Ali oli ja tulee aina olemaan suurin ja kaunein
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10 vuotta linnassa istunut portsari. Sen enempää ei ole tietoa löytynyt. Suojaus tippuu siksi aloittelijoilla koska nyrkkeily on tekniikkalaji. Ei ole motoriikasta tai voimista kiinni. Jos otetaan kadulta 100 ihmistä niin 99 prosentilla tippuu toinen käsi kun toisella lyödään. Ei merkitystä vaikka olisi kuinka kova jossain muussa urheilussa. Vuosia kuntonyrkkeilyssä käyneilläkin tippuu jos asiasta ei ole muistuteltu. Toinen perus virhe on virittää lyöntiä. Ihmiselle luontaista. Sekin korjaantuu vain treenaamalla. Otellessa pienikin viritys taaksepäin paljastaa lyönnin ennenkuin se lähtee. On 2 sekkaa aikaa odotella lyöntiä ja miettiä mihin väistäisi.Yritin googlaa mut luovutin. Kuka toi Murikka on, joku tavan kallu? Ärsyttää kattoo ku ihmiset ei suojaa itteään ikinä näissä. Luulis nyt järkiki sanovan et ellet oo vittu Salama Jack, ni suojaa ny saatana edes naamaas. Miks muuten alottelijoilla tippuu aina suojaus lyödessä? Onko liian raskasta pitää käsiä ylhäällä, vai surkee motoriikka? En siis tiedä nyrkkeilystä liikoja, ja oma tausta vähäistä & muinaishistoriaa.
Luulin että Aittomäki suorastaan palvoo Avea.Eikö tämä ole ihan Aittiksen kertomaa, siis mies joka rakastaa väkivaltaa ja heikompien, jopa kehitysvammaisien pahoinpitelyä?
- Muistan kerran kun Aven ja Kuunon kanssa oltiin käymässä Isakksonilla ja tappelukseksihan se meni kun oltiin otettu kuppia kuten aina sielläpaikoin.
No Ave yritti ensin hyvää neppailukikkaa, mutta minä väistin ihan ykskakstolleen ja heitin mavan päähän jolloin Avelta irtosi seitsemän hammasta, leukaluu murtui kolmesta kohtaa ja poskipää oli niinsanotusti tårta på tårta.
Sitten Kuuno tuli vasemmaltapäin ihan yllättäin ja yritti ensin uramavaa jonka torjuin pikku kehonväistöllä, sitten nopsajalkaisena heitti ushirogerin chudaniin (se on vatta, teille vähäpojille) mutta koska olen isokokoinen ja vahva, niin torjuin sen jännittämällä lihaksiani.
Meinasi mennä verityöksi kun Isakkson otti veitsen ihanvaanpöydältä ja alkoi sohimaan minua päin kuin kunnon kokkolan vierasmustalainen.
Kaikenlaista keklua on tullut vastaan ihan karabinieereiltäkin mutta Isakkson oli kovin kaikista, joten minun oli pakko suorittaa sokutogeri surikomi-askeleella suoraan häntä naamaan.
Isakksonin nenä murtui, toinen silmä pullahti ulos sokeutuen, kolme hammasta putosi ja sisäinen tärykalvo irtosi.
Voi Poijaat kyllä nuoruus oli mahtaavaa aikaa!!
Eikö tämä ole ihan Aittiksen kertomaa, siis mies joka rakastaa väkivaltaa ja heikompien, jopa kehitysvammaisien pahoinpitelyä?
- Muistan kerran kun Aven ja Kuunon kanssa oltiin käymässä Isakksonilla ja tappelukseksihan se meni kun oltiin otettu kuppia kuten aina sielläpaikoin.
No Ave yritti ensin hyvää neppailukikkaa, mutta minä väistin ihan ykskakstolleen ja heitin mavan päähän jolloin Avelta irtosi seitsemän hammasta, leukaluu murtui kolmesta kohtaa ja poskipää oli niinsanotusti tårta på tårta.
Sitten Kuuno tuli vasemmaltapäin ihan yllättäin ja yritti ensin uramavaa jonka torjuin pikku kehonväistöllä, sitten nopsajalkaisena heitti ushirogerin chudaniin (se on vatta, teille vähäpojille) mutta koska olen isokokoinen ja vahva, niin torjuin sen jännittämällä lihaksiani.
Meinasi mennä verityöksi kun Isakkson otti veitsen ihanvaanpöydältä ja alkoi sohimaan minua päin kuin kunnon kokkolan vierasmustalainen.
Kaikenlaista keklua on tullut vastaan ihan karabinieereiltäkin mutta Isakkson oli kovin kaikista, joten minun oli pakko suorittaa sokutogeri surikomi-askeleella suoraan häntä naamaan.
Isakksonin nenä murtui, toinen silmä pullahti ulos sokeutuen, kolme hammasta putosi ja sisäinen tärykalvo irtosi.
Jotenkin vaikea uskoa, että olis laittanu samaan aikaan kaks noin pystyvää kaveri nippuun. Isakssonnista en tiedä mitään, mutta ainakin noi kaks taitaa olla aika päteviä itsepuolustuksessa.Eikö tämä ole ihan Aittiksen kertomaa, siis mies joka rakastaa väkivaltaa ja heikompien, jopa kehitysvammaisien pahoinpitelyä?
Selailin vain näitä tapahtumia niin törmäsin vanhaan keskusteluun kyseisestä tapahtumasta jossa, aivan oiken !Miksi minulta noita showtapahtumia kysellään? En ole ikinä ollut Turpakeikassakaan paikalla, niin en tiedä siitä muuta kuin mitä olen lukenut ja matsivideoita katsonut.
Tuo nyt on päivänselvästi parodiaa Aittomäen kirjoituksistaMistä tuo Aittomäen kirjoittamaksi väitetty juttu on lainattu? Eihän ole mitään järkeä keskustella sen paikkansapitävyydestä ennen kuin tiedetään mistä se on peräisin.
Suomi24stä tuo juttu.
Samainen ja lisää löytyy legendaariselta Ylilaudalta.
Siis toi Aittomäki typpinen kirjoitus.
Itseäni huvitti.
Tää on mun mielest ihan mahtavaa et nää pellet menee ottaa selkään. Vähänkö harvinaista herkkua oikeesti, et internet trollit/feikit tekee MITÄÄN muuta kun puhuu. Rispektiä en pysty antaan tosin enää, koska menestys noin paskaa, ja kesti joku 400 vuotta siirtyä sanoista tekoihin.Miten v..u joku edes lähtee tuolla osaamisella kehään
Oliko " hulk" edes sparrannut kenenkään kanssa?
Vastustajakin ihan hirveetä kuraa mutta oli sentään nyrkkeily peruslyönnit opetellut.