Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Strohhille banaania pyllyyn tai kuvia kehiin kun on niin kovaa huutelua. Sitten nähtäis vetääkö kunto vertoja jo edesmenneen superlahjakkuudet/myostatiini-threadin kaverilleni! ;) (BTW tällä kaverilla paino noussut 115 kiloon ja sikabulkkaus jatkuu)
Huomenna tulee sitten kuva ennen-jälkeen ,kun kerta halutaan.
Minulla taas bulkkaus toimii joten miksi luopua hyvästä :dance:
Ei kai tässä kukaan ole kiistämäsä sikabulkin apua treenipainojen nopeaan kehitykseen ja massanlisäykseen. Mutta jos fitnessnäkökulmasta katselee ja vielä naturaaliharrastajana niin ei läskeily koskaan mitään erityisen fiksua liene. Jossain vaiheessa se kireä kunto olisi kuitenkin saavutettava ja lihasmassan kasvattamiseen pienempikin kaloriylijäämä riittää. Mutta kivaahan bulkkaus kyllä on kun treeni kulkee ja maha on täynnä
Ei sitä oikein kannattaisi mun mielestä rasvoja paljon yli 15% päästellä. Siinä 10-15% haarukassa ois mun mielestä hyvä.
Juurikin näin, tässä on erään kuuluisan valmentajan näkemys asiasta:Tää on vaan todella kokemattoman aloittelijan mielipide, mutta eikös sikabulkista tuntuisi olevan jopa haittaa jos lavoille on tarkoitus? Meinaan, että ymmärtääkseni jokainen kilogramma lihasta on natulla valtavan työn ja tuskan takana, ja jos siinä sivussa kerätään esim. kakskyt kiloo läskiä joita sitten poltellaan pois 6-10kk, niin riski on että sen dieetin aikana poltetaan myös se saavutettu kilo lihaa. Tää on todella kärjistetty esimerkki, ja ihan puhdasta mutuilua, mutta varmaan osaksi totta? Lisäksi kun olet dieetillä, niin järkevämmin bulkannut kaveri voi senkin ajan rakentaa lihasta.
I can take your 165lb twin and make him gain muscle for 2 years straight continually getting bigger and staying lean. Meanwhile your bulking for 4 months and cutting for 4 months thinking your creating some kind of masterpiece out of clay that way. If you do that for the next 2 years that means your bulking for 12 months and cutting for 12 months--SO YOU JUST LOST A WHOLE YEAR OF TRAINING OUT OF 2 YEARS--ONE WHOLE YEAR OF CUTTING CYCLES THAT YOU WONT BE GETTING BACK AND YOU WONT BE GAINING ANY APPRECIABLE MUSCLE MASS WITH.
Alaviistopenkissä saa muuten kusetettua aika paljon laskemalla tanko mahalle, ja jos siinä välissä on vielä lankku (jota mahdollisesti pidetään vielä vaakatasoa jyrkemmässä kulmassa), niin ei sitä nostomatkaa kyllä tosiaan paljoakaan jää. :D Liikehän on tarkoitettu rinnalle, joten en kyllä ymmärrä että mikä mahtaa olla tuollaisessa toiminnassa ideana.
Tää on vähän offtopicia, mutta kai tää koko ketju on vähän. Eli oon ollu koko pienen ikäni 20-30% rasvoissa ja sitä on kitkuteltu kokoajan alaspäin pikkuhiljaa. Nyt siis n. 22% kehonpainosta on rasvaa ja laskeskelin, että 10% rasvoihin minun pitäisi painaa 80-85kg ja nyt painan 95kg ja tämä kuulostaa aika vaikealta saavuttaa ja vie varmasti aikaa. Jos vetäisin 3-4kk dieetin yhteen putkeen ja tarkoitus olisi säilyttää mahdollisimman paljon lihasta, niin mitä kannattaisi tehdä? Onko 1000kcal liikaa miinusta noin pitkälle ajalle?