Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sillä silikonipulleella haballa nyt muka saa. Jos naisista puhutaan niin aivan varmasti nille paremmin toimii 4000€ pulleessa lompakossa kun habassa...yrittää ne naiset väittää mitä muuta tahansa ;)
huhuhuhuhuuu... ei tohon hommaan oo mitää sanottavaa. Kertakaikkisen naurettavaa. Jotku puhuu et 50centillä olis silikonilihakset? ;o en tiiä, voi olla ihan tottaki tai sitte urbaanilegendaa.
Haha, onhan niitä rahanahneita naisia, mutten millään usko että vaivainen 4000 € takataskussa niitä kovin kummoisesti houkuttelee :lol2:
Mä oon aina miettiny sitä, että miten miehet voi kiihottua silikonirinnoista. Siis nehän on ihon alla olevat keinotekoiset pussukat! Mutta tää silikonilihas-pelleily on kyllä vielä naurettavampaa. Nolo, kun tällanen silikonilla itsensä lihaksikkaaks tehnyt, joutuu tilanteeseen, jossa tarviikin sitä voimaa ja sit ei jaksa persettään nostaa.
Mä oon aina miettiny sitä, että miten miehet voi kiihottua silikonirinnoista. Siis nehän on ihon alla olevat keinotekoiset pussukat! Mutta tää silikonilihas-pelleily on kyllä vielä naurettavampaa. Nolo, kun tällanen silikonilla itsensä lihaksikkaaks tehnyt, joutuu tilanteeseen, jossa tarviikin sitä voimaa ja sit ei jaksa persettään nostaa.
Äläs nyt hulluttele :Dminusta ainakin silikonirintaiset naiset on :urjo:
minusta ainakin silikonirintaiset naiset on :urjo:.
Luonnolliset naiset :haart:
Sanot vaan. Kyllähän nyt joku Aitolehti on jokaisen miehen unelma. :lol2:
"Ruotsalainen plastiikkakirurgiklinikka Malmössä operoi halukkaille silikonityynyjä hauislihaksiin, Aamulehti kertoo.
"Menetelmä on samankaltainen kuin asennettaessa silikoneja rintoihin tai takamukseen, mutta nopeampi ja yksinkertaisempi. Silikoni asetetaan paikoilleen noin kahden senttimetrin kokoisen haavan kautta paikallispuudutuksessa. Hauisimplanttien hinnaksi tulee vajaat 3 900 euroa." :wtf:
Onkohan ne implantit yhtä löllöt kuin rintoihin käytettävät? :hyvä:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810188446128_ul.shtml