Originally posted by Lilith
Opiskelijan rahatilanteessa KAIKESTA säästetään. Rattihan maksaisi varmaan ainakin pari euroa:p
Mutta haet silti aina uuden sheikkerin kaupasta , vai?;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Lilith
Opiskelijan rahatilanteessa KAIKESTA säästetään. Rattihan maksaisi varmaan ainakin pari euroa:p
Olen kanssa yksinkertaisuuden kannalla. Itse heitän maltot ensin pohjalle, koska sen raekoko on isompi kuin heran, niin se ei jää sinne pohjaan "kiinni" kuten heralla tuppaa käymään. Jokaisessa pussissa mulla on mittakupit valmiina - ei paljoa maksa - ja annostelu käy näin todella helposti. ;)Originally posted by meitsi
infidel: menee hieman liian monimutkaiseksi, törkkää jauhot vaan sheikkeriin ja vesi sitten perään!
Riippuu vähän mihin autoon ollaan rattia ostamassa. Kyllä parin euron ratti on jo halpa, jos verrataan vaikka MOMOn ratteihin.Originally posted by Lilith
Originally posted by Kraftwerk n
Mutta haet silti aina uuden sheikkerin kaupasta , vai?;)
Originally posted by hevospaa
Sheikkerinä on litran tai puolen litran kierrätyspullo. Sitten kun pullo unohtuu huuhtelematta laukkuun päiväksi, niin ei kun pullo kauppaan ja uusi tilalle.
Jauheet saa pulloihin kun virittelee sellaisen hienon härvelin kahdesta pullonkorkista, joista leikkaa päät pois eli kierteet jää. Ne sitten yhdistetään teipillä. Toiseen päähän leikattu pullo kierteellä kiinni ja ratti on valmis. Se sitten vain pyöritellään sheikkeripulloon kiinni ja jauhot sisään.
eli siis käsittääkseni yhdestä pullosta leikataan pohja pois ja yhdistetään tollasella korkkisysteemillä toiseen pulloonOriginally posted by Andy
Nyt meni yli hilseen. Eikös korkki ole yhtä kapea kuin pullon suu. En ymmärrä tota?
Kaksi korkkia liitetty yhteen, mutta korkeissa ei ole pohjaa vaan ne yhdistävät sekoituspullon ja toisen pullon joka on leikattu kahtia ratiksi. siis se korkkihässäkkä on kierretty kiinni niiden pullojen kierteisiin!Originally posted by Andy
Nyt meni yli hilseen. Eikös korkki ole yhtä kapea kuin pullon suu. En ymmärrä tota?
Originally posted by Tonza
Mitenkäs se menikään vanhassa Vääpeli Körmyssä?
"eihän tyhmyydessä mitään pahaa ole, kunhan sen onnistuu salaamaan"... :D
Originally posted by beginner
mulla on wrangen sheikkeri joka ei aina tahdo mennä kiinni. alkaa aivan suunnattomasti välillä vituttaa, kun viking powerit lentää pitkin keittiötä. kellään muulla samaa ongelmaa?
Mun ukolla jäi kerran sheikkeri melkein kuukaudeksi kassin pohjalle, oli melkoisen mielenkiintoisen näköistä kasvustoa tullut siihen...Originally posted by camu
...ukko saa mun puolesta pestä omat laukun pohjalla lojuvat sheikkerinsä sillon kun jaksaa.