Showkamppailu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petsko
  • Aloitettu Aloitettu

Jake Paul uskon tappiota, kun vastassa ei ole nyt paini taustainen vapaaottelija
Vaan 191senttinen 100kg , kohtuu tason nyrkkeilijä jolla ei kyllä meriittejä siitä huolimatta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten v..u joku edes lähtee tuolla osaamisella kehään😮
Oliko " hulk" edes sparrannut kenenkään kanssa?
Vastustajakin ihan hirveetä kuraa mutta oli sentään nyrkkeily peruslyönnit opetellut.
Oisko että saa sovitut massit kouraan 💸💰 Luovuttaa samantien niin ei satu mitään ja rahat taskussa.
 
Miten v..u joku edes lähtee tuolla osaamisella kehään😮
Oliko " hulk" edes sparrannut kenenkään kanssa?
Vastustajakin ihan hirveetä kuraa mutta oli sentään nyrkkeily peruslyönnit opetellut.

On olemassa paljonkin ihmisiä, jotka eivät tajua taidon merkitystä kamppailulajeissa vaan kuvittelevat että siinä pärjää kun on vain riittävän vahva ja psyykisesti "kova jätkä".

Olen törmännyt tällaiseen useinkin. Aikoinaan eräs työkaverini väitti, että hänellä on kaveri, joka on niin kova jätkä, että voittaisi luultavasti minut potkunyrkkeilyssä. Olin tuohon aikaan hallitseva Suomen mestari -91 kg sarjassa ja tämä hänen kaverinsa ei ollut treenannut mitään kamppailua, mutta nosti puntteja ja oli hurja tyyppi. :david: Yritin selittää, että eihän tämä hänen kaverinsa voi mitenkään pärjätä sen enempää kuin pärjäisi korkeushypyn Suomen mestaria vastaan korkeushypyssä, mutta se ei vain mennyt jakeluun.

Erityisesti Lähi-Idän suunnalta tulee paljon tyyppejä, jotka ovat aivan varmoja, että pärjäävät melkein kelle vaan.
 
On olemassa paljonkin ihmisiä, jotka eivät tajua taidon merkitystä kamppailulajeissa vaan kuvittelevat että siinä pärjää kun on vain riittävän vahva ja psyykisesti "kova jätkä".

Olen törmännyt tällaiseen useinkin. Aikoinaan eräs työkaverini väitti, että hänellä on kaveri, joka on niin kova jätkä, että voittaisi luultavasti minut potkunyrkkeilyssä. Olin tuohon aikaan hallitseva Suomen mestari -91 kg sarjassa ja tämä hänen kaverinsa ei ollut treenannut mitään kamppailua, mutta nosti puntteja ja oli hurja tyyppi. :david: Yritin selittää, että eihän tämä hänen kaverinsa voi mitenkään pärjätä sen enempää kuin pärjäisi korkeushypyn Suomen mestaria vastaan korkeushypyssä, mutta se ei vain mennyt jakeluun.

Erityisesti Lähi-Idän suunnalta tulee paljon tyyppejä, jotka ovat aivan varmoja, että pärjäävät melkein kelle vaan.

Tällaista näkee varmaan peruskursseilla aika paljon?
 
On olemassa paljonkin ihmisiä, jotka eivät tajua taidon merkitystä kamppailulajeissa vaan kuvittelevat että siinä pärjää kun on vain riittävän vahva ja psyykisesti "kova jätkä".

Olen törmännyt tällaiseen useinkin. Aikoinaan eräs työkaverini väitti, että hänellä on kaveri, joka on niin kova jätkä, että voittaisi luultavasti minut potkunyrkkeilyssä. Olin tuohon aikaan hallitseva Suomen mestari -91 kg sarjassa ja tämä hänen kaverinsa ei ollut treenannut mitään kamppailua, mutta nosti puntteja ja oli hurja tyyppi. :david: Yritin selittää, että eihän tämä hänen kaverinsa voi mitenkään pärjätä sen enempää kuin pärjäisi korkeushypyn Suomen mestaria vastaan korkeushypyssä, mutta se ei vain mennyt jakeluun.

Erityisesti Lähi-Idän suunnalta tulee paljon tyyppejä, jotka ovat aivan varmoja, että pärjäävät melkein kelle vaan.
No onhan meillä näitä ollut omastakin takaa.
Yhteen aikaan Halmeen innoittamana taisi useampikin bodari kokeilla nyrkkeilyä ihan julkisessa tilaisuudessa.
No tämä kaveri oli lähinnä bodaillut linnassa.


View: https://youtu.be/e2pPsyHrc8A
 
Niin ainoa oikeasti bodannut ja menestynyt nyrkkeilijä muuten on ollut Ewander Holyfield Real Deal joka bodasi itselleen lihat raskaaseen ja menestyikin siellä Toki oli alunperinkin nyrkkeilijä.
Lajeilla ei nyt ole oikein tekemistä toistensa kanssa millään muotoa vaikka ihan atleettisen näköisiä nyrkkeilijöitä on ihan huipullakin.
Deontay Wilderin penkkituloksen on lisäksi sanottu olevan melkoisen kova nyrkkeilijäksi mutta pitää sanoa kuten eräs Oululainen nyrkkeilijä oli legendan mukaan tokaissut "Penkkipunneruksen tulos ei vaikuta iskunkestävyyteen"
No olishan näitä juttuja ,kuultuja nähtyjä ja koettujakin tähän ikään.
 
On olemassa paljonkin ihmisiä, jotka eivät tajua taidon merkitystä kamppailulajeissa vaan kuvittelevat että siinä pärjää kun on vain riittävän vahva ja psyykisesti "kova jätkä
On mutta ei show matsien tyypit uhoa yleensä kuin vastustajalleen. Tietävät kyllä etteivät pärjäisi oikeille nyrkkeilijöille. Ei ainakaan lähivuosilta tule yhtään mieleen joka olisi väittänyt voittavansa oikeat nyrkkeilijät. Uhoaminen on myös osa showta jolla kerätään yleisöä. Ei niitä kannata tosissaan ottaa. Uhosi Halmekin show miehenä että repii Randy Couturelta kädet ja jalat irti. Jälkeenpäin kertoi ettei osannut painia yhtään ja tiesi häviävänsä jos ja kun ottelu menee mattoon.
 
Niin tässä tuo itse matsi
Tosin lienee jo suurimmalle osalle tuttu.
Meillä osattiin tämä show nyrkkeily jo ennen somea😄


View: https://youtu.be/FR_E-3ON_64

Tämä on legendaarinen. Varsinkin jutut ennen matsia 😁 Mä luulen että Murikka tiesi häviävänsä heti kun astui kehään. Kehonkielen perusteella ihan paskat housussa ja paniikissa. Varmasti olisi voinut jatkaa matsia niska osuman jälkeen. Ei vain uskaltanut. Olisi nukkunut ekasta osumasta.
 
On mutta ei show matsien tyypit uhoa yleensä kuin vastustajalleen. Tietävät kyllä etteivät pärjäisi oikeille nyrkkeilijöille. Ei ainakaan lähivuosilta tule yhtään mieleen joka olisi väittänyt voittavansa oikeat nyrkkeilijät. Uhoaminen on myös osa showta jolla kerätään yleisöä. Ei niitä kannata tosissaan ottaa. Uhosi Halmekin show miehenä että repii Randy Couturelta kädet ja jalat irti. Jälkeenpäin kertoi ettei osannut painia yhtään ja tiesi häviävänsä jos ja kun ottelu menee mattoon.
Mites Logan Paul? Eikös se ole aukonut päätä ainakin Tysoneille, siis Mike Tysonille ja Tyson Furylle.
 
Mites Logan Paul? Eikös se ole aukonut päätä ainakin Tysoneille, siis Mike Tysonille ja Tyson Furylle.
Varmasti aukoi show mielessä. Tietää kyllä ettei oikeasti pärjäisi lajin mestareille. Show nyrkkeilijälle ei oikein toimi hiljaisena ja nöyränä olo. Ketään ei kiinnosta seurata. Oikeiden mestareiden ei tarvitse mesota. Teot puhuvat puolestaan.
 
Tämä on legendaarinen. Varsinkin jutut ennen matsia 😁 Mä luulen että Murikka tiesi häviävänsä heti kun astui kehään. Kehonkielen perusteella ihan paskat housussa ja paniikissa. Varmasti olisi voinut jatkaa matsia niska osuman jälkeen. Ei vain uskaltanut. Olisi nukkunut ekasta osumasta.
Yritin googlaa mut luovutin. Kuka toi Murikka on, joku tavan kallu? Ärsyttää kattoo ku ihmiset ei suojaa itteään ikinä näissä. Luulis nyt järkiki sanovan et ellet oo vittu Salama Jack, ni suojaa ny saatana edes naamaas. Miks muuten alottelijoilla tippuu aina suojaus lyödessä? Onko liian raskasta pitää käsiä ylhäällä, vai surkee motoriikka? En siis tiedä nyrkkeilystä liikoja, ja oma tausta vähäistä & muinaishistoriaa.
 
Back
Ylös Bottom