Meillä on hommat jotenkin perseellään. Siivoaminen, tiskaaminen, pyykkääminen ym. ovat perheen yhteisiä asioita. Mutta sitten jostain tulee vielä "miestenhommat". Kaikki mitä ulkona pitää tehdä. Autojen hoito, huolto jne. WTF? Eli taloudessa on yhteiset työt ja sitten sen päälle meikän työt. Asiasta ei voi keskustella, koska "näin on". Sama kuin ratakiskon kanssa väittelisi.
Sitte kun siivotaan, niin meikä yleensä aloittaa ensimmäisenä. Ja työskentelen huomattavasti vaimoa nopeammin. Heti kun saan oman puoliskon työstä tehtyä, aletaan pyytämään apua. Eli ensin teen omat hommat, sen päälle vielä puolet vaimon hommista.
Siivooja olisi kyllä kova sana. Joskus prkl palkkaan semmoisen. Tai 18v pitkäsäärisen ranskalaisen aupairin. Naispuolisen jos mahdollista.
Näin se menee meilläkin. Ja yleensä mä ensin alan vihjaillakin että pitää siivota jne. Ja sitten viellä päälle se että minun mielestä toisen osapuolen työnlaatu viellä on heikompaa kuin itseni. No juuri noiden syiden takia sitten aina ehdotankin että otetaan vähän olutta ja jatketaan sitten siivouksen jälkeen viihteelle, joten saa pahimman vituksen pois.
Tämän threadin takia olen itsekin jo katsellut siivouspalveluita mutta niin kun niissä ei ole ollut viellä oikein mahdollista valkata sitä siivoojaa siten että olisi pitkäsäärinen,hieman isotissinen ja vähäpukeinen siivooja