After training on loisto tavaraa ihan veden kanssa.Ei sen nannaa tartte olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jarska
Olettepas maun suhteen vaativaisia. Ei protskujen tarvii maistua samalta kuin teidän lempiruokanne. Olen käyttänyt heraturboa, heramegaturboa sekä aftertraingia. Sekottuu hyvin ja on maultaankin kohtuullista.
Originally posted by Mike
Juu, ei Ladankaan tartte olla yhtä hyvä kuin Mersun, Mersu kuskit vaatii liikaa. Ite ajan Ladalla ja hyvin kulkee.
Stu sanoi:Jatketaas tähän ketjuun...
Sf-proteinin verkkosivuille oli ilmestynyt tuote nimeltään "Sport Tauriini". Näyttäisi olevan 300g purkki, ja erään nimeltä mainitsemattoman verkkokaupan hintojen mukaan ei edes mahdottoman kallista.
Onko tietoa myykö tuota kukaan Helsingissä? Tilata en viitsisi, kun postikulut tuplaa hinnan.
MOCHE sanoi:oon käyttäny PALJON ja ei se maku oo pahaa(siis hera) mut maistakaapa hydrolisoitua soijaprotskua nii hyi vittu mitä myrkkyä!halpaaki toi hera on et sitä vaan lärviin!:hmmm:
Mike sanoi:No tilaappa pakkiksen kaupasta tauriinia, 100g maksaa hikisen 5? ja se riittää niin kauan, ettei ole mitään merkitystä säästätkö 3? vai 5?. Eipä tartte ainakaan maksaa postimaksuja kun hesasta pääsee hakemaan.
Pertti 123 sanoi:Siis mitä mitä mitä sinä sanoa. Anteeksi, että olen n00b, mutta saako pakkiksen tuotteita stadista ja jos niin mistä sieltä???
Mike sanoi:Jossain vaiheessa avaamme kyllä isomman varaston Helsinkiin ja samassa yhteydessä sitten on myös käsikauppaa.
Pertti 123 sanoi:Osaatkos sanoa, että koska tuo suunnilleen toetutuu.
Mäkin käytin tota pari purkkii mut vähän hölmöö et tos on hiilarii 78/100... Joten siirryin tohon us:n bcaa nappeihin. Ne on helpompi ottaa ennen treenii.Net Virgin sanoi:Käytän sf-proteinin tuotteita...
BCAA+Glutamiini