Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Strohhille banaania pyllyyn tai kuvia kehiin kun on niin kovaa huutelua. Sitten nähtäis vetääkö kunto vertoja jo edesmenneen superlahjakkuudet/myostatiini-threadin kaverilleni! ;) (BTW tällä kaverilla paino noussut 115 kiloon ja sikabulkkaus jatkuu)
Noniin tää on nähty..lukkoon vaan.
Sä voisit käyttää aikas giljotiinissä..
Jopa mielummin siellä kun täällä katkeria viestejänne lukemassa
Älä siinä selitä, sä oot jääny kiinni jo.
Siis mistä olen jäänyt kiinni
Oisi nyt kiva saada hyvä selitys ,että mikä tässä nyt on niin epäuskottavaa?
Jos jollekulle tulee lihaa vähän enempi/nopeemmin kun toisille niin sille ei voi mitään.
No ota? luulis että nyt ei kestä päivää ku ei tarvi king lönin sanoo sullese on jo ollut täällä eikä sillä saanut kuin negatiivista palautetta. Voin ottaa kuvan jossa oon strohhi lappu kädessä :D
Mutta eihän tää todista mitään 7kk kehitystä. Tuo kehityshän on ihan mahdollinen, aika on sitte kysymysmerkki. Aika epäileväinen oon tuohon 7kk aikaan.se on jo ollut täällä eikä sillä saanut kuin negatiivista palautetta. Voin ottaa kuvan jossa oon strohhi lappu kädessä :D
Eihän se nyt KING LÖNin vika oo että kaksi erillistä henkilöä on saanut kipinän treenaamiseen Riikassa ryyppyreissulla ja kehittynyt yliluonnollisen paljon siihen treeniaikaan nähden. Eikä sekään nyt vielä mikään ihme ole, että molemmat superlahjakkuudet löytyy LÖnin aloittamista threadeista.