Siemens CF62 vika vai ominaisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

Dragon

VIP
Ikä
46
Kaupunki
Turku
Omistan tämmöisen siemens kännyn
cf62.jpg

Puhelin on nyt aika tarkkaan 2 vuotta vanha ja menee pois päältä aina latauksen jälkeen - ilmeisesti siis sitten kun akku on täynnä. Takuuta olisi vielä kuukausi jäljellä. Olen vain hiukan skeptinen, että kannattaako tota viedä edes takuuhuoltoon vai ostaisko jonkun uuden kännykän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai se on vika jos se ei ole moista ennen tehnyt? Ja jos moinen askarruttaa niin soita sinne takuuhuoltoon.

surkea tapaus. itellä oli kans kyseinen känny. se kans sammuili millon sattu ja viimeisin vika oli et se latas vaan ehkä n. 1/2 h mukamas akun täyteen..
et sellasta. 3 kertaa oli huollossa, takuun piikkiin sentään.
ja ohjelmisto päivitys tehtiin kans, mut ei mistään apua.

oma päätelmä on et se oli joku maanantai kappale. onnex pääsin siitä eroon.
ei kaduta yhtään:)

Mulla on kans ollut tollanen käytössä nyt vähän reilun vuoden. Ostin sen siksi että se oli kaikista halvin ja silti läpällinen...:arvi:
Mulla teki ensimmäisen kuukauden niin, että se sammuili noin joka kahdeskymmenes kerta kun laittoi läpän kiinni.
Muuten ei ole juuri vikoja ollut.

Ehdotan että viet sen sinne huoltoon vaan. Älä missään nimessä soita, koska menee kauheeks säätämiseks eikä ne siellä puhelimessa mitään tiedä.
Meet suoraan paikanpäälle niin kuulet mitä puhelimelle tehdään ja kuinka kauan joudut odottaan.

Back
Ylös Bottom