Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mieltä shownyrkkeilystä olet, parantaako julkisuus lajia ja sen mahdollisuuksia?Mike Tyson on hyväksynyt ottelutarjouksen Jake Paulia vastaan.
Mitä mieltä shownyrkkeilystä olet, parantaako julkisuus lajia ja sen mahdollisuuksia?
Tänks.En ole oikeastaan kovin kiinnostunut ammattinyrkkeilyn menestyksestä, joten omasta puolestani on aivan sama miten nämä vaikuttavat lajiin. Luulen kuitenkin vaikutuksen olevan melko pieni ja tilapäinen, oli se sitten negatiivinen tai positiivinen.
Ei tähän mun mielestä tarvita mitään nyrkkeilyn alemmuustilaa, yhtä hyvin se voisi olla mikä vaan kamppailulaji joka on suurelle yleisölle tarpeeksi tuttu. Kun katsoo millaiset eri reality-ohjelmat ovat nykyään vallanneet about kaiken mediatilan, on minusta ilmeistä että nykyään on vaan yksinkertaisesti todella paljon tilausta kaikelle tyhmälle paskalle.Hyvää pohdintaa tuossa ylempänä. Itse mietin, että onko näissä showotteluissa myös kyse ammattinyrkkeilyn alemmuustilasta, kun vapaaottelu, paljasnyrkkimatsit ja kaikenmaailman poskille läpsimiset kiinnostavat ja vievät mähinöistä innostuvaa yleisöä?
Tässä koostevideo koko tapahtumasta. Eilen julkaistu ja katsojalaskuri näyttää 49 000.
View: https://www.youtube.com/watch?v=o5Lm_90jb64
Eikö toi Andypyro ole joskus treenannut potkunyrkkeilyä kbt Oulussa? Näytti, että on ainakin sparrannut joskus vaikka kunto näytti pettävän. Toi Daniel Ahola ilmeisesti jotain harrastanut kun jossain videossa jossa sparrasi Packalenin kanssa näytti, että jotain pystylajia on kyllä treenattu. Khaled taisi tulla aika pystymetsästä kehään vaikka sisulla kyllä pärjäsi ja haastoi.