Faidra sanoi:
edit: Ihan mielenkiinnosta kysyn... Viivi, miten paljon olet Pauliinan opastamista jutuista pystynyt suoraan siitämään käytäntöön omassa treenissäsi? Onko jotain juttuja joista heti huomasit, että ne ei sun kohdalla toimi?
Mulla on olkapää tosi romuna, se molkura irtoaa sieltä kuopasta ja hinkkaa aika pahasti paikkoja, joten sinne on kertynyt paljon ylimääräistä "roskaa".
leikkaukseen pitäisi mennä mutta säästöt ei vielä ihan riitä.
Pauliina osasi neuvoa paljon punnerrusliikeissä miten liikkeitä kannattaa tehdä jotta rasitus olkapäälle vähenisi.
selkätreeniin kaipasin myös apuja ja niitä sain kiitettävästi ja niistäkin on ollut hyötyä.
Kaikkihan ei tietysti omallakohdallani oikein toiminut ja sen huomasin noin kuukauden kuluttua.
en vieläkään ole oikein osannut sanoa että oliko opetus hintansa väärti, sanotaanko silleen kauniisti että aika perusneuvoja oli, eikä kauheesti siinä ajassa pysty sanomaan millainen treeni kehenkin puree.
Jotain sieltä korvien väliin jäi ja joitain neuvoja olen käyttänyt, jotkut ovat jääneet sitten pois.
Pauliina korosti hirvittävästi treenaamisen puhtautta ja venyttelyn tarvetta.
Olen tullut siihen tulokseen näissä treenineuvoissa että kannattaa miettiä hyvin se mikä itsellä toimii, olen jutellut tosi paljon eri kisaajien kanssa erilaisista treenitavoista ja yhdessä vaiheessa pää oli ihan sekaisin että mihen suuntaan sitä nyt pitäisi sitten mennä, treeni oli aikamoista hölpönpölppöä, kun sekoitin kaikkea keskenään, ajatus jotenkin karkasi.