Showkamppailu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petsko
  • Aloitettu Aloitettu
1647784243001.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivotaan, että on kuitenkin ns. kunnon ottelu ilman mitään sopupelejä ja pelleilyä. Tysonille hyvät eläkerahat suht pienellä iltapuhteella.
 
Mitä mieltä shownyrkkeilystä olet, parantaako julkisuus lajia ja sen mahdollisuuksia?

Yleisöhän saa sitä mistä se on valmis maksamaan ja näköjään se on toistaiseksi valmis maksamaan tällaisesta. Oma veikkaukseni kuitenkin on, että tämä menee pois muodista lähivuosina. Ei välttämättä lopu, mutta vähenee.

Nyt näissä on vielä jonkinlaista uutuudenviehätystä, mutta minun on vaikea kuvitella, että niistä voitaisiin rakentaa mitään pysyvää tuotetta sillä tavoin kuin vaikka UFC. Kun kasuaaliseuraaja on jo nähnyt PPV:nä kymmenen vapaaottelija vs. nyrkkeilijä ja tubettaja vs. poliitikko -ottelua, niin onko hän edelleen valmis maksamaan sellaisesta?

En ole oikeastaan kovin kiinnostunut ammattinyrkkeilyn menestyksestä, joten omasta puolestani on aivan sama miten nämä vaikuttavat lajiin. Luulen kuitenkin vaikutuksen olevan melko pieni ja tilapäinen, oli se sitten negatiivinen tai positiivinen.
 
En ole oikeastaan kovin kiinnostunut ammattinyrkkeilyn menestyksestä, joten omasta puolestani on aivan sama miten nämä vaikuttavat lajiin. Luulen kuitenkin vaikutuksen olevan melko pieni ja tilapäinen, oli se sitten negatiivinen tai positiivinen.
Tänks.
 
Hyvää pohdintaa tuossa ylempänä. Itse mietin, että onko näissä showotteluissa myös kyse ammattinyrkkeilyn alemmuustilasta, kun vapaaottelu, paljasnyrkkimatsit ja kaikenmaailman poskille läpsimiset kiinnostavat ja vievät mähinöistä innostuvaa yleisöä?
 
Hyvää pohdintaa tuossa ylempänä. Itse mietin, että onko näissä showotteluissa myös kyse ammattinyrkkeilyn alemmuustilasta, kun vapaaottelu, paljasnyrkkimatsit ja kaikenmaailman poskille läpsimiset kiinnostavat ja vievät mähinöistä innostuvaa yleisöä?
Ei tähän mun mielestä tarvita mitään nyrkkeilyn alemmuustilaa, yhtä hyvin se voisi olla mikä vaan kamppailulaji joka on suurelle yleisölle tarpeeksi tuttu. Kun katsoo millaiset eri reality-ohjelmat ovat nykyään vallanneet about kaiken mediatilan, on minusta ilmeistä että nykyään on vaan yksinkertaisesti todella paljon tilausta kaikelle tyhmälle paskalle.
 
Eikö toi Andypyro ole joskus treenannut potkunyrkkeilyä kbt Oulussa? Näytti, että on ainakin sparrannut joskus vaikka kunto näytti pettävän. Toi Daniel Ahola ilmeisesti jotain harrastanut kun jossain videossa jossa sparrasi Packalenin kanssa näytti, että jotain pystylajia on kyllä treenattu. Khaled taisi tulla aika pystymetsästä kehään vaikka sisulla kyllä pärjäsi ja haastoi.
 
Eikö toi Andypyro ole joskus treenannut potkunyrkkeilyä kbt Oulussa? Näytti, että on ainakin sparrannut joskus vaikka kunto näytti pettävän. Toi Daniel Ahola ilmeisesti jotain harrastanut kun jossain videossa jossa sparrasi Packalenin kanssa näytti, että jotain pystylajia on kyllä treenattu. Khaled taisi tulla aika pystymetsästä kehään vaikka sisulla kyllä pärjäsi ja haastoi.

Ei se kyllä meillä ainakaan ole treenannut. Tai tietenkin koska treenaajia on vuosien saatossa ollut pikemmin tuhansia kuin satoja, on mahdollista että kaveri olisi joskus peruskurssilla käynyt, enkä muistaisi enää häntä. Mitään suurempaa taustaa ei kyllä ainakaan ole.

Danielilla oli selvästi jotain kokemusta pystykamppailusta, minkä näki jo perusasennon pysymisestä. Ei paljon kuitenkaan.
 
Back
Ylös Bottom