Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee talvilomat pidettyä muijan kanssa ensi kuussa ja suuntaamme koko loman ajaksi luhankaan kesämökille kuten aina ollaan tehty. On tullut joskus ulkomaillakin käytyä mutta kyllä mökillä on aina nauttinut ja etenkin levännyt mieli parhaiten.
 
Toivottavasti New Yorkissa pääsisi käymään. Saa toki nähdä, minkä ajan kuluttua.

Seuraava matka jenkkeihin suuntautuu varmaan sitten joskus Texasiin. Floridassa ja Californiassa on tullut käytyä, mutta sen olen päättänyt että enää en mihinkään siniseen osavaltioon matkusta.
 
Lennot varattu Espanaan kesäksi ja eilen tuli sähköpostia Norskilta varauksesta ja olin 100 varma, että peruneet lennot mutta olikin vaan aikataulun muutos? Nooh vielä kerkee tuo peruminenkin tapahtumaan. Jotenkin kiva tällä hetkellä edes selailla lentoja ja hhaveilla, et ehkä sitten taas joskus...
 
Matka varattu Inariin huhtikuun puolenvälin aikoihin. Majoitus kaminalämmitteisessä teltassa ja kuljetus paikanpäälle moottorikelkoilla. Maskipakkoa siellä ei tietääkseni ole.
 
Tunturiin vai Inarinjärvelle?
Vähän riippuu. Ei olla vielä selvitetty miten se perässäajolupa muuttui. Että saadaanko serkun perässä ajella minne halutaan, vai joudutaanko pysyyn reitillä ja vesistöjen päällä. On se vaan mahtavaa hommaa.
 
Mistä ootte hommannut negatiivisen koronatodistuksen et jotka on jo matkustellut,
katelin netistä medipulssi tarjoo 150e ja mehiläinen n.250e aika kovassa.
Onko ton 150e halvemmalla saatavilla missään?
 
Mistä ootte hommannut negatiivisen koronatodistuksen et jotka on jo matkustellut,
katelin netistä medipulssi tarjoo 150e ja mehiläinen n.250e aika kovassa.
Onko ton 150e halvemmalla saatavilla missään?
 
Mä en saa hus kautta uutta koronatestii koska oon sairastanut vasta 6kk sairastamisen jälkee pääsee taas testii
 
Minne ulkomaille kannattais matkustaa nyt? Minne on helpoin matkustaa missä siis ei korona ole niin paha?

Dubaista just palanneen voi suositella paikkaa kaikki auki lähes normaalisti ja aivan saatan kuuma +40 jos lämmöstä tykkää 😊
Helppo matkustaa lyhyt lento ja korona tilanne ei ole paha
 
On se Norski kyllä tavan firma, viime viikolla menivät sitten perumaan kesäkuun lentonsa(Espana). Sinänsä reilu meininki et ottavat rahat ja sitten vaan ilmoittavat, että ääh ei me lennetäkkään vaan perutaan koko vitun kuukausi. Saisi edes perumalla rahat takaisin mutta eihän sekään onnistu ihan noin vaan. Sitten menivät poistamaan asiakaspalvelusta chatin joka sentään toimi ennen ihan kohtuudella ja nyt ainoa vaihtoehto on soittaa asiakaspalveluun Enkuksi ja sieltähän vastaa sitten Eteläisen naapurin plikka ja soppa on valmis.
 
Back
Ylös Bottom