Sikabulkkaaminen

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Strohhille banaania pyllyyn tai kuvia kehiin kun on niin kovaa huutelua. Sitten nähtäis vetääkö kunto vertoja jo edesmenneen superlahjakkuudet/myostatiini-threadin kaverilleni! ;) (BTW tällä kaverilla paino noussut 115 kiloon ja sikabulkkaus jatkuu)

King lönin kaveri

E. hahahahha LOL!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noniin tää on nähty..lukkoon vaan.

Sua ei kukaan pyytäny tähän triidiin keskusteleen, joten jos ei parempaa sanomista ole kuin trollata niin voit sivuttaa tämän.
Käyttäisit aikasi mielummin salilla :)

Älä siinä selitä, sä oot jääny kiinni jo.

Siis mistä olen jäänyt kiinni :rolleyes:
Oisi nyt kiva saada hyvä selitys ,että mikä tässä nyt on niin epäuskottavaa?
Jos jollekulle tulee lihaa vähän enempi/nopeemmin kun toisille niin sille ei voi mitään.

Mä olin suunnitellut että kiristelen tässä jonkun verran ja sitte alan keräilemään massaa maltillisesti, mutta kai se on pakko kuitenkin vetästä ihan kaamee sikabulkki jos ne on kerta noin kovia....

Miks laitoit ton youtube videon yksityiseks?? ja onko niin vaikee ottaa vaikka joku kuva missä todistat että et oo trolli (pidä vaikka jotain lappua missä lukee strohhi)???

se on jo ollut täällä eikä sillä saanut kuin negatiivista palautetta. Voin ottaa kuvan jossa oon strohhi lappu kädessä :D

Siis mistä olen jäänyt kiinni :rolleyes:
Oisi nyt kiva saada hyvä selitys ,että mikä tässä nyt on niin epäuskottavaa?
Jos jollekulle tulee lihaa vähän enempi/nopeemmin kun toisille niin sille ei voi mitään.

tuli sella dejavu.. samanlaista tekstiä tais olla jonku toisen otsikon alla?????

se on jo ollut täällä eikä sillä saanut kuin negatiivista palautetta. Voin ottaa kuvan jossa oon strohhi lappu kädessä :D
No ota? luulis että nyt ei kestä päivää ku ei tarvi king lönin sanoo sulle

Tää threadi menee kyllä kans suoraan kategoriaan ''Leipää ja sirkushuveja''

Mutta eihän tää todista mitään 7kk kehitystä. Tuo kehityshän on ihan mahdollinen, aika on sitte kysymysmerkki. Aika epäileväinen oon tuohon 7kk aikaan.
Sepä vain on lähes mahdoton strohhin todistella näin jälkikäteen. En kyllä ymmärrä miksi edes vaivautua tästä täällä väittelemään.

Eihän se nyt KING LÖNin vika oo että kaksi erillistä henkilöä on saanut kipinän treenaamiseen Riikassa ryyppyreissulla ja kehittynyt yliluonnollisen paljon siihen treeniaikaan nähden. Eikä sekään nyt vielä mikään ihme ole, että molemmat superlahjakkuudet löytyy LÖnin aloittamista threadeista.

Eihän se nyt KING LÖNin vika oo että kaksi erillistä henkilöä on saanut kipinän treenaamiseen Riikassa ryyppyreissulla ja kehittynyt yliluonnollisen paljon siihen treeniaikaan nähden. Eikä sekään nyt vielä mikään ihme ole, että molemmat superlahjakkuudet löytyy LÖnin aloittamista threadeista.

Tai sitten King Lön omaa 2 eri persoonaa :D

Hahha, aivan loistavaa tekstiä. 7kk, thats it :puntti: Believe it or not. Otan huomenna stroffi teksti kädesää tuosta penkiltä kuvan niin saa epäilijät lannistua :whip:

King Lön omaa lähinnä erittäin huonon mielikuvituksen. Kahdesti peräkkäin sama trollausyritys. Ei näin :face:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom