tän tapauksen jälkeen kytkin välitystiedot päälle :D

Missukka sanoi:
Mikä siinä oikein on, kun miesten pitää joittekin entisten tyttöystävien ja jopa panojen numbia jemiä puhelimessaan pitkiä pitkiä aikoja? Naiset useimmiten poistaa numeron heti, kun tyyppi poistuu kuvioista. Sori, meni :offtopic:
Jos muutkin on yhtä laiskoja kun mä eikä vaan poista numeroita. Mulla on muutamia numeroita luurissa mistä olen aika varma että en ole ite lisännyt eikä mitään hajua kuka perkele on joku Pekka, mut siellä se on kännykässä pysynyt :)

Eihän noita vanhoja nimiä ja numeroita jaksa poistella...ja näyttääpähän ainakin et ois kavereita :P

Janne sanoi:
Jos muutkin on yhtä laiskoja kun mä eikä vaan poista numeroita. Mulla on muutamia numeroita luurissa mistä olen aika varma että en ole ite lisännyt eikä mitään hajua kuka perkele on joku Pekka, mut siellä se on kännykässä pysynyt :)

Tämä on totta. Eipä niitä tule poistettua kun korkeintaan sitten kun tulee muisti täyteen. Ja tämänpäivän puhelimissa se ei heti tule. Itelläkin varmaan 250 numeroa tälläkin hetkellä ja varmaan puolet vois hävittää ihan hyvin, ei vaan jaksa nähdä vaivaa. :D

Itelläkin on ekana nimenä pelkkä A ja numerona 0, on kans muutman kerran tullut lähetettyä viesti siihen ekana olevaan numeroon, joka ennen oli emännän serkku.

Aikoinaan meni aina kännissä viestiä luettelon ensimmäiselle kun nakkisormet temppuili. Vahingo(i)sta viisastuneena pidän ekana luettelossa yhtä turhaa "Aasi" -numeroa, johon laitetut viestit eivät mene yhtikäs mihinkään.

EDIT: No enpä lukenut loppuun, oli sitten Timballakin vastaava ratkaisu. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom