Silikonlihakset

huhuhuhuhuuu... ei tohon hommaan oo mitää sanottavaa. Kertakaikkisen naurettavaa. Jotku puhuu et 50centillä olis silikonilihakset? ;o en tiiä, voi olla ihan tottaki tai sitte urbaanilegendaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä sillä silikonipulleella haballa nyt muka saa. Jos naisista puhutaan niin aivan varmasti nille paremmin toimii 4000€ pulleessa lompakossa kun habassa...yrittää ne naiset väittää mitä muuta tahansa ;)

Haha, onhan niitä rahanahneita naisia, mutten millään usko että vaivainen 4000 € takataskussa niitä kovin kummoisesti houkuttelee :lol2:

huhuhuhuhuuu... ei tohon hommaan oo mitää sanottavaa. Kertakaikkisen naurettavaa. Jotku puhuu et 50centillä olis silikonilihakset? ;o en tiiä, voi olla ihan tottaki tai sitte urbaanilegendaa.

Sen sällin ylimääräiset lihat ovat fotoshoppailun seurausta, eivät silikoonien. Niitä paidattomia pr-kuvia on retusoitu aikalailla.

Mä oon aina miettiny sitä, että miten miehet voi kiihottua silikonirinnoista. Siis nehän on ihon alla olevat keinotekoiset pussukat! Mutta tää silikonilihas-pelleily on kyllä vielä naurettavampaa. Nolo, kun tällanen silikonilla itsensä lihaksikkaaks tehnyt, joutuu tilanteeseen, jossa tarviikin sitä voimaa ja sit ei jaksa persettään nostaa.

Haha, onhan niitä rahanahneita naisia, mutten millään usko että vaivainen 4000 € takataskussa niitä kovin kummoisesti houkuttelee :lol2:

riittäähän toisille naisille satanenkin niin miksei sitten 4000€ huokuttelis vielä enempi? :D

Mä oon aina miettiny sitä, että miten miehet voi kiihottua silikonirinnoista. Siis nehän on ihon alla olevat keinotekoiset pussukat! Mutta tää silikonilihas-pelleily on kyllä vielä naurettavampaa. Nolo, kun tällanen silikonilla itsensä lihaksikkaaks tehnyt, joutuu tilanteeseen, jossa tarviikin sitä voimaa ja sit ei jaksa persettään nostaa.

Muista tiedä, mutta minulle se on ainakin välitön turnoff havaita, että tisut ovat jotain kumia.

Eipä nämä tekolihakset ole mitään tavattoman uutta ja mullistavaa. Onhan noilla synthol-öljyillä suurennettu lihaksia jo iät ja ajat.

Taas uusi keino ihmisille joilla periaatteena on "mulle kaikki nyt heti ilman vaivaa". Mikäpäs siinä, mietin vaan että silikonilihakset hankkinut ihminen todennäköisesti alkaa uskoa itsekin siihen että ne on kovalla treenillä hankittu ja niinollen alkaa opastaa ihmisiä siinä miten lihakset kasvaa. Ja lopputuloksena tietysti lisää asiakkaita implanttipuolelle kun tuloksia ei tule "vaikka mitä tekis".

Jokaikisellä kasvaa lihat jos laittaa treenin, ravinnon ja levon kuntoon. Lyhyt lause tuo äskeinen, helvetin vittumainen toteuttaa käytännössä. Osa ihmisistä kun on liian mukavuudenhaluisia laittaakseen yhtäkään osa-aluetta kuntoon.

Kyllä mä tollaset silikonilihakset ymmärtäisin jotenkin jos ne näyttäis ees jossain määrin samalta, kuin oikea lihas. Ne ihmiset jotka noita silikonilihaksia ottaa eivät näytä tajuavan, ettei se niiden vesi-ilmapallo hauiksen paikalla ole normaalin lihaksen näköinen.

Toisaalta eiväthän silikonitissitkään näytä missään mielessä normaaleilta, mutta silti niitä jopa ihannoidaan. Aika huvittavaa jos tulevaisuudessa silikonilihakset kokevat samanlaisen ilmiön ja naiset kuolaavat baareissa jätkien perään, joiden ihonmyötäisistä paidoista pullottaa rintalihas- tai hauisimplantit. Normaalit isot lihakset eivät enää riitä, nehän löytyy keltä vaan :D

Mutta kuka haluaa 50 senttisen haban joka onkin pelkkää "läskiä". kiva varmaa naisille esitellä ja sit ku joku kysyy et "saanko kokeilla sun isoa ja kiinteää habaa" ni ei, ei nyt oikei..:D

minusta ainakin silikonirintaiset naiset on :urjo:.

Luonnolliset naiset :haart:

Tuskin (toivottavasti) kukaan treenaamisesta ja sitä kautta lihaskunnon parantamisesta kiinnostunut edes harkitsee tälläisiä.

En kyllä ymmärrä, että kenelle noi on suunnattu, mutta eiköhän sitä sellaisiakin pellejä löydy, jotka tuollaiset menevät ottamaan. Niille pitää sitten kaikkien nauraa räkäisesti, jos jossain vastaan tulee kaveri, jolla nuo on laitettuna :lol2:

Kyllähän noissa silikonilihaksissa on hyviäkin puolia.

Sanotaan nyt vaikka asia näin. Jos esimerkiksi on kaveri joka on treenannut jonkun 6-7 vuotta täysillä salilla ja se hauis ei enää vaan yksinkertasesti suostu kasvamaan niin, voishan siihen esim. 47 cm hauikseen vähän heitää silikonia ni sitte ois vaikka 52cm tai sitte vastaavasti rintalihaksiin. Takuulla ei porukka erottas että siinä on vähän silikooniakin seassa kun on muutenkin treenattu kaveri :rock:

Sivuolkapäissä ois myös hyvä olla vaikka vähän lisää tavaraa, vaikka ei taida sivuolkapäihin oikein käydä toi silikoni.

Sanot vaan. Kyllähän nyt joku Aitolehti on jokaisen miehen unelma. :lol2:

no ei sit todella ole! minusta aivan säälittäviä sellaset naiset. kaikkien mielestä joku pamela anderson on :kuola: ja mun mielestä se on aivan naurettava :urjo:

Jotenkin vaikea uskoa, että olisivat kovin aidon näköiset. Lihaksessa ainakin itseäni "viehättää" sen toiminta, ja liike.

Pari tapausta kuitenkin tulee mieleen, jossa voisivat puoltaa paikkaansa. Ensinnäkin jonkun onnettomuuden tms jälkeen, kun lihaksesta on menetetty osa, tai sen muoto on muuttunut jotenkin. Itseäni tällainen tuskin häiritsisi, mutta ymmärtäisin kuitenkin.

Toinen saattaa täälläkin monella olla edessä. ;) Vanhuuden/sairauden myötä kun lihakset katoavat, niin ihon alle jää tyhjää tilaa. Enpä kyllä tämänkään tarpeellisuutta allekirjoita.

"Ruotsalainen plastiikkakirurgiklinikka Malmössä operoi halukkaille silikonityynyjä hauislihaksiin, Aamulehti kertoo.
"Menetelmä on samankaltainen kuin asennettaessa silikoneja rintoihin tai takamukseen, mutta nopeampi ja yksinkertaisempi. Silikoni asetetaan paikoilleen noin kahden senttimetrin kokoisen haavan kautta paikallispuudutuksessa. Hauisimplanttien hinnaksi tulee vajaat 3 900 euroa." :wtf:

Onkohan ne implantit yhtä löllöt kuin rintoihin käytettävät? :hyvä:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810188446128_ul.shtml

Rekisteröidyitkö tänne foorumille vain päästäksesi kertomaan tämän? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom