Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluaa tutustua asiaan tarkemmin, niin siitä löytyy useampikin ketju:
Titan Fist - uusi suomalainen laji
" onclick="window.open(this.href);return false; Tietääkö kukaan mitään tästä? Lajin pääkouluttaja on joku herra Hammer apunaan herra r0hmu. Tämä herrapotku.netAsiallisia kysymyksiä TITAN FISTISTÄ
Täällä voitte kysyä ASIALLISIA ja lajiin liittyviä kysymyksiä TITAN FISTISTÄ.potku.netTitan Fist (vain itse laji)
Eli voisiko keskustelun avata koskemaan itse lajia. Ne turvahommelit voidaan unohtaa, kun se ei liity suoranaisesti itse Titan Fist lajiin. Olisi mielenkiintoispotku.netTitan Fist -DVD
Tässä ollaan dvd/cd:tä väsäilty viimepäivinä ja parin päivän sisällä valmistuu. Pätkä sisältää n. 30min erilaisia klippeja lajista ja sen treeneistä. Ennenkun jpotku.net
Täältä löytyy sitten Hammerin Youtube-kanava, josta näkee, millaista touhu ihan käytännössä oli. Sparrisäännöt olivat sellaiset, että erä jatkuu kunnes toinen suostuu polvistumaan voittajansa edessä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=YOQ_McMkaOc
Tein joskus pari vuotta sitten aloituksen jossa sanoin, että kukaan ufc välisarjalainen ei voittaisi Jake Paulia nyrkkeilyssä. Taisin osua aika lähelle.
Katsotaan ensin, kun sinne menee joku noin suurinpiirtein Jaken kanssa samanikäinen, joka on edelleen relevantti nimi siellä mma:ssa. On hyvä muistaa, että Silva on 47v. ja sen jälkeen kun Weidman lopetti Silvan valtakauden tyrmäämällä miehen (tästäkin on nyt jo n. 9,5 vuotta aikaa), on Silvan mma-record 1W-6L-1NC. Olihan tämä silti Paulin uran toistaiseksi kovin voitto, mutta ei kerro kovinkaan paljoa siitä, miten Jakella kävisi noiden omanikäistensä primeottelijoiden kanssa.Tein joskus pari vuotta sitten aloituksen jossa sanoin, että kukaan ufc välisarjalainen ei voittaisi Jake Paulia nyrkkeilyssä. Taisin osua aika lähelle.
Tyson olisi kieltämättä 100% varma ppv hitti, melkein itsekin ostaisin.Minusta paras vastustaja olisi Mike Tyson ja seuraavana Conor McGregor.