SF-Protein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juuussi
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Onko kokemuksia/mielipiteitä SF-Proteinin tuotteista? Tuntuvat kuitenkin olevan suht edullisia (ja kotimaisia!).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by juuussi
Onko kokemuksia/mielipiteitä SF-Proteinin tuotteista? Tuntuvat kuitenkin olevan suht edullisia (ja kotimaisia!).

Joskus olen hädissäni ostanut töihin varaprotskuksi sf:n jotain heraa - se ei sekoitu ja on kaamean makuista - ei edes fun light meinaa sitä karmeutta helpottaa.
Koostumuksesta en tiedä kun en perehtynyt.

:urjo:

Mä käytin niitä joskus, oiskohan pari vuotta sitten viimeks.
Ainoa vika oli siinä, ettei ne sekotu hyvin.
Ei kai noissa muuten isoja eroja ole.

Mä söin kans sitä SF Heraturboo joitain pusseja. Ainut vika huono sekoittuvuus, muuten aika samanlaista tavaraa kuin esim FAST Whey 85. Ei se mun tuohisuussa sen pahemmalta maistunut.

sf

oon käyttäny sekotuksissa jo pitkään ja oon tyytyväinen hintaan/laatuun varsinki hydr. soija on jees ja sekottuu hyvin.
-------suosi suomalaista---------

aikanaan tuli käytettyä. joku guru sanoi, että firman tasalaatuisuuden kanssa on hieman niin ja näin.

nykyään menee Fastia ja NutirPlussaakohan se hera 8100 on... hyvä shake: rasvattoman maitopurkin jämämaito 3 dl + 3 kukkura rkl heraa + kaakaoo. purkin suu puristetaan kii ja sitten ravistetaan hurjasti. tulee nannaa. paksua, vaahtoutuvaa ja kermaista. vaimokin tykkäs...:D

Ihan ok kamaa. Ei mulla sen heran sekoittumisen kanssa ole ollut mitään ongelmia. Olisiko laatu parantunut ?

Massanrakentaja 2:sta käytin joskus palautusjuomana, sekin oli ihan ok tuote.

Käytän sitä heraturboo tälläkin hetkellä, hyvin sekottuu ja maistuu myöskin hyvältä..

hyvää tuote on!

oon käyttäny PALJON ja ei se maku oo pahaa(siis hera) mut maistakaapa hydrolisoitua soijaprotskua nii hyi vittu mitä myrkkyä!halpaaki toi hera on et sitä vaan lärviin!:hmmm:

Eräs tuttava luonnehti aika hyvin tuota soijaproteiinin makua: "sellaista kananrehua"... :urjo:

Pakko mainita ettei kukaan vaan tee samaa virhettä.
Sf-proteinin tuote: Amino power drink vitam. Appelisiinin maku. Ei kannatta testata! Maistuu niin hirveeltä, että levy lentää! :urjo:
Tänään erehdyin ostaan ja nyt kaduttaa. Menee varmaan koko pussi roskiin. Ei vaan pysty juomaan sitä. Sellanen anismainen maku - appelsiiniä nähnykkää.
v*tuttaa.:curs:

Originally posted by juuussi

Vitamaxia olen lusikoinut keväästä asti. Halpaa on.

Originally posted by hash pipe
Sf-proteinin tuote: Amino power drink vitam. Appelisiinin maku. Ei kannatta testata! Maistuu niin hirveeltä, että levy lentää! :urjo:
Tänään erehdyin ostaan ja nyt kaduttaa. Menee varmaan koko pussi roskiin. Ei vaan pysty juomaan sitä. Sellanen anismainen maku - appelsiiniä nähnykkää.

Tuo muuten pitää paikkansa, se on jotain ihan kamalaa, mistä helvetistä se appelsiini on siihen revitty?

Originally posted by hash pipe

Höh. Mulla on ollu tuota lukemattoman monta kertaa, eikä ole mitään valittamista. Juon sitä aina appelsiinimehun kanssa. Liekö sattunut huono erä teille? En tosin koskaan ota mitään lisäravinteita pelkän veden kanssa, koska silloin melkein kaikki maistuu skeidalta.

Hera 85:ttä ja tripla optimax protskuja olen noita syönyt. Hyvin pelaa, varsinkin hintaisekseen mielestäni.

Tällä viikolla siirrytään leaderin tuotteisiin.

ite söin pussin tota hera flavouria ja suklaan makuista sellasta. mun mielestä ihan ok maku mutta joku pieni sivumaku mikä nyt noissa aina on mutta sekin tuntuu häviävän kun maltot laittaa palautusjuomaan. mulla ainakin sekottu ihan sheikkerissäkin hyvin.

maulla ei väliä, jos hinta oikea

Maullahan ei ole mitään väliä tuon hintaluokan tuotteissa. Mulla ainakin HeraTurbo on sekoittunut ihan hyvin tavallisessa shakerissa. Lisäksi oon käyttänyt VitaMaxia, kreatiinia, maltoa ja AminoBulkia (ateriankorvikkeena).
Suklaanmakuiset tuotteet on kyllä ollut ihan hyviä.
Mikäs siinä, jos on rahaa eikä ole pihi luonteeltaan, niin senkun vaan ostaa esim. Twinlabin tuotteita:offtopic:

Originally posted by Jansku
Höh. Mulla on ollu tuota lukemattoman monta kertaa, eikä ole mitään valittamista. Juon sitä aina appelsiinimehun kanssa. Liekö sattunut huono erä teille? En tosin koskaan ota mitään lisäravinteita pelkän veden kanssa, koska silloin melkein kaikki maistuu skeidalta.

Pitää kokeilla tuota appelsiinimehuun sekoittamista. Pakkohan se jotenkin on alas saada.
:urjo:

Suositut

Back
Ylös Bottom