Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Älkää peskö koneessa niitä shakereitanne...
Multivita sanoi:Päivittäin käy shakeri astianpesukoneessa, eikä sille mitään ole käynyt. En oikein tuohon pelkkään huuhteluun usko..
reenailija sanoi:Eli koklaa ennen kuin tuomitset. ;) Tiskikoneessa pesu on ihan ajanhukkaa.
tolloimmat ei usko vaikka kokeilisivat ja hajua ei tulisireenailija sanoi:EDIT: Kumma ettei uskota vaikka monet täällä vannovat tämän nimeen.
Vidus sanoi:.......Miten muuten saa fairyn maun pois sheikkeristä??
reenailija sanoi:EDIT: Kumma ettei uskota vaikka monet täällä vannovat tämän nimeen.
reenailija sanoi:Ei tarvita mitään tiskiaineita, vaan huuhtaisette kunnolla sen sheikkerin, ravistatte oikein voimakkaasti ja kaavitte mahdolliset köntsät pois. Sitten koko kansi irti ja kummatkin osat kuivumaan, ei vain korkki auki, se ei riitä.
Jätin itse aina joskus ennen sheikkerin likomaan illalla ja seuraavana päivänä sitä sai sitten hinkata tiskiaineilla jne. Kerran huuhtaisin sheikkerin ja jätin sen vahingossa kuivumaan ilman likomista kansi irti ja ihmettelin kun ei aamulla haissut. Siitä lähtien olen aina tehnyt niin.
EDIT: Kumma ettei uskota vaikka monet täällä vannovat tämän nimeen.
:lol2:neutraali sanoi:tolloimmat ei usko vaikka kokeilisivat ja hajua ei tulisi
Kaikkein tolloimmilla ei ole tiskikonetta.. tai jos on, niin eivät osaa sitä käyttääneutraali sanoi:tolloimmat ei usko vaikka kokeilisivat ja hajua ei tulisi
ottiko nuin luonnonpäälle. löytyy tiskikone mutta en jaksa oottaa tuntia kun se pesee yhden onnettoman purkin, siis virautus ja kansi auki riittää. 5 sekuntia. luulen että sulla haisee se purkki vielä kone pesun jälkeenkin ja varmaan vielä ne uudetkin shakerit haisee jo valmiiksi mitä kaupasta ostat(luulosairas)Multivita sanoi:Kaikkein tolloimmilla ei ole tiskikonetta.. tai jos on, niin eivät osaa sitä käyttää
neutraali sanoi:ottiko nuin luonnonpäälle. löytyy tiskikone mutta en jaksa oottaa tuntia kun se pesee yhden onnettoman purkin, siis virautus ja kansi auki riittää.