Shakeri haisee !

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Hyi stna!

Puolvuotias sheikkeri alkanu haiseen muoville/paskalle. :urjo:

Ei tainnu kestää konetiskiainetta tms..

Saakohan tuon pelastettua? Vanhanki ehin heittää mäkeen..

Kaippa sitä uus sitte jostain, tuosta ei kyl enää pysty juomaan.

Vitun alepakamaa nämäkin nykyään..

Uus sheikkeri maksaa saman verran kuin oluttuoppi. Ei suuri investointi puolen vuoden välein IMO. :rolleyes:

edit. Siis osta uus. Ei tota saa seivattua oikeen millään...

sheikkeri alkaa haisemaan ihan kaamean pahalle jos sinne jää pohjalle vähän palautusjuomaa, sitten kun 2päivän päästä meet täyttämään sitä niin hajut puffahtaa naamalle :urjo:

Hei mistä muuten sais uusia shakereitä, täältä kuopiosta? Anyone? Luontaistuotekaupassa ei taida olla, vanhan United Feelings on jo piloilla, haisee ku paska. :evil:

Mömmö sanoi:
Hei mistä muuten sais uusia shakereitä, täältä kuopiosta? Anyone? Luontaistuotekaupassa ei taida olla, vanhan United Feelings on jo piloilla, haisee ku paska. :evil:
Prismasta (ehkä?), Sokoksen vieressä olevasta luontaistuotekaupasta tai joltain salilta.

PetSaid sanoi:
Prismasta (ehkä?), Sokoksen vieressä olevasta luontaistuotekaupasta tai joltain salilta.

Ok, kiitos! :worship: Pitää käydä sekin noutamassa kun alkaa :urjo: tuo tämä hetkinen.

Ne hajut kyllä lähtee, kun liottaa sheikkerin kunnolla astianpesuaineella varustetussa vedessä esimerkiksi päivän ajan. Mulla on ollut sama sheikkeri jo yli 2 vuotta ja se tuoksuu vieläkin kuin uusi.
Välillä sheikkeri on unohtunut reppuun ja päästänyt ihanaa tuoksua mutta olen aina saanut sen puhtaaksi hajuista ja lioista.

Älkää peskö koneessa niitä shakereitanne, fairyllä lähtee hajut ja maut ja varmasti tulee puhdasta. Ja kuten Snoopie sanoi, kannattaa jättää vaikka yöksi fairyveteen likoamaan jos on hajuja tarttunut reilummin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä ollu shakeri jo noin 1 vuoden ja 4 kuukauttaa ja ei haise millekkään. Koneessa on käytetty muutaman kerran eikä oo menny miksikään. Joka käyttökerran jälkeen huuhtelen. Ainut mitä tuolle on tapahtunut on se että "etiketti" on kohta kokonaan kulunut pois. Onneksi mulla on varalla pari Pakkiksen shakeria :D.

Ei ala haisemaan kun joka kerta huuhtelee rönät pois pohjalta. Mulla on pari sheikkeriä joista toinen on varmaan 3 vuotta vanha eikä haise miltään. Koneessakin ne on käynyt. Eikä joka käytön jälkeen tarvitse tosiaan edes pesuaineita, kunhan huuhtelee hyvin niin ei ongelmia.

huuhtelu+tärkein asia: ÄLKÄÄ LAITTAKO SITÄ KANTTA KIINNI HUUHTELUN JÄLKEEN.

rafael30 sanoi:
Mikä ettei? Hyvin puhdistuu, enkä sen tuosta hajoavankaan oo huomannut.

Aika kovia myrkkyjä kuitenkin nuo konetiskiaineet, eli ei mitään hyötyä/järkeä kovin usein siellä kuitenkaan pestä. Kuten täällä on jo todettu, pelkkä huuhtelu riittää useaksi päiväksi ja aina sillointällöin pesaseen ihan tavallisella fairyllä. Itsellä on toinen shaker ollut käytössä jo kohta 4 vuotta eikä mitään hajuhaittoja ole.

EDIT:En tarkoita tolla kovalla myrkyllä mitään itsensä myrkyttämistä, vaan ihan mutuilin sen shakerin kestoiällä.

neutraali sanoi:
huuhtelu+tärkein asia: ÄLKÄÄ LAITTAKO SITÄ KANTTA KIINNI HUUHTELUN JÄLKEEN.

Second that.

ELI PARAS NEUVO SHAKERIN PITÄMISEEN PUHTAANA, VAIKKA VUOSIKSI, PRKL, KORVAT HÖRÖLLE:

pelkkä huuhtelu riittää, niin että möhnät otetaan pois voimakkaalla ravistelulla/+kädellä kaapimalla. Tämän jälkeen shakeri kuivumaan ilman kantta. Kuivuus = bakteerien jne. pahin vihollinen! ;)

Olen muuten tehnyt sellaisen huomion, että pelkkä malto shakerissa ei pilaannu vaikka olisi kuinka kauan. Maltossa kun ei pahemmin ole proteiineja tai vitamiineja, rasvaa, jne. mitä organismit tarvitsevat elääkseen. :rolleyes:

Niin ja vielä sellainen kiva juttu, että kun olin santiksessa intissä, shakerini keräsi hometta aina ennätysvauhtia. Hitto mitä homekassuja! :lol2:

Back
Ylös Bottom