Shakeri haisee !

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Timba79 sanoi:
Älkää peskö koneessa niitä shakereitanne...

Kolmisen vuotta ikää vanhimmalla Fastin sheikkerillä, ja aina on pesty koneessa (n. 3 kertaa viikossa) ja ihan kunnossa on vieläkin. Eikä haise.

Multivita sanoi:
Päivittäin käy shakeri astianpesukoneessa, eikä sille mitään ole käynyt. En oikein tuohon pelkkään huuhteluun usko..

Mä haluun nyt tapella tästä asiasta! :D

Eli koklaa ennen kuin tuomitset. ;) Tiskikoneessa pesu on ihan ajanhukkaa.

reenailija sanoi:
Eli koklaa ennen kuin tuomitset. ;) Tiskikoneessa pesu on ihan ajanhukkaa.

En kokeile.. Koneeseen sujahtaa shakeri aina käytön jälkeen. Ei siinä mene aikaa hukkaan. Huuhteluun kuluisi kauemmin aikaa..

Eilen illalla oli koneessa puhasta, joten huuhtaisin shakerin ja aamulla se haisi ihan pierulle. Kannen olisi voinut tietty jättää auki..:david:

Eli eli, vielä kerran: Palkkari tms. juotu pois -> huolellinen huuhtelu -> kaikki "osaset" erillään kuivumaan = EI VARMASTI HAISE! Eikä vaadi konepesua! Itse pesen silloin tällöin kun muistaa pesuaineella ihan periaatteesta :)

Tepsii näköjään. :worship:

Sheikkeri hais ihan vehkeelle vaikka kuinka olin muka koittanu puhistella sitä. Löin sitte yöksi tiskialtaaseen vettä ynnä fairya ja sheikkeri sekaan vaan. Aamulla sitte nuuhkin sheikkerin perinpohjaisesti ja tadaa...eipä haissu kuvottavalta ei.

.......Miten muuten saa fairyn maun pois sheikkeristä?? :rolleyes:

Se maku lähtee kulumalla.. :D

Vesihuuhtelua vaan, ei kait siinä muu voi auttaa.

Ei tarvita mitään tiskiaineita, vaan huuhtaisette kunnolla sen sheikkerin, ravistatte oikein voimakkaasti ja kaavitte mahdolliset köntsät pois. Sitten koko kansi irti ja kummatkin osat kuivumaan, ei vain korkki auki, se ei riitä.
Jätin itse aina joskus ennen sheikkerin likomaan illalla ja seuraavana päivänä sitä sai sitten hinkata tiskiaineilla jne. Kerran huuhtaisin sheikkerin ja jätin sen vahingossa kuivumaan ilman likomista kansi irti ja ihmettelin kun ei aamulla haissut. Siitä lähtien olen aina tehnyt niin.

EDIT: Kumma ettei uskota vaikka monet täällä vannovat tämän nimeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
reenailija sanoi:
tolloimmat ei usko vaikka kokeilisivat ja hajua ei tulisi :)

Vidus sanoi:
.......Miten muuten saa fairyn maun pois sheikkeristä?? :rolleyes:

Jos tämä nyt ei ollut vitsi, niin huuhtelet heti liottamisen jälkeen useamman kerran mahdollisimman kuumalla vedellä. Jos jotain makuja jää, on se sheikkerin pinta naarmuuntuntu tai muuten niin kulunut että se imee makuja itseensä. Tai sitten se vaan on perverssi ja pitää fairystä. ;)

reenailija sanoi:

On se kumma jos jotain häiritsee, että hoitaa homman helpomman kautta. Shakeri koneeseen ja pois...aikaa meni kolme sekuntia. Ei huoli huljutella/kaapia jne...:arvi:

reenailija sanoi:
Ei tarvita mitään tiskiaineita, vaan huuhtaisette kunnolla sen sheikkerin, ravistatte oikein voimakkaasti ja kaavitte mahdolliset köntsät pois. Sitten koko kansi irti ja kummatkin osat kuivumaan, ei vain korkki auki, se ei riitä.
Jätin itse aina joskus ennen sheikkerin likomaan illalla ja seuraavana päivänä sitä sai sitten hinkata tiskiaineilla jne. Kerran huuhtaisin sheikkerin ja jätin sen vahingossa kuivumaan ilman likomista kansi irti ja ihmettelin kun ei aamulla haissut. Siitä lähtien olen aina tehnyt niin.

mä en oikei ymmärrä tätä ravistus juttuu ja kiirettä sen sheikkerin pesuu. ei se tartte ku kuumaa vettä ja vähän tiskiharjaa ni sen saa puhtaaks monen päivän käytön jälkeenki. en mä ainakaa oo sellai ihminen joka jaksaa treenin jälkee heti ruveta jotai sheikkerii peseen siin samas se menee seuraavana tai sitä seuraavana päivänä ku on muutaki tiskii kertyny :)

Multivita sanoi:
Kaikkein tolloimmilla ei ole tiskikonetta.. tai jos on, niin eivät osaa sitä käyttää :rolleyes:
ottiko nuin luonnonpäälle. löytyy tiskikone mutta en jaksa oottaa tuntia kun se pesee yhden onnettoman purkin, siis virautus ja kansi auki riittää. 5 sekuntia. luulen että sulla haisee se purkki vielä kone pesun jälkeenkin ja varmaan vielä ne uudetkin shakerit haisee jo valmiiksi mitä kaupasta ostat(luulosairas):)

neutraali sanoi:
ottiko nuin luonnonpäälle. löytyy tiskikone mutta en jaksa oottaa tuntia kun se pesee yhden onnettoman purkin, siis virautus ja kansi auki riittää.

Siinä tunnin aikana voi tehdä jotain muuta kuin vaan odotella shakerin puhdistumista:lol2: Mutta jos käytät shakeria alle tunnin välein, niin konepesu ei tule kysymykseen..

Ei käyny luonnolle.. Joku vaan sanoi edellisellä sivulla, jotta haluaa tapella aiheesta. Siksi pitää pistää lisää löylyä..

Sheikkeriin 1/10 viinaetikkaa ja 9/10 vettä. Anna sheikkerin liota etikkaliuoksessa 30 minuuttia, minkä jälkeen pese sheikkeri normaalisti Fairylla. Puhdasta tulee.

Back
Ylös Bottom