Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
New Yorkiin tekisi mieli lähteä vaikkapa ensi keväänä, tyyliin Huhtikuussa. 10 vuorokautta tms.

Lennot olisi nyt Finnairilta about 600 e, hotellit oli noussut hinnat mitä viimeksi. Onko porukka AirBnB kokeillut esim Nykissä miten on toiminut jne?
 
Huomenna Turkuun.

Täytyy koittaa vilauttaa passia nopeasti etteivät tajua menneen vanhaksi.
 
New Yorkiin tekisi mieli lähteä vaikkapa ensi keväänä, tyyliin Huhtikuussa. 10 vuorokautta tms.

Lennot olisi nyt Finnairilta about 600 e, hotellit oli noussut hinnat mitä viimeksi. Onko porukka AirBnB kokeillut esim Nykissä miten on toiminut jne?

Ihan samoinhan se toimii siellä kuin missä tahansa muuallakin. Ei mitään ongelmia. Itse ollut useita kertoja koska NYC hotellit aivan helvetin kalliita ja hinta-laatu ei missään jiirissä.

Brooklynista Airbnb niin pääsee kivalla hinnalla. Brooklyn muutoinkin kivaa aluetta ja Manhattanille pääsee metrolla jos haluaa.
 
Manner-Espanja lokakuussa.

Just kotiuduin Mallorcalta.

Käydään scouttaamassa mahdollisia paikkoja joista saatetaan ostaa asunto loppuvuodesta tai ensi vuonna.
Just kk reissulta Espanjasta takas ja hitto et harmitti palata tänne. Käytiin muutamaa kämppää katsomassa jos nykyisen päivittäisi hiukan isompaan? Hinnat ovat sitten todella kovassa nousussa ainakin Costa Blancalla.
 
Just kk reissulta Espanjasta takas ja hitto et harmitti palata tänne. Käytiin muutamaa kämppää katsomassa jos nykyisen päivittäisi hiukan isompaan? Hinnat ovat sitten todella kovassa nousussa ainakin Costa Blancalla.
Jeps. Costs Blancalle just reissu lokakuulle varattiin, se olisi potentiaalinen vaihtoehto asunnon ostamista ajatellen.

2-3 makuuhuoneen asunto hakusessa, jos kerrostalosta niin ylin kerros oltava.
 
Jeps. Costs Blancalle just reissu lokakuulle varattiin, se olisi potentiaalinen vaihtoehto asunnon ostamista ajatellen.

2-3 makuuhuoneen asunto hakusessa, jos kerrostalosta niin ylin kerros oltava.
Joo onhan se oma kattoterde aivan must 👍 Jos rauhallisempaa mestaa etsii niin Orihuela Costan puoli missä kuitenkin kaikki mahdolliset palvelut lähettyvillä ja salillekin pääsee:
Jos taas kaupungin vilinää kaipaa niin Alicante tai Torreviejan keskusta.
 
Lennot varattu lokakuu-tammikuu Hondurasiin jossa aiomme käydä ainakin Tegucigalpa, San Pedro Sula ja La Ceiba. Airbnb:stä majoitukset ja prätkä ostoon tai vuokralle.
 
Kellään kokemusta minkälainen ilmasto helmi-maaliskuun vaihteessa kanarian saaristossa tai madeiralla? Ja ylipäätään minkälaisia paikkoja ovat pääasiassa ajateltuna lapsiperheelle.

Egyptissä ollaan pariin kertaan oltu ja se on ollut sellaisen siedettävän lentomatkan päässä noiden lapsien kanssa. Pidemmälle ei vielä olla ajateltu lähteä, etenkin kun ollut tässä reilu parin vuoden tauko matkustamisessa.
 
Kellään kokemusta minkälainen ilmasto helmi-maaliskuun vaihteessa kanarian saaristossa tai madeiralla? Ja ylipäätään minkälaisia paikkoja ovat pääasiassa ajateltuna lapsiperheelle.

Egyptissä ollaan pariin kertaan oltu ja se on ollut sellaisen siedettävän lentomatkan päässä noiden lapsien kanssa. Pidemmälle ei vielä olla ajateltu lähteä, etenkin kun ollut tässä reilu parin vuoden tauko matkustamisessa.
Kokemusta on 😊 Madeira mahdollisesti sateinen. Jos itse lähtisin muksujen kanssa niin aurinkovarmin paikka Gran Canaria ja Puerto Rico. Vinkkinä: Ricon ja Moganin välissä on hotellikompleksi Playa Taurito josta löytyy vesipuisto, minigolf, tennis, padel jne. punttisali ei kummoinen mutta kyllä siellä pumpit saa tehtyä ennen altaille tai rantsuun menoa 💪
 
Kokemusta on 😊 Madeira mahdollisesti sateinen. Jos itse lähtisin muksujen kanssa niin aurinkovarmin paikka Gran Canaria ja Puerto Rico. Vinkkinä: Ricon ja Moganin välissä on hotellikompleksi Playa Taurito josta löytyy vesipuisto, minigolf, tennis, padel jne. punttisali ei kummoinen mutta kyllä siellä pumpit saa tehtyä ennen altaille tai rantsuun menoa 💪
Kiitos. Täytyypä tutustua kohteisiin. Toi Puerto Rico on nyt ollu sellain mitä ollaan vähän sillä silmällä katseltu.
 
Puerto rico on jeba jos helvetilliset korkeuserot ei haittaa ja se ettei siellä ole oikeastaan yhtään mitään. Gran Canarian eteläosasta pysyisin muuten kaukana ellei tykkää kun joku on tyrkyttämässä hasaa kokoajan.

Itse olen pääasiassa majaillut Teneriffalla ja Lanzarotella, joista Teneriffalla riittää ainakin tekemista pikkuisille.

Kaveri, jolla tuota jälkikasvua on ollut reissuilla, suosii Fuerteventura koska huomattavasti rauhallisempi kuin muut.
 
Puerto rico on jeba jos helvetilliset korkeuserot ei haittaa ja se ettei siellä ole oikeastaan yhtään mitään. Gran Canarian eteläosasta pysyisin muuten kaukana ellei tykkää kun joku on tyrkyttämässä hasaa kokoajan.

Itse olen pääasiassa majaillut Teneriffalla ja Lanzarotella, joista Teneriffalla riittää ainakin tekemista pikkuisille.

Kaveri, jolla tuota jälkikasvua on ollut reissuilla, suosii Fuerteventura koska huomattavasti rauhallisempi kuin muut.
Kiitos. Osaatko sanoa Teneriffan ja fuerteventuran ilmastosta helmi-maaliskuun tienoilla?
 
Kiitos. Osaatko sanoa Teneriffan ja fuerteventuran ilmastosta helmi-maaliskuun tienoilla?

Teneriffalta vain mulla kokemusta.

Aamuisin on hyvä lenkkeilysää 8 - 10 välillä. Päivisin on yleensä liian kuuma läskille tehdä muuta kuin kävellä terassilta terassille varjoon. Illalla auringonlaskiessa (jossain kahdeksan maissa) pitää vetää pitkää housua ja pitkähihaista päälle. Villasukat on syytä olla mukana koska iltaisin on kylmä ja paremmatkin hotellit vetää joka raosta.

Taitaa olla kuusi viikon reissua takana ja sadepäiviä joku 2-3.
Kahdesti ollut epämukavan kova tuuli. Toisella kerralla tuli tuulen mukana hiekkaa Afrikasta niin, että ihan sattui.
Kerran aukko otsonikerroksessa just yläpuolella -> auringossa ei voinut olla yhtään.
Kerran tuli lunta niskaan kun tuuli Teideltä.
 
En muista oliko maaliskuun loppu vai huhtikuun alku, mutta Los Gigantes oli tosi kiva ja kelit suosi. Ainakin aikuisille löytyi ohjelmaa kun otti auton alle, kävellen paljon kylläkin korkeuseroja, oli helppo valua alas kylille mut ylämäkeen takasin hiki päässä 😄

Vuokrattiin pari eri autoa, joku Opelin urheiluauto saaren kiertoon ja tällainen Teiden reissuun
FB_IMG_1665056934676.jpg
 
Helmikuussa joko Gran Canaria tai Teneriffa, Kumpaan nyt sitten sattuu löytymään lompakolle paremmin sopiva äkkilähtö. 🙄
 
Back
Ylös Bottom