KING LÖN
Banned
Nykyään tuntuu aika harva enää harrastavan kunnon sikabulkkausta. Eli painoa syömällä ylös noin kilon viikkotahdilla. Tuntuu olevan se puhdas ruoka tätä nykyä huudossa ja painoakaan ei kerätä samalla tavalla kuin ennen. Kuitenkin parhaimman kunnon suomalaisista saavuttanut Marko Savolainenhan oli kunnon sikabulkin harrastaja. Hän sanoi, että painoa pitää nostaa kilo viikossa. Ja jokainen bulkkausta kokeillut varmasti ymmärtää, että kiloa viikossa ei painoa puhtaalla ruoalla montaa viikkoa nosteta.
Salikaverini tätä harrastaa ja tulokset ovat puhuneet puolestaan: 4 kuukaudessa 20 kiloa painoa ja tuntuu tuosta lihasta olevan suurin osa. Dieetti sitten ajan myötä näyttää, että jääkö läskin alta mitään. :D
Itse olen miettinyt aloittaa vanhanliiton läskibulkin, vaikka se vaatii myös sitä roskaruokaa. Läskibulkilla ainakin reenitulokset nousisivat vauhdilla ja isompien rautojen kautta sitä lihasta voisi tarttua enemmän.
Kokemuksia kaivataan muilta!
Salikaverini tätä harrastaa ja tulokset ovat puhuneet puolestaan: 4 kuukaudessa 20 kiloa painoa ja tuntuu tuosta lihasta olevan suurin osa. Dieetti sitten ajan myötä näyttää, että jääkö läskin alta mitään. :D
Itse olen miettinyt aloittaa vanhanliiton läskibulkin, vaikka se vaatii myös sitä roskaruokaa. Läskibulkilla ainakin reenitulokset nousisivat vauhdilla ja isompien rautojen kautta sitä lihasta voisi tarttua enemmän.
Kokemuksia kaivataan muilta!