SF:n uudet protskut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu

J2M

Onkos kukaan käyttänyt SF:n uusia Massanrakentaja 1 tai sitä protskua jossa on mukana ternimaitojauhetta? Mitä mieltä olette kyseisistä tuotteista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusia? Se massa 1 on mielestäni vanha tuote (On ainakin 2003 tuoteluettelossa) ja viimeksi liikkeessä käydessä ei sitä edes ollut valikoimassa. Olisin sen muuten ostanut välipalaprotskus. Taidan käydä taas kyselemässä että olisiko sitä niin voisi kokeilla.

Se ternihera mielestäni on hieman koostumukseltaan pielessä (78g/100g) protskua liian vähän verrattuna muihin hyviin tuotteisiin. Ja aikalailla rasvaa+hiilareita ja myös laktoosia liikaa minulle. Ja en juuri usko siihen ternimaito hypetykseen. Ja viellä pieni pussi joka maksaa samanverran kuin kilon pussit.

ostin eilen ensimmäistä kertaa sf-protein tuotteita, ja nimenomaan tuota massanrakentaja ykköstä, kun katsoin että se olisi hyvä proteiinilisä jota nappailla pitkin päivää. 30e jouduin kilosta pulittamaan, kun esim. maustamatonta heraa saa puolet halvemmalla, että joutuihan tuossa rahallisesti hieman uhrautumaan.

mukana on sitten muna- maito- soija- ja heraproteiini (herasta muutama muoto) sekä vitamiineja ja hivenaineita laidasta laitaan (silmään pisti 1% magnesiumia).

tuskin tuo nyt ihmeitä rakentaa yhden pussin aikana, mutta taidan siinä herassa kuitenkin pysyä tästä eteenpäin.

muista SF-proteinin tuotteista olen kuullut kehuttavan vitamaxia, mutta itse otan mieluummin lisävitamiinini pillereinä.

vaahtoaa paljon, saan odottaa vaahdon laskeutumista jonkun aikaa, jonka jälkeen juoman pinnalle jää vielä ärsyttävä lietteen näköinen (mitä joskus meressäkin näkyy) vaahtopinta. puistattavaa :<

Hullu inkkari sanoi:
vaahtoaa paljon, saan odottaa vaahdon laskeutumista jonkun aikaa, jonka jälkeen juoman pinnalle jää vielä ärsyttävä lietteen näköinen (mitä joskus meressäkin näkyy) vaahtopinta. puistattavaa :<
Juuri tuon takia lopetin SF-proteinin tuotteiden käytön, tai ainakin proteiinien :)

On se ternihera edullinen ternimaidoksi ei ehkä pelkäksi proteiiniksi. Ainakin tuotteen tullessa oli tilanne sellainen, että jos otit saman määrän terniä terniherasta, kun ternimaitokapselista niin hinta oli sama. Eli proteiini tuli vähän niinkuin "kaupan päälle". Tosin eri ternimaidoissa kuuleman mukaan paljon eroja, näistä eroista en itse ainakaan tiedä mitään.

Vaahtoaa aivan järkyttävästi tuo SF:n Hera Flavour. Vähitään puoli tuntia kestää ennenkuin vaahto on laskeutunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom