Siirtyminen 3-jakoiseen ohjelmaan. APUA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Macrom
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen siirtymässä 3-jakoiseen ohjelmaan 4-jakoisesta ja olen yrittänyt luoda itselleni järkevää treeniohjelmaa. Voisiko viisaammat antaa mielipiteensä ja korjausehdotukset, että mitä kannattaa muuttaa. Kiitos

Treeni 1: Rinta + Hauis

Penkki 2x6, Vinopenkki kp 4 x 12-15, Vipunostot maaten kp 3 x 15, Hauiskääntö tangolla 4 x 10, Hauiskääntö kp 3x15 + 3x15 vasaraotteella

Treeni 2: Jalat + vatsat

Etukyykky 3 x 10, Hack-kyykky tangolla 2 x 10, Polvilta veto 3 x 10, SJMV 2 x 8, Reiden ojennus 3 x 15, erilaisia vatsalihas liikkeitä

Treeni 3: Selkä, ojentajat, olkapäät

Leuanveto 3 x 10, Kulmasoutu kp 3 x 10, Kulmasoutu tangolla 3 x 10, Olankohautus tangolla 3 x 12, Ranskalainen punnerrus 4 x 10+10 punnerrusta kapealla ottella, Pystypunnerrus 3 x 10, Vipunostot sivulle 4x12

Tarkoitus vetää kierto 5 päivään, eli 2 ON / 1 OFF ja joka toisella kierrolla liikkeitä supereina

Onko tässä mitään järkeä ? :)

Mulla on muuten samanlainen 3-jakoinen käytössä, ainoana erona että ojentajat treenataan rinnan ja hauiksen kanssa. Muutenhan tuo vaikuttaa ihan ok ohjelmalta.

Vaihtoehto voisi olla myöskin treeni1: Rinta, ojentaja & olkapäät treeni2: jalat & vatsat treeni3: selkä & hauis.

Toinen olisi klassinen arskasplitti: treeni1: rinta&selkä treeni2: jalat treeni3: olkapäät, ojentajat & hauis.

Vaihtoehto voisi olla myöskin treeni1: Rinta, ojentaja & olkapäät treeni2: jalat & vatsat treeni3: selkä & hauis.

Veikkaan että tä on kyllä hyvinkin toimiva kunhan vaan on fiksusti tehty ohjelma.

Tolla alotuspostausken ohjelmalla sä reenaat rinta-olka-ojentajaa kaks treeni kolmesta, joka kuitenkin on pienin noista lihasryhmistä.

Laitoin tonne http://www.pakkotoisto.com/treeni/63854-3-jakoinen-62/ (3-jakoinen) just kysymyksiä aiheeseen liittyen kun itselläkin 3-jakonen haussa 4 kertaa viikossa reenattavaks, enkä oo aiemmin 3-jakosella tehny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom