Onko kukaan tai tietääkö kenenkään saaneen vakavia seurauksia itse rokotteesta ?
Määrittele vakava seuraus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan tai tietääkö kenenkään saaneen vakavia seurauksia itse rokotteesta ?
Anafylaktinen shokki mm.Määrittele vakava seuraus?
Kyllä on erikoista, kuume vaihtele 38-39, mutta kurkku ei oo yhtää kipeenä eikä nenä vuoda Tuntuu vaa, että silmät pullistuu päästä ulos kun jomottaa niin paljon.
Anafylaktinen shokki mm.
En oo käyny lääkärissä ollenkaa, niin ei tietoo mikä tää on. Oisha toi ollu kiva tietää onko tää possunuhaa vai normaalia kuumetta.. Lekurille meen kyllä heti, jos tästä pahenee tai tulee jotain muita pahempia oireita.Siis sulla todettu sikainfluenssa? Itellä kanssa vaan kuumetta, tosin vain 37,5-38 ja lisäksi lihassärkyjä ja vitullinen hedari, en siis oo käynyt tsekkauttamassa mistä kyse. Mutta ei kurkkukipua eikä rään vuotamista.
Eli asiantuntijapäässäkin mielipiteitä on näköjään monia, lienee paras valita kultainen keskitie niistä.No tässä uskossa itsekin olin kunnes lääkäri iski "faktat" pöytään. Oli täysin ehdoton, ettei sikaa voisi sairastaa lievänä.
Millaisia "suojakertoimia, -prosentteja" on tutkimuksissa saatu rokotteen saajien ja rokottamattomien välillä taudinlevityskyvyssä ?
Miksi et saanut mennä lääkäriin?Täällä yksi melko todennäköisesti sairastanut taudin, lääkäriin ei saanut mennä. 4 päivää sänkypotilaana oireilla: kova kuume, kurkkukipu, lihassärky, ripuli ja kerran oksennus.:urjo:
Millaisia "suojakertoimia, -prosentteja" on tutkimuksissa saatu rokotteen saajien ja rokottamattomien välillä taudinlevityskyvyssä ?
no se sitten selittää, viimeksi kuin luin asiasta se oli keuhkokuume. Tiedä sitten mitä sairaalassa tolle olisi voitu tehdä yhdessä päivässä.