Sikabulkkaaminen

Status
Viestiketju on suljettu.
Hahha, aivan loistavaa tekstiä. 7kk, thats it :puntti: Believe it or not. Otan huomenna stroffi teksti kädesää tuosta penkiltä kuvan niin saa epäilijät lannistua :whip:

huomenna huomenna.. samaa paskaa kun KING LÖN.. on niin vaikee ottaa nyt?? menee montakin tuntia yrittää photoshoppailla jonkunlaista kuvaa??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahha, aivan loistavaa tekstiä. 7kk, thats it :puntti: Believe it or not. Otan huomenna stroffi teksti kädesää tuosta penkiltä kuvan niin saa epäilijät lannistua :whip:

Sillä ei oo mitään virkaa mun mielestä otatko kuvaa jossa näkyy sun nimi vai ei, koska aivan hyvin voit ollakkin tuossa after-kunnossa mutta et 7 kk:ssa. Mut ota semmonen siitä kuvasta et siinä näkyy sun naama kokonaan tai ainakin nenään asti niin voidaan vertailla sen myostatiinimiehen kanssa.

Sillä ei oo mitään virkaa mun mielestä otatko kuvaa jossa näkyy sun nimi vai ei, koska aivan hyvin voit ollakkin tuossa after-kunnossa mutta et 7 kk:ssa. Mut ota semmonen siitä kuvasta et siinä näkyy sun naama kokonaan tai ainakin nenään asti niin voidaan vertailla sen myostatiinimiehen kanssa.
Siis toi on sama äijä!

Helposti tommonen kehitys on mahdollinen. Itsekkin kehityin tosi nopeeta silloin, kun aloitin treenauksen, mutta nopeeta se siitä hidastuuki.

Homman nimi on nyt se. Jos tässä alan tarkemmin kaikille selventään tätä asiaa.

Eli tuo aikasempi myostatiini/superlahjakkuudet triidi oli KING LÖNin perustama ja hän kertoi siinä triidissä minusta.
Itse lueskelin silloin kommentteja ja sain hyviä nauruja. KING LÖN on hyvä kaverini, tunnen hänet hyvin jne.
Huomatkaahan nyt, että olen itse se sama jamppa josta KING LÖN siinä aikaisemmassa triidissä kertoi.
Nyt vain esiinnyn täällä ihan omana itsenäni kun KINGI avasi minua kiinnostavan triidin.

Näköjään vedin tuolla kehitykselläni sitten riman niin korkealle ettei kukaan muu nyt kerro kunnoistaansa bulkkikaudella :(

Ei vittu KING LÖN, eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä? Oisit nyt edes perehtynyt asioihin ja kehittänyt kunnon selitykset tällä kertaa, niin jengiä ois oikeesti voinu mennä lankaan ja oisit saanut jonkin asteista tyydytystä tyhmimpien pakkislaisten kusetuksesta. Ei ois menny yhtä reisille ku se edellinen myostatiini ketju. Säälittävää, mene pois.

Ei vittu KING LÖN, eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä? Oisit nyt edes perehtynyt asioihin ja kehittänyt kunnon selitykset tällä kertaa, niin jengiä ois oikeesti voinu mennä lankaan ja oisit saanut jonkin asteista tyydytystä tyhmimpien pakkislaisten kusetuksesta. Ei ois menny yhtä reisille ku se edellinen myostatiini ketju. Säälittävää, mene pois.

Pelle, onko täällä keski-ikä todellakin alta kaksikymmentä? Itse ottaisin kohtuullisen isona loukkauksena sen, että minua verrataan KING LÖNiin.
Kateellisten puhetta kaikki nämä trollaus viestit. On se suomen kansa vain aina ollut negatiivista, jos joku menestyy, saavuttaa, rikastuu tai mitä tahansa niin jengi
on aina dissaamassa.

Ei kaverit loukkaannu, jos heitä verrataan toisiinsa. Oon kuullu nämä samat sanat joskus ennenkin. 'On se suomen kansa... bla bla'

Oon kans vetäny jonkulaista sikabulkkia täs jonku aikaa. Paino oli kesällä 92kg nyt aamupaino 116kg ja hanska ilman pumppia 50cm.

Meinasikko lavoille millon? Jos on kireä 50-kymppinen niin heti lauteille siitä ;)

Ottakaa Riikaan uusi raiskaus eiku siis reeni reissu, otatte vähä kippoa syötte mahdollisimman vähän ja vaikka vähän siivuissa treenaatte, eikös se jotenki noin mennyt viimeksi riikassa :D

Jos en väärin muista King lön hehkutti sun kehittyneen päin persettä syömisellä, voin muistaa väärinkin. MYOSTATIINI TARTTUU VAIN RIIKASSA :D

Joo Riikan reissu oli mitä mainioin :D Vedimme siellä 6pv putkeen viinaa. Tuolla päätimme ,että KING LÖN alkaa minua koutsaamaan.
Ja niimpä 2vk reissun jälkeen menin ostaan salikortin :) Tuosta en tiedä mitä KING LÖN on syömisistäni kertonut, ennen söin kuin Mikki Hiiri, nykyään toisin
ja tulokset puhuu puolestaan. Vanhanliiton bulkki siis kunniaan !!!!!

Oijoi nämä ketjut on parhautta Pakkiksella. Lisää juttua ja kuvia triidiin niin tuun lukemaan huomennaki uudestaan, kunhan olen käynyt nukkumassa ja kasvattamassa superisti massaani.

Oijoi nämä ketjut on parhautta Pakkiksella. Lisää juttua ja kuvia triidiin niin tuun lukemaan huomennaki uudestaan, kunhan olen käynyt nukkumassa ja kasvattamassa superisti massaani.

Vedähän kunnon yöunet. Nukkuessa ne lihakset kasvavat ;)

Meinasikko lavoille millon? Jos on kireä 50-kymppinen niin heti lauteille siitä ;)

Tuskin lavoille ikinä, ei kiinnosta body kisat. Eikä oo mikään kiree kunto siis nyt vatsalihakset näkyy ehkä just ja just.

Eli tällä reseptillä kasvat vitun isoksi: mene Riikaan, ryyppää vitusti, tule pois. Odota 7kk ja olet sanoinkuvaamattoman iso.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom