Silikonlihakset

no ei sit todella ole! minusta aivan säälittäviä sellaset naiset. kaikkien mielestä joku pamela anderson on :kuola: ja mun mielestä se on aivan naurettava :urjo:

Niin no, kommenttini oli tarkoitettu lähinnä vitsiksi.

Mutta ei mulla silti mitään silikonipimatsuja vastaan ole, useimmiten vain naiset jotka ottavat silikonirinnat, ovat jo valmiiksi tarpeeksi vastenmielisia. Enkä siksi ihmettelekään yhtään jos joku toinen jannu ei saakaan kiksejä mistään playboy-pupusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no, kommenttini oli tarkoitettu lähinnä vitsiksi.

Mutta ei mulla silti mitään silikonipimatsuja vastaan ole, useimmiten vain naiset jotka ottavat silikonirinnat, ovat jo valmiiksi tarpeeksi vastenmielisia. Enkä siksi ihmettelekään yhtään jos joku toinen jannu ei saakaan kiksejä mistään playboy-pupusta.

eiku joo :lol2: tulipas taas ajattelemattomasti luettua, kenenkäs unelmanaikkonen nyt joku Aitolehti oliskaan ;)

mutta mitä näihin silikonilihaksiin tulee, niin mikäs siinä. kiva tapa käyttää 4k€ :thumbs:

Onhan noita huhuja esimerkiksi ammattilaisten pohjelihasimplanteista ollut liikkeellä jo reilusti yli kymmenen vuoden ajan. Mitään uutta ei tuossa tarinassa ollut.

Onhan noita huhuja esimerkiksi ammattilaisten pohjelihasimplanteista ollut liikkeellä jo reilusti yli kymmenen vuoden ajan. Mitään uutta ei tuossa tarinassa ollut.

Näin juuri. Vanhaa tarinaa vain nostetaan ylös. Olikos se Shawn Ray, joka huuteli niiden pohkeiden olleen puhtaat implantit ja vaati röntgenkuvia todisteeksi tässä kuuluisimmassa tapauksessa?

ymmärrän naisilla silikonit tisseissä, ja ehkä perseessäkin sen takia koska esim tisseihin ei voi vaikuttaa millääntavalla tehokkaasti itse ilman leikkauksia.

mutta ku puhutaan miehillä lihasimplanteista niin sitte puhutaan jo pelkästä laiskuudesta.
keskiverto hyvät habat tekee puolessa vuodessa salilla.
Eri tähän kohtaan. Noin 9kk salia takana eikä mulla ainakaan ole tommosta habaa ku tossa kuvassa:(

Ei niitä hauiksia kaikille tule. Ei vaikka lapioisi paskaa kaiket päivät ja lopun aikaa tekisi kääntöjä.

Mutta kyllä ilmankin pärjää, hyvällä perseellä pääsee jo pitkälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom